قیمت گوشی شیائومی آپدیت امروز 24 بهمن ایسل | funmobile

گوشی‌های مدل ردمی، با توجه به کیفیت، به صرفه‌ترین و مناسب‌ترین قیمت موبایل در بازار رو به خودشون اختصاص می‌دن. گوشی شیائومی با توجه به کارکردهایی که دارند قیمت های مختلفی دارند ولی قیمت گذاری این شرکت به گونه ای بوده که تمام اقشار جامعه با هر بودجه ای توان خرید آن را داشته باشند. با مراجعه به سایت کالاتیک می توانید قیمت انواع گوشی شیائومی نوت 9، نوت 8، ردمی 9، ردمی 8 و تقریبا تمامی مدل ها و سری های آن را پیدا کنید. یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید گوشی شیائومی مورد توجه قرار میگیرد، دوربین موبایل می‌باشد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 با حافظه 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی دقیق گوشی شیائومی، انواع مدل‌های موجود در بازار و جدیدترین نوع این محصول بپردازیم. برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از کاربران به صفحهگوشی های شیائومی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از کاربران به صفحه گوشی های شیائومی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. تفاوت دو نسخه رام چین و گلوبال گوشی های شیائومی با هم ، از نظر برنامه‌های پیش فرض و همینطور محتویات موجود در جعبه می باشد .

  • برای خرید پرچم داران واقعی شیائومی هم معمولا باید بودجه ای بیشتر از 15 میلیون تومان داشت.
  • شعار کمپانی چینی، «نوآوری برای همه» است و به همین دلیل سری‌ها و مدل‌های مختلفی از دستگاه‌ها را طراحی و تولید می‌کند.
  • همچنین، در حالی که قیمت محصولات شیائومی ممکن است از فناوری به ویژگی دیگر متفاوت باشد، ما در تلاش هستیم تا کاتالوگ گسترده ای از محصولات شیائومی را با بهترین قیمت ها برای هر بودجه ارائه کنیم.
  • نخستین گوشی بین‌المللی شیائومی با نام redmi go در کشور‌های آسیایی و اروپایی رونمایی شد.
  • شیائومی قبل از این، روی طراحی و تولید گوشی‌های موبایل با کیفیت و مقرون به صرفه تمرکز کرده بود.

اگه ترجیح می‌دین گوشی راحت در دست و جیب شما قرار بگیره، گوشی‌هایی با صفحه کوچیک‌تر بخرین که در هزینه خرید هم صرفه‌جویی کرده باشین. هر گوشی شیائومی هم با رابط کاربری اختصاصی این کمپانی یعنی MIUI عرضه می‌شه که آخرین نسخه اون MIUI 12 هست. MIUI رابط کاربری اختصاصی گوشی شیائومی هست که نسخه‌های مختلفی از اون عرضه شده. به این دلیل گوشی شیائومی نسبت به همه کمپانی‌های بزرگ، فروش خیلی بیشتری رو ثبت کرد و تونست رقبای بزرگش رو هم شکست بده. شاید در نگاه اول نشه تفاوت خیلی پررنگی بین Mi و Redmi قائل شد، اما گوشی‌های سری Redmi شیائومی رو می‌شه گوشی‌های میان‌رده دونست که برای استفاده روزانه و معمول فوق‌العاده هستن.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 8/256GB Mobile Phone

این گوشی موبایل برای آنهایی که توقع زیادی از دوربین گوشی موبایل ندارند بهترین انتخاب است. با وجود پردازنده قدرتمندی که شیائومی در این نماینده خود استفاده کرده، می توانید بدون نگرانی از باگ یا هر گونه اختلال از آن برای انجام کارهای روزمره، بازی های اندرویدی با گرافیک بالا و اپلیکیشن های حرفه ای استفاده کنید. با ارائه طیف گسترده ای از لوازم جانبی گوشی شیائومی و لوازم جانبی لپ تاپ شیائومی، مانند هدفون های با کیفیت خوب و بسیاری از لوازم جانبی شیائومی بهترین برندی است که می توان به آن مراجعه کرد. تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل شما اگر اخیراً یک گوشی هوشمند اندرویدی خریده اید و می خواهید تجربه موسیقی خود را افزایش دهید.

http://businesset.ir

شما با وارد شدن به مجله خبری موبایل فان گوشی شاپ متوجه دسته بندی های منظم و کاربری راحت آن می شوید، به طوری که خیلی راحت امکان دسترسی شما به محصول موردنظرتان فراهم می شود. شما با خرید از گوشی شاپ هیچ نگرانی در مورد اصالت کالا و گارانتی آن نخواهید داشت و حتی اگر قادر به پرداخت کل هزینه کالا نیستید، می توانید از گزینه خرید اقساطی گوشی شاپ استفاده کنید. حتی برای اطمینان خاطر مشتریان، امکان پرداخت هزینه درب منزل فراهم شده است. شیائومی محصولی متناسب با بودجه شما و نیاز هر کاربر را با فناوری پیشرفته ، یعنی صفحه نمایش ، ظرفیت حافظه و ویژگی های دوربین مناسب تولید می کند.

گوشی موبایل Xiaomi 12 Pro ظرفیت 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری