قیمت گوشی شیائومی+ تضمین اصالت و بهترین قیمت خرید انواع گوشی موبایل شیائومی | funmobile

ردمی نوت 11 پرو پلاس شیائومی که قیمتی کمتر از 10 میلیون دارد به فناوری شارژ سریع 120 واتی مجهز شده و در زمانی حدود 17 دقیقه از 0 تا 100 شارژ می‌شود و این در صورتی است که شارژ شدن پرچمداران سامسونگ و اپل 1 تا 2 ساعت زمان نیاز دارد. فروشگاه ایسل همون جایی هست که با خیال راحت می‌تونین انواع گوشی شیائومی رو بررسی و خرید کنین. نه تنها مشکلی از بابت اصالت کالا و رجیستری اون‌ها نخواهید داشت، بلکه گارانتی و ضمانت شرکتی هم دریافت می‌کنین. به همین دلیل باید مبلغ جداگانه‌ای برای رجیستری این گوشی‌ها بدین یا اون رو خودتون رجیستری کنین که دردسر زیادی داره.

  • اگه جزو افرادی هستین که گوشی معمولا از دست‌تون میفته، بهتره گوشی‌هایی با بدنه فلزی خریداری کنین.
  • شیائومی با تولید گوشی‌ های هوشمند توانسته مشتریان زیادی را در سراسر جهان و ایران جذب خود کند.
  • اگر می خواهید تلفنی خریداری کنید که قرار است در طول روز زیاد مورد استفاده قرار گیرد و بتواند ساعت های طولانی دوام بیاورد ، تلفن همراه شیائومی Redmi Note 10 با ظرفیت بالای باتری در بین مدلهای مورد علاقه کاربران قرار دارد.
  • گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 plus باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر در ساعت دارد.
  • اولین گوشی این شرکت که وارد بازار شد، می وان نام گرفت که مانند همه محصولات این شرکت نسبت به قیمت گوشی های شیائومی امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌داد.

اندروید یک سیستم عامل برای موبایل های است که از 13 سال پیش توسط گوگل توسعه پیدا کرده و اکنون گوشی های شیائومی از اندروید 12 و اندروید 13 استفاده می‌کنند. همین موضوع به فروش گوشی های شیائومی در ایران کمک بزرگی کرده البته رابط کاربری جذاب MIUI نیز که در موبایل های شیائومی استفاده می‌شود نیز توانسته به خوبی نیاز های کاربران را رفع کند. هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم خریدی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است. از ابتدای تاسیس، ماموریت ما حل مشکل سردرگمی و لزوم صرف زمان و هزینه برای اطمینان از اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالا در روش خرید سنتی می‌باشد. کلیه اجناس ارائه شده در این فروشگاه، کالای اصل بوده و به همراه تضمین اصالت کالا و ۷ روز مهلت تست و تعویض کالا در صورت وجود هر گونه ایراد فنی، عرضه می‌شود.

گوشی‌های طراحی‌شده توسط زیرمجموعه شیائومی

مهم‌مجله خبری موبایل فان علت موفقیت شیائومی، مقرون‌به‌صرفه و مناسب بودن قیمت مححصولات به خصوص در بخش گوشی‌های هوشمند بوده است. از سوی دیگر طرفداران سری نوت می‌توانند با کمترین هزینه، امکاناتی بسیار جذاب را در اختیار داشته باشند. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های ردمی نوت شیائومی، موبایل شیائومی ردمی نوت 11 پرو است که با قیمت مناسبی در اختیار علاقه ‌مندان قرار گرفته و مورد توجه بسیاری از کاربران مخصوصا در ایران قرار گرفته است.

http://businesset.ir

شیائومی برای این کار گوشی‌های فعلی رو با تغییرات و به‌روزرسانی‌های مختلف به بازار معرفی می‌کنه. پوکو یکی از بزرگترین زیر مجموعه‌های برند Xiaomi هست که از سال 2020 فعالیتش رو در هند شروع کرده. به طور مثال شیائومی برای گروه‌های میان‌رده و اقتصادی هم خط تولید‌های مختلفی داره؛ یا به صورت اختصاصی خط تولیدی برای گیمرها در نظر گرفته و طرفدارهای گیمینگ رو هدف قرار داده. کمپانی شیائومی در ساخت گوشی‌هاش، چند جامعه هدف مختلف رو در نظر گرفته و تلاش می‌کنه با ساخت محصولات اختصاصی برای هرکدومشون، بتونه رضایت کامل اون‌ها رو جلب کنه. تانک بستر خرید و فروش امن و قیمت گذاری گوشی های دست دوم است که تلاش دارد فضایی قابل اعتماد برای معاملات فراهم کند.

شیائومی در ایران دارای نمایندگی بوده و بهتر است برای خرید کالا اصل همراه با قیمت اصلی و دریافت گارانتی، موبایل خود را از نمایندگی شیائومی و یا سایت‌های معتبر خریداری کنید. در سری Mi شیائومی محصولات متوعی را تولید کرده اما گوشی موبایل شیائومی مدل Mi A3یکی از منحصر به فرد‌ترین مدل‌های این سری محبوب شیائومی است. Mi A3 تمامی چیزی که شما از یک گوشی موبایل اندروید با امکانات روز می‌خواهید در خود دارد. علاوه بر امکانات کافی، این دستگاه قیمتی بسیار مناسب داشته و به عوان یک گوشی ارزان قیمت امکانات بسیاری از گوشی‌های گران دیگر برند‌ها را به شما عرضه می‌کند. طراحی فوق‌العاده بدنه با کم‌ترین حاشیه در صفحه جلویی ، صفحه نمایش با پنل super ALOMED و مقاوم در برابر رطوبت و آب، دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی و باتری 4030 میلی‌آمپر، تنها تعدادی از ویژگی‌های مورد توجه در موبایل شیائومی مدل Mi A3است. شیائومی سری گوشی های هوشمند بسیاری را ارائه می دهد که در بین نسل جوان و همچنین در جامعه تجاری بسیار محبوب هستند.

گوشی موبایل شیائومی 12 لایت با 8 گیگابایت حافظه رم – 5جی – 256 گیگابایت – دو سیم کارت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری