قیمت گوشی شیائومی تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | funmobile

از خاکستری گرفته تا طلایی، سایه های بسیار سردی برای انتخاب پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، برخی از ویژگی های واقعا عالی وجود دارد که می تواند وظایف شما را آسان تر کند و تجربه شما را از استفاده از تلفن همراه حتی بهتر کند. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی هوشمند عالی هستید که نه تنها ظاهر خوبی داشته باشد و ویژگی ،، های عالی داشته باشد، بلکه قیمت مناسبی نیز داشته باشد، باید به سراغ تلفن ،، های همراه شیائومی بروید. آنها به راحتی در مجموعه دارسو در دسترس هستند و حتی می توانید آنها را به صورت آنلاین در سایت دارسو با بهترین قیمت گوشی های هوشمند شیائومی خریداری کنید. اولین پارامتری که در اکثر مواقع هنگام خرید گوشی شیائومی برای افراد اهمیت دارد، قیمت گوشی شیائومی است.

گوشی شیائومی مدل Redmi 9A ظرفیت 2/32 گیگابایت

یکی از دلایل شهرت و محبوبیت گوشی‌های شیائومی، رابط کاربری زیبا و چشم‌نواز این برند است که با عنوان MIUI شناخته می‌شود. اما این شرکت برای افرادی که به این رابط کاربری علاقه ندارند، سری A را آماده کرده تا به‌جای MIUI از پلتفرم ساده Android One لذت ببرند. شیائومی Mi A3 آخرین مدلی است که از این سری (در سال 2019) روانه‌ی بازار شده است.

کیفیت ساخت و عملکرد

این نقص‌ها همراه با بعضی از طراحی‌های شیائومی، سبب انتقادات شدیدی از MIUI شیائومی شده و آن را با iOS اپل مقایسه کرده‌اند. گوشی‌ های شیائومی تنها چند برنامه از پیش نصب شده مانند برنامه موسیقی و مرورگر دارند که بسیار مفید هستند. در واقع می‌توان گفت که هیچ Bloatware در دستگاه‌های Xiaomi وجود ندارد، حتی چند برنامه نصب شده نیز برنامه‌های اساسی و مورد نیاز شما هستند. یکی از نکته‌های شگفت انگیز درباره گوشی‌های شیائومی، خوش دست بودن اون‌هاست. تصور کنین در یک روز کاری سخت و شلوغ هستین و به گوشی‌تون نیاز دارین تا جلسات آنلاین برگزار کنین، با چند نفر تماس بگیرین، درباره مطلبی ویدیو آموزشی ببینین؛ اما متوجه می‌شین ظرفیت باتری گوشی‌تون خالیه.

به همین دلیل، این شرکت، ساخت هر مدلی را که شروع می‌کند، برای چندین سال آن را ادامه می‌دهد و زمان تولید هر گوشی شیائومی، بیشتر از هر یک از گوشی‌های برندهای رقیب است. البته این شرکت پس از مدتی از تولید هر مدل، تغییراتی جزئی در آن ایجاد می‌کند تا آن گوشی به روز باقی بماند. اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید، باید به شما بگوییم که بهترین و البته گران‌ترین گوشی‌های این برند را می‌تواند در سری Mi پیدا کنید. پاسخ به سوال ( قیمت گوشی شیائومی چقدر است؟ ) یکی از مواردی است که باید در مورد آن بحث کرد زیرا این کمپانی چینی استراتژی خاص و جدیدی برای قیمت‌گذاری محصولات خود اتخاذ کرده است.تمرکز اصلی برند شیائومی در بازه قیمتی گوشی‌های میان‌رده است. قیمت گوشی شیائومی از دسته‌بندی اقتصادی تا پرچمدار را در بر می‌گیرد تا شما بتوانید بهترین گزینه ممکن برای خود را گزینش کنید. اولین گوشی شیائومی در سال 2011 وارد بازار چین شد و پس از مدتی این کمپانی با تولید محصولات باکیفیت و بسیار ارزان قیمت، توانست سهم خوبی در بازار چین و جهان به دست آورد.

  • نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد.
  • به همین دلیل باید مبلغ جداگانه‌ای برای رجیستری این گوشی‌ها بدین یا اون رو خودتون رجیستری کنین که دردسر زیادی داره.
  • این برند همواره سعی داشته محصولات خود را با قیمتی مناسب که تمامی اقشار امکان خرید آن را داشته باشند به فروش بگذارد.
  • جدیدترین گوشی شیائومی مثل Mi 11 و یا Mi 10 امکانات خیلی خوبی برای عکس‌برداری در اختیار کاربر قرار می‌دن.
  • گرچه مدل‌هایی که از تراشه‌های این برند استفاده کردند بسیار قدرتمند ظاهر شدند، به طوری که عملکردی فراتر از کلاس قیمتیشان از خود نشان دادند.

در مجله خبری موبایل فانهای اخیر، شیائومی گوشی های پرچم‌داربسیار قدرتمندی را روانه بازار کرده است. شیائومی تعداد زیادی گوشی قدرتمند، زیبا و باکیفیت ساخته که همه آنها لیاقت این را دارند که پرچم‌دار شیائومی نامیده شوند. علاوه بر این شیائومی چند برند دیگر دارد که آنها نیز پرچم‌دارانی دارند؛ برند ردمی و برند پوکو. سیاست شرکت شیائومی بر این قاعده استوار است که از فروش هر گوشی تنها سود 5 درصدی کسب کند، در صورتی که مقدار این سود برای رقبای آن مانند اپل و سامسونگ برابر با 40 درصد است. لازم به ذکر است که گوشی های پرچم دار و گیمینگ شیائومی نیز نسبت به رقبای خود از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری