گوشی شیائومی قیمت انواع مدل های گوشی موبایل شیائومی شیائومی سیتی | funmobile

پس اگر قصد مجله خبری موبایل فان گوشی شیائومی دارید روزانه این سایت را چک کنید تا از آخرین تخفیفات روزانه روی گوشی های شیائومی مطلع شوید. به جرأت می‌توان گفت که بهترین منبع برای دیدن و بررسی قیمت روز گوشی شیائومی محسوب می‌شود. در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند. این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و کاربران از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود.

خرید گوشی ردمی شیائومی را به کسانی که نمی‌توانند پول خرید گوشی شیائومی Mi یا Mi Note را بپردازند، پیشنهاد می‌کنیم. از آن‌جایی که تنوع محصولات شیائومی بسیار پایین است، این شرکت نمی‌تواند هر سال، ده‌ها گوشی مختلف وارد بازار کند. هزینه‌های تحقیق و توسعه، تبلیغات و هزینه‌های مرتبط با خرده‌فروشی محصولات، بسیار بالا است.

  • اما بعد از گذشت چند سال، گوشی های شیائومی تبدیل به پرفروش ترین گوشی های هوشمند در بازار ایران شدند.
  • یکی دیگر از زیر مجموعه های شیائومی برند پوکو است که در سال های اخیر توانست توجه بسیاری از افراد را در بازارهای داخلی به خود جلب کند.
  • کمپانی در حال توسعه شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بسیاری از زمینه ها مانند تلفن همراه و لوازم جانبی ، لپ تاپ ، گجت پوشیدنی ، تجهیزات نورپردازی و دوربین ها ، محصولات مهمی تولید می کند.
  • در ادامه، سری های مختلف گوشی های شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم تا عباراتی را که در عنوان آن‌ها به کار می‌رود، بهتر بشناسید.
  • حتماً به هزینه ای که می خواهید بابت خرید گوشی پرداخت کنید، توجه داشته باشید.
  • توانایی پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با توان 18 وات هم از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند است.

در حال حاضر یکی از سبک وزن‌ترین گوشی‌های دنیا گوشی شیائومی Mi11 lite هست که فقط با 157 گرم در کنار وزن پایین، لقب باریک‌ترین گوشی 5G رو در سال 2021 به خود گرفته. به جز این موارد توجه به قیمت خرید موبایل شیائومی و زمان مناسب برای خرید هر مدل از اون هم اهمیت بالایی داره. البته گوشی‌هایی با ظرفیت 128 و یا 258 گیگابایت هم در حال افزایش هستن و می‌تونین طبق نیازتون یکی از اون‌ها رو انتخاب کنین. با اینکه همه گوشی‌های هوشمند مدعی ثبت بهترین و با کیفیت‌ترین تصاویر هستن، اما معمولاً در برندهای مختلف، کیفیت تصاویر تفاوت واضحی با همدیگه دارن.

http://businesset.ir

ماجرای حذف شارژرها از درون جعبه از اپل آغاز شد و ایفون‌های سری 12 بدون آداپتور به بازار عرضه شدند. پس از این اتفاق سامسونگ اپل را مورد تمسخر قرار داد ولی در عین ناباوری سال بعد آداپتور را از جعبه پرچمداران خود حذف کرد. امسال این داستان به گوشی‌های میان‌رده نیز رسیده است و حالا حتی گلکسی A13 که یک گوشی اقتصادی است هم درون جعبه آداپتور ندارد و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. این شارژ سریع به شما اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین حالت ممکن گوشی خود را شارژ کنید و یا در شرایط اضطراری با 5 دقیقه شارژ تا چند ساعت از آن‌ها استفاده کنید. پس در نهایت از نظر فناوری شارژ سریع گوشی‌ های شیائومی جزو بهترین محصولات موجود در بازار و شاید بهترین هستند.

گوشی موبایل شیائومی مدل 12T 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

روی گوشی داشته باشید، حرکات چند انگشتی و قابلیت حذف کلیدهای هوم و منو از نمایشگر و … امکان مقایسه مشخصات فنی گوشی های موبایل در سایت کالاتیک برای شما عزیزان فراهم شده است. اگر شما نیز قصد خرید گوشی شیائومی باقیمت مناسب رادارید بهتر است ابتدا به فروشگاه اینترنتی فرنا نگاه کنید و سپس به نکات زیر توجه کنید.

نگاهی به تاریخچه و اولین گوشی شیائومی

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری