گوشی شیائومی ️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های شیائومی دیجی دو | funmobile

خرید گوشی ردمی شیائومی را به کسانی که نمی‌توانند پول خرید گوشی شیائومی Mi یا Mi Note را بپردازند، پیشنهاد می‌کنیم. از آن‌جایی که تنوع محصولات شیائومی بسیار پایین است، این شرکت نمی‌تواند هر سال، ده‌ها گوشی مختلف وارد بازار کند. هزینه‌های تحقیق و توسعه، تبلیغات و هزینه‌های مرتبط با خرده‌فروشی محصولات، بسیار بالا است.

آخرین قیمت گوشی های موبایل شیائومی

در حال حاضر یکی از سبک وزن‌ترین گوشی‌های دنیا گوشی شیائومی Mi11 lite هست که فقط با 157 گرم در کنار وزن پایین، لقب باریک‌ترین گوشی 5G رو در سال 2021 به خود گرفته. به جز این موارد توجه به قیمت خرید موبایل شیائومی و زمان مناسب برای خرید هر مدل از اون هم اهمیت بالایی داره. البته گوشی‌هایی با ظرفیت 128 و یا 258 گیگابایت هم در حال افزایش هستن و می‌تونین طبق نیازتون یکی از اون‌ها رو انتخاب کنین. با اینکه همه گوشی‌های هوشمند مدعی ثبت بهترین و با کیفیت‌ترین تصاویر هستن، اما معمولاً در برندهای مختلف، کیفیت تصاویر تفاوت واضحی با همدیگه دارن.

تاریخچه گوشی شیائومی

پس اگر قصد خرید گوشی شیائومی دارید روزانه این سایت را چک کنید تا از آخرین تخفیفات روزانه روی گوشی های شیائومی مطلع شوید. به جرأت می‌توان گفت که بهترین منبع برای دیدن و بررسی قیمت روز گوشی شیائومی محسوب می‌شود. در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند. این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و کاربران از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود.

http://businesset.ir

ماجرای حذف شارژرها از درون جعبه از اپل آغاز شد و ایفون‌های سری 12 بدون آداپتور به بازار عرضه شدند. پس از این اتفاق سامسونگ اپل را مورد تمسخر قرار داد ولی در عین ناباوری سال بعد آداپتور را از جعبه پرچمداران خود حذف کرد. امسال این داستان به گوشی‌های میان‌رده نیز رسیده است و حالا حتی گلکسی A13 که یک گوشی اقتصادی است هم درون جعبه آداپتور ندارد و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. این شارژ سریع به شما اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین حالت ممکن گوشی خود را شارژ کنید و یا در شرایط اضطراری با 5 دقیقه شارژ تا چند ساعت از آن‌ها استفاده کنید. پس در نهایت از نظر فناوری شارژ سریع گوشی‌ های شیائومی جزو بهترین محصولات موجود در بازار و شاید بهترین هستند.

روی مجله خبری موبایل فان داشته باشید، حرکات چند انگشتی و قابلیت حذف کلیدهای هوم و منو از نمایشگر و … امکان مقایسه مشخصات فنی گوشی های موبایل در سایت کالاتیک برای شما عزیزان فراهم شده است. اگر شما نیز قصد خرید گوشی شیائومی باقیمت مناسب رادارید بهتر است ابتدا به فروشگاه اینترنتی فرنا نگاه کنید و سپس به نکات زیر توجه کنید.

  • موبایل‌های شیائومی در بازار موبایل ایران نیز از قیمت پایین‌تری نسبت به سایر برند‌ها مانند گوشی سامسونگ وهواوی برخوردار است و می‌توان آن را به عنوان موبایل‌های ارزان و با کیفیت معرفی کرد.
  • شرکت شیائومی به خصوص در محدوده قیمتی میان‌رده سیاست متفاوتی را پیش گرفته و با کاهش حاشیه سود خوپ از فروش گوشی شیائومی تلاش می‌کند تا گوشی‌های خود را با کمترین قیمت و بالاترین امکانات در دسترس کاربران قرار دهد.
  • ما نیز در فروشگاه اینترنتی 19کالا مفتخریم که گوشی‌های شیائومی را تحت گارانتی معتبر 18 ماهه نوزده تجارت خاورمیانه و با کم‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهیم.
  • اطمینان از اصالت کالا را سرلوحه تمامی اقدامات خود قرار داده‌ایم تا اعتماد شما به فرنا را ارج نهیم.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری