قیمت گوشی xiaomi دست دوم، ضمانت + لیست آگهی بهمن 1401 تانک | funmobile

نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت. مهندسین شیائومی به‌طور شگفت انگیزی می‌تونن باتری 5000 میلی‌آمپری رو در یک گوشی کم ضخامت و کم وزن جا بدن. وقتی که گوشی‌تون رو دوباره چک می‌کنین، می‌بینین ظرفیت باتری برای یک روز کامل کاری پر شده.

http://businesset.ir

در این فروشگاه اینترنتی تنوعی بی نظیر از انواع گوشی های شیائومی را برای شما فراهم کرده ایم. برای خرید گوشی شیائومی با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی، مدل های مختلف شیائومی را در قسمت گوشی موبایل بررسی کنید. قیمت گوشی شیائومی در این فروشگاه اینترنتی به صورت به روز نمایش داده می شود و می توانید با خیالی راحت با مقایسه قیمت گوشی ها و مشخصات فنی آنها، بهترین گوشی را متناسب با نیاز و بودجه خودتان سفارش دهید. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G یکی از پرچمدارهای شرکت شیائومی است. دوربین اصلی گوشی سنسوری قدرتمند با رزولوشن 108 مگاپیکسلی از نوع واید، یک سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع ultrawide و همچنین یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی دارد. در مورد باتری گوشی باید به قدرت 5000 میلی آمپر در کنار شارژر 67 واتی فست شارژ اشاره کرد.

آمار فروش گوشی شیائومی در بازار جهانی

در بین مجله خبری موبایل فان های POCO هم می توان گوشی های ارزان قیمت از 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان پیدا کرد. صفحه نمایش بر گیمیر ها و کاربرانی که در طول روز به صفحه نمایش بسیار نگاه می‌کنند، اهمیت زیادی دارد. صفحه نمایش های موبایل شیائومی معمولاً از LCD ، AMOLED ، LED و IPS استفاده میکنند، در مقابل رقیب های هم قیمت دیگر برندها صفحه نمایش گوشی های شیائومی دارای روشنایی و نرخ تازه سازی بالاتر و کیفیت بالاتری را نیز دارد. پس اگر قصد خرید گوشی با کیفیت صفحه نمایش بالایی را دارید موبایل های شیائومی برای شما گزینه مناسبی است.

Poco X4 Pro 5G

این برند همواره سعی داشته محصولات خود را با قیمتی مناسب که تمامی اقشار امکان خرید آن را داشته باشند به فروش بگذارد. موبایل‌های شیائومی در بازار موبایل ایران نیز از قیمت پایین‌تری نسبت به سایر برند‌ها مانند گوشی سامسونگ وهواوی برخوردار است و می‌توان آن را به عنوان موبایل‌های ارزان و با کیفیت معرفی کرد. گران‌ترین مدل گوشی هوشمند شیائومی حدود قیمت 8 میلیون تومان داشته و ارزان‌تریم مدل آن نیز حدود یک میلیون تومان است. ارزانی و یا گران بودن موبایل‌های شیائومی تاثیری بر روی کیفیت آن نداشته و تنها در ارائه یک سری امکانات از هم متفاوت هستند. بنابراین اگر به دنبال موبایلی ارزان اما با کیفیت می‌گرید بهتر است آن را در مدل‌های مختل موبایل‌های شیائومی جستجو کنید. گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M4 5G با ظرفیت 128گیگابایت و رم 6 گیگابایت جزو گوشی های میان رده است که از نظر فنی دارای عملکرد مناسبی است.

گوشی موبایل شیائومی مدل 12 Lite دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

برند شیائومی طی سالهای اخیر هم در جهان و هم در ایران در مدت کوتاهی رشد کرده و جایگاه مهمی در صنعت گوشی موبایل به دست آورده است. گرچه این شرکت فناوری فقط 11 سال است که تاسیس شده ، اما شرکت Xiaomi در مدت کوتاهی به یک مارک شناخته شده در سراسر جهان تبدیل شده است. برای فروش گوشی موبایل شیائومی خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید. گوشی Redmi 10 شیائومی که در سال 2022 ساخته شده است در رنگ های خاکستری، آبی و سفید عرضه می شود. این گوشی از دو عدد سیم کارت نانو به سایز 0.67×8.8×12.3 میلی متر به طور همزمان پشتیبانی می کند.

  • در عوض با تمرکز روی محصولات فعلی و ارائه اون‌ها در بازار، کاربرهاش رو به مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنه.
  • در مقابل، در بعضی از کشورهای دیگر خیلی از مردم اسم شیائومی را هم نشنیده‌اند و خیلی‌ها هم نمی‌دانند چطور باید نام آن را تلفظ کنند.
  • تلاش دائمی ما برای درک نیازهای شما و کمک به شما برای یافتن بهترین مناسب است.
  • سپس در سال 2016 بود که گوشی های mi mix با طراحی زیبا و خاص خود به دنیا معرفی شد و مورد استقبال قرار گرفت.
  • برند چینی شیائومی هم در سال 2020 با تولید و عرضه گوشی پرچمدارش یعنی Mi 10 Ultra موفق شد تا سقف شارژ رو به 120 وات برسونه.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری