قیمت گوشی شیائومی ️ خرید انواع گوشی Xiaomi کالاتیک | funmobile

امروزه پنج مجله خبری موبایل فان گوشی با برند شیائومی تولید و طراحی می‌شود که البته که تنها برخی از این مدل‌ها به‌روزرسانی نشده‌اند. به عنوان مثال در بین گوشی های پرچم دار یک سری هم می توان مدل های مختلف با قیمت های متفاوتی را یافت. به همین دلیل می توان گفت تقریبا با هر بودجه ای، حتی بودجه اندک 2.5 تا 3 میلیون تومانی هم می توان برای خرید گوشی های این برند اقدام کرد. اقتصادی ترین گوشی شیائومی را مدل هایی در بین گوشی های Redmi تشکیل می دهند که با قیمتی نزدیک به 3 میلیون تومان به فروش می رسند.

گوشی موبایل شیائومی مدلPOCO C31 دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

قاب های شیشه ای و فلزی پشت گوشی شیائومی، در رنگ های سفید، مشکی و آبی، تلالو نور را به شکل زیبایی بازتاب می‌دهند. با وجودی که عمر شیائومی نسبت با سایر برندها در تولید گوشی کوتاه تراست ولی در همین مدت کوتاه، توانسته به عنوان یک رقیب قابل برای آن ها عرض اندام کند و سهم بزرگی از بازار را نصیب فروش گوشی های خود کند. رده‌ی گوشی شیائومی می A به جای سیستم عامل MIUI دارای پلتفرم Android One است. این سیستم عامل سبب می‌شود که از یک تجربه‌ی کاربری اندروید معمولی در یک قالب سخت‌افزاری شیائومی استفاده کنید که برای کسانی که از MIUI متنفر هستند، عالی است. شیائومی 11 تی پرو در بخش‌های مختلف یک گوشی بسیار خوب و کامل است و در عین حال با قیمتی بسیار رقابتی به فروش می‌رسد. به همین دلیل بهتره از فروشگاه‌های معتبر و سایت‌های اینترنتی مطمئن خریدتون رو انجام بدین تا مطمئن بشین جنس اصل و سالم با گارانتی شرکتی تحویل می‌گیرین.

http://businesset.ir

تنوعی که در گوشی های شیائومی دیده می شود در کنار قیمت گوشی شیائومی که مقرون به صرفه است، باعث فروش بالای این گوشی ها در بازار ایران شده است. شیائومی تعدادی تلفن همراه تولید می کند که دارای ویژگی های عالی و همچنین ظاهری عالی هستند. شما می توانید از بین انواع مختلف گوشی های موبایل شیائومی یکی را انتخاب کنید. با توجه به اینکه گوشی های شیائومی دارای رنگ های عالی هستند، می توانید رنگی را به دلخواه انتخاب کنید.

این برند به دلیل فروش گوشی های هوشمند با مشخصات خوب و قیمت رقابتی شناخته شده است. اگر شما هم به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و اقتصادی هستید، میتوانید به سادگی یکی از گوشی های شیائومی را انتخاب کنید. گوشی های هوشمند میان رده شییائومی مانند POCO مشخصات خوبی را با قیمت رقابتی ارائه می دهند.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 – حافظه 128 گیگابایت – رم 4 گیگابایت

این گوشی از پرچم داران پرفروش شیائومی است که با استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 5G عملکردی فوق العاده را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این گوشی سطح بالا به یک صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتزی مجهز شده است که میزان روشنایی بسیار بالایی را ارائه می دهد. قبل از این که برای خرید گوشی شیائومی اقدام کنید، ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع محصولی هستید و چه پارامترهایی برای شما اهمیت دارد. برای مثال آیا تنها یک گوشی ساده برای برقراری تماس های تلفنی می خواهید و یا این که به دنبال یک گوشی همه چی تمام هستید. شیائومی Xiaomi ، که از جمله مارک های برتر در دنیای فناوری می باشد ، اولین بار توسط Lin Bin و Lei Jun تاسیس شده است.

  • برای خرید یک گوشی مناسب علاوه بر قیمت گوشی شیائومی باید به مدل و امکانات توجه داشت باشیم و شرکت شیائومی تلاش کرده است گوشی های پرجم دار خود را با کیفیت بالا در طراحی اما قیمت مناسب تری تولید کند.
  • هنر شیائومی این بود که توانست میان کیفیت و قیمت تعادل برقرار کند و این روند را تا امروز ادامه دهد.
  • اگه برای خرید گوشی کیفیت بالا، آپدیت بلند مدت، سخت افزار قوی، رابط کاربری فوق‌العاده و قیمت ارزون مد نظرتون هست، حتما مدل‌های مختلف XIAOMI رو بررسی کنین.
  • برای مثال گوشی شیائومی ردمی K40 پرو پلاس دارای یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری