قیمت گوشی شیائومی قیمت روز خرید موبایل شیائومی 24 بهمن 19کالا | funmobile

بیشترین تنوع گوشی‌های شیائومی در همین سری است و به اگر میان‌رده از این سازنده می‌خواهید به احتمال زیاد باید مدلی از این سری را انتخاب کنید. در مورد این که بسیاری از گوشی های موبایل شیائومی از دوربین‌های باکیفیت و 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند صحبت کردیم، ولی در این بخش می‌خواهیم به این نکته اشاره کنیم که شیائومی جزو بهترین‌های جهان از نظر کیفیت دوربین در بین پرچمداران است. شیائومی 11 اولترا توانست برای مدت طولانی در صدر جدول سایت Dxomark و بالاتر از رقبای سامسونگی و اپلی قرار بگیرد و عکس‌های تحسین برانگیز حتی در نور کم به ثبت برساند.

گوشی موبایل شیائومی Redmi A1 plus ظرفیت 32 گیگابایت – رم 2 گیگابایت

در گوشی های شیائومی کیفیت دوربین بیشتر از حد انتظار است، هم در گوشی های اقتصادی و هم در گوشی های میان رده و بالارده دوربین ها عملکرد فراتری را ارئه می دهند. تلفن همراه شیائومی RedMi 9C به لطف قیمت مقرون به صرفه ، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و توجه بسیاری را به خود جلب می کند. تلفن همراه RedMi 9C که دارای عملکرد بالایی هم است ، با قیمت مناسب در بین مدل های مورد علاقه کاربران قرار دارد.

http://businesset.ir

از همین سال‌ها بود که نام شیائومی به‌خاطر رکوردهای فروش عجیب و غریب بر سر زبان‌ها افتاد و راه ورود رسمی گوشی‌های این شرکت به بازار اروپا را در سال 2016 هموار کرد. گوشی های هوشمند شیائومی در عین داشتن قیمت های پایین، از مشخصات چشمگیری برخوردار هستند و توانستند فروش خوبی را در بازارهای جهانی به دست آورند. علاوه بر این دو ویژگی، تنوع بالای گوشی های شیائومی از دلایل دیگری است که کاربران را برای خرید آن ها تشویق کرد. این شرکت چینی برای رفع نیاز تمام اقشار جامعه تلاش می کند تا همه بر اساس توانایی اقتصادی و نیاز خود، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند. ازاین رو، انواع گوشی های شیائومی در چهار دسته پایین رده، میان رده، پرچم دار و گیمینگ قرار می گیرند که هرکدام موردتوجه دسته ای از کاربران قرار گرفته است. تمام گوشی هایی که در این چهار گروه دسته بندی می شوند، قابلیت های خاصی دارند که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را برگزینید.

  • در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید.
  • به همین دلیل، اغلب فروش محصولات شیائومی در کشورهای چین و هند انجام می‌شود.
  • تنوعی که در گوشی های شیائومی دیده می شود در کنار قیمت گوشی شیائومی که مقرون به صرفه است، باعث فروش بالای این گوشی ها در بازار ایران شده است.
  • یکی از نکته‌های شگفت انگیز درباره گوشی‌های شیائومی، خوش دست بودن اون‌هاست.

هنگام مجله خبری موبایل فان تلفن همراه شیائومی ، مهم است که کاربران در مورد نیاز مورد نظر خود تصمیم بگیرند و تلفن مناسب برای این منظور را انتخاب کنند. اگر می خواهید تلفنی خریداری کنید که قرار است در طول روز زیاد مورد استفاده قرار گیرد و بتواند ساعت های طولانی دوام بیاورد ، تلفن همراه شیائومی Redmi Note 10 با ظرفیت بالای باتری در بین مدلهای مورد علاقه کاربران قرار دارد. تلفن همراه شیائومی Redmi Note 10 ظرفیت باتری بسیار بالای 5000 میلی آمپری دارد. شرکت شیائومی با زیرمجموعه‌های بزرگی که دارد هرکدام از آن‌ها در تولید و طراحی محصول جدید کمک می‌کنند و یا خود شرکت شیائومی به ساخت و طراحی یک مدل جدید می‌پردازند اگرچه هرکدام از این محصولات بانام شرکت شیائومی به فروش می‌رسد. برندهای معتبر در صنعت موبایل سالانه تنها از چند نوع گوشی‌های طراحی‌شده خود را نمایی می‌کنند اما شرکت شیائومی طیف وسیعی از محصولات خود را هرسال وارد بازار می‌کند که دارای مدل‌های گوناگون و باقیمت مناسب است.

بهترین گوشی های شیائومی

در بعضی کشور‌های آسیایی مثل هند و چین گوشی xiaomi طرفدارهای زیادی داره؛ طوری که برند شناخته شده‌ای مثل سامسونگ هم توان رقابت با قیمت موبایل شیائومی رو نداره. اگه به تازگی قصد خرید گوشی داشته باشین، یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که دائما بهتون پیشنهاد می‌شه، برند شیائومی هست. این برند تونسته در زمان کوتاهی بازارهای مختلف جهانی رو تحت سلطه خودش دربیاره و گوشی شیائومی رو به یکی از پرطرفدارترین گوشی‌ها بین مردم دنیا تبدیل کنه.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S 4G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری