گوشی شیائومی Redmi 10X 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت | funmobile

نخستین گوشی بین‌المللی شیائومی با نام redmi go در کشور‌های آسیایی و اروپایی رونمایی شد. این گوشی در لیست موبایل‌های ارزان قیمت قرار گرفت و توانست به واسطه این ویژگی فروش خوبی داشته باشد. شیائومی با ارائه redmi go خود را در سطج جهان و در بازار جهانی موبایل‌های هوشمند مطرح کرد و توانست در لیست دیگر رقبا خود قرار بگیرد و کار تولید موبایل‌های خود را در رده جهانی آغاز کند.

با توجه به محبوب بودن گوشی شیائومی در بازار ایران نمونه‌های تقلبی و جعلی از گوشی‌های این شرکت در ایران زیاد وجود داره. اگه برای خرید گوشی کیفیت بالا، آپدیت بلند مدت، سخت افزار قوی، رابط کاربری فوق‌العاده و قیمت ارزون مد نظرتون هست، حتما مدل‌های مختلف XIAOMI رو بررسی کنین. اما در اواخر سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ و اوایل سه ماهه سوم این سال، شیائومی به این سلطه ۸ ساله پایان داد و حالا شیائومی بزرگترین تولید کننده گوشی موبایل در جهانه. ۸ سال بود که سامسونگ به‌طور متوالی بزرگترین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان بود.

  • مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است.
  • بسیاری از گوشی های ریلمی به لقب قاتلین پرچمدارها معروف هستند چون برند ریلمی عرضه‌کننده گوشی‌هایی با قابلیت‌های بالا و قیمت بسیار مناسب است و بزرگ‌ترین نقطه قوت این برند نیز داشتن گوشی‌های میان‌رده با عملکرد پرچمداران می‌باشد.
  • البته بحث مهم این است که گوشی‌های شیائومی فارغ از این که کجا تولید شده‌اند دقیقا کیفیت ساخت یکسانی دارند و قطعا هیچ تفاوتی بین کیفیت محصولات وجود ندارد.
  • علاوه بر فضای ذخیره سازی بالا ، اسلات microSD نیز به کاربران کمک می کنند تا فضای ذخیره سازی را بیشتر کنند.
  • سیاست این کمپانی بر این بوده که با کنترل قیمت تمام شده محصولات و کمک به کم شدن قیمت گوشی شیائومی ، از همان ابتدا گوشی‌ها را بدون هندزفری روانه بازار کند.

با این حال، حتی در مجله خبری موبایل فان ۲۰۱۹، از نظر سخت‌افزاری چندان قوی نبود و در مقایسه با گوشی‌های امروزی، یک گوشی کاملا ضعیف محسوب می‌شود. به جرأت می‌توان شیائومی را یکی از بهترین شرکت‌های جهان از نظر شارژ سریع دانست و این برتری به وضوح در گوشی‌های این برند قابل مشاهده است. اکثر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ شارژ سریع 25 واتی دارند و پرچمداران جدید این سازنده به فناوری شارژ سریع 40 واتی مجهز شده‌اند. شرکتی مانند اپل نیز برای ایفون‌های خود شارژ سریع 20 تا 30 واتی را در نظر گرفته و این در حالیست که شیائومی برای گوشی‌های اقتصادی خود هم از شارژ سریع 33 واتی استفاده می‌کند. ریلمی نیز مانند سایر برندها با توجه به تحریم ها، در حال حاضر هیچ نمایندگی رسمی در ایران ندارد ولی در فروشگاه اینترنتی ایسل می توانید مدل های مختلف این برند را مقایسه و با اطمینان با بهترین قیمت خریداری کنید.

گوشی شیائومی 11 تی پرو 8/256 | Xiaomi 11T Pro 5G

طراحی و کیفیت با رقیبان خود برابری می‌کند اما هدف این برند ساخت و تولید گوشی‌هایی است که ازنظر اقتصادی برای کاربران مناسب باشد. اکثر میان‌رده‌های شیائومی برای بازی مناسب هستند؛ اما اگر طرفدار بازی هستید روی گوشی‌های اقتصادی شیائومی حساب نکنید. همچنین اگر بودجه شما برای خرید محدود نیست هم می‌توانید گوشی‌های صرفا گیمینگ این برند را مد نظر قرار دهید. اگر برای اولین بار با گوشی شیائومی کار کنید متوجه راحت و سریع بودن کار با آن خواهید شد. این نکته ی مثبت به خاطر وجود سیستم عامل MIUI است که کار با گوشی شیائومی را لذت بخش و خوشایند کرده است.

قیمت گوشی های شیائومی

پس اگه قصد خرید گوشی شیائومی رو دارین می‌تونین به وب سایت ایسل سر بزنین و از بین مدل‌ها و قیمت‌های مختلف، گزینه مورد نظرتون رو انتخاب کنین. کمپانی‌ها و برندهای معروف و فعال در زمینه تولید انواع گوشی‌های هوشمند همیشه به دنبال کشف راه‌های جدید برای جلو افتادن از همدیگه در بازار دیجیتال هستن و در حال حاضر یکی از زمینه‌های اصلی رقابت در بازار موبایل، حوزه شارژ سریع یا توربوشارژ هست. خرید گوشی شیائومی با گارانتی و قیمت مناسب نسبت به بقیه کمپانی‌ها، باعث شده کاربرهای زیادی برند گوشی‌شون رو تغییر بدن و به شیائومی رو بیارن. اگه قصد خرید موبایل شیائومی رو دارین، با چک کردن روزانه سایت ایسل می‌تونین قیمت گوشی‌های شیائومی امروز رو با روزهای قبل مقایسه کنین و از تخفیف‌های احتمالی باخبر بشین.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری