خرید گوشی های شیائومی با بهترین قیمت + تخفیف ویژه | funmobile

گوشی‌های گیمینگ با گرافیک قدرتمند و پردازنده‌های قابل‌اعتماد از دیگر محصولات جذاب این شرکت بزرگ محسوب می‌شوند، که عمدتا گیمرها را هدف قرار داده است. اولین گوشی این شرکت که وارد بازار شد، می وان نام گرفت که مانند همه محصولات این شرکت نسبت به قیمت گوشی های شیائومی امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌داد. دوربین های دوگانه ی اصلی و نیز دوربین سلفی گوشی شیائومی بسیار با کیفیت هستند. کافیست عکس های گرفته شده با گوشی شیائومی را با دوربین های دیگر مقایسه کنید تا متوجه رنگ های واقعی، کیفیت بالا و جذابیت تصاویر گرفته شده بشوید. تمام این مزیت ها گوشی های شیائومی را به عنوان یکی از اولین گزینه های خرید گوشی موبایل در دنیا قرار داده است.

  • این نقص‌ها همراه با بعضی از طراحی‌های شیائومی، سبب انتقادات شدیدی از MIUI شیائومی شده و آن را با iOS اپل مقایسه کرده‌اند.
  • نهایتا این سری گوشی شیائومی به عنوان یک برند جدید، از این غول چینی جدا شد و گوشی پوکو اف ۲ پرو را وارد بازار کرد.
  • Mi 11 Lite 5G از تراشه اسنپدراگون 780 برای پردازش داده ها استفاده می کند.
  • قیمت موبایل شیائومی در ایران برای انواع خریداران مناسب است و در فروشگاه دارسو مناسب ترین قیمت شامل تخفیف هایی را دریافت می کنید.
  • برای مثال آیا تنها یک گوشی ساده برای برقراری تماس های تلفنی می خواهید و یا این که به دنبال یک گوشی همه چی تمام هستید.

در سری Mi با زیرمجموعه‌هایی مثل Pro ،Ultra و Lite روبه‌رو می‌شیم که هرکدوم مشخصات اختصاصی خودشون رو دارن. با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید. در سری های میان رده شیائومی از پردازنده های قوی کوالکام استفاده کرده اند.

این فریم‌ورک، تجربه‌ی کار کردن با اندروید را تا حد مجله خبری موبایل فان دگرگون کرده است که بسیاری از کاربران را خسته می‌کند. به علاوه، تبلیغاتی که در این پوسته نمایش داده می‌شوند، یکی از دلایلی است که برای کاربران چندان خوشایند نیست ولی باعث می‌شود که این شرکت بتواند گوشی‌هایش را با قیمت‌های بسیار پایینی وارد بازار کند. این تبلیغات در هنگام کار کردن با خود اندروید و نه اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی نصب می‌کنید، ظاهر می‌شوند. هر سال یک شماره‌ی جدید از این رده وارد بازار می‌شود و جدیدترین آن‌ها، Mi 11 است. با این حال، اگر از تمام آن پیچیدگی‌ها صرف نظر کنیم، می‌توان گفت که این برند چینی، تنها ۵ رده‌ی اصلی از گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند و خیلی از آن‌ها مدت‌ها است که محصولی وارد بازار نکرده‌اند.

http://businesset.ir

شما می توانید برای خرید گوشی شیائومی و مشاهده قیمت گوشی های شیائومی به کالاتیک مراجعه کنید و به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت خرید خود را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی کالاتیک سعی داشته تا با فروش گوشی های شیائومی با بهترین قیمت و ارسال فوری رضایت شما عزیزان را جلب کند. شیائومی گوشی همراه را در دو سری مختلف تولید می کند که پاسخگوی نیاز کاربران است. سری Mi به عنوان محصولاتی با قیمت پایین و کارایی بالا تولید می شوند و اکثر کاربران سری Mi را ترجیح می دهند.

گوشی ریلمی ساخت کجاست؟

حداکثر روشنایی 450 نیت (شمع در متر مربع) هم از دیگر قابلیت‌های این صفحه‌نمایش است. بریدگی دایره‌ای شکل ناچ اینفینیتی O در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه‌نمایش هم سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 13 مگاپیکسل را در خود جای داده است. در بخش سخت افزاری هم این گوشی به پردازنده میان‌رده، هلیو G85 شرکت مدیاتک مجهز شده است که توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی را در اجرای بازی و نرم‌افزار‌های محبوب و کاربردی دارد. باتری با میزان ظرفیت 5020 میلی‌آمپر‌ساعت هم به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید دو روز را در شرایط استفاده معمولی دارد. توانایی پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با توان 18 وات هم از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 Plus ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری