خرید و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi فروش ویژه مقداد آی تی | funmobile

با اینکه بسیاری از کاربران از این تغییر استقبال کرده‌اند، تبلیغات MIUI و به روز‌رسانی‌های دیر به دیر سیستم عامل، هنوز به قوت خود باقی است. داشتن برنامه‌های اضافی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم بسیار آزاردهنده است. نکته دیگر این است که شیائومی حتی برای دستگاه‌های قدیمی خود بروزرسانی‌های MIUI را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، شما یک ضد بدافزار نیز روی این سیستم‌عامل و اسمارتفون خواهید داشت.

  • به این صورت، هر سال چند گوشی جدید با کاربردهای متنوع رو به بازار عرضه می‌کنه؛ اما هزینه‌های گزاف تحقیقات و بازاریابی رو که بقیه کمپانی‌ها باهاش روبه‌رو هستن، متحمل نمی‌شه.
  • منتهی به دلیل نوسانات بازار قیمت گوشی شیائومی امروز با روزهای گذشته متفاوته و به همین دلیل اگه قصد خرید دارین باید همیشه قیمت‌ها رو چک کنین.
  • پاسخ به سوال ( قیمت گوشی شیائومی چقدر است؟ ) یکی از مواردی است که باید در مورد آن بحث کرد زیرا این کمپانی چینی استراتژی خاص و جدیدی برای قیمت‌گذاری محصولات خود اتخاذ کرده است.تمرکز اصلی برند شیائومی در بازه قیمتی گوشی‌های میان‌رده است.
  • با ساخت و طراحی مناسب اولین گوشی خود را وارد بازار کرد و در طول این سال‌ها با تلاش روزافزون شرکت و گروه بزرگ شیائومی به‌عنوان یک برند در ساخت و طراحی موبایل گوشی‌های میان رده برای خود یک جایگاه مناسب در سطح بین‌المللی ایجاد کرد.

اولین مجله خبری موبایل فان شیائومی در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد و نظر بسیاری را به خود جلب کرد. به طور کلی گوشی‌های شیائومی عملکرد خوبی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و با توجه به امکانات پیشرفته و به ‌روز از قیمت مناسب ‌تری نیز برخوردار هستند. برند شیائومی سعی کرده تا در گوشی‌های خود جدیدترین قابلیت‌های روز دنیا را ارائه دهد و هم پای دیگر رقبا قدم بردارد.

گوشی لنوو

اگر بخواهیم رو راست باشیم باید بگوییم که بخاطر افزایش بی سابقه قیمت گوشی های هوشمند، با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی مردم تمایل بیشتری به گوشی های قیمت مناسب نشان دادند. شیائومی از آن دست شرکت هایی که توانست هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت رضایت کاربران را جلب کند. بخش زیادی از سود شرکت شیائومی از فروش وسایل جانبی و محتواها و خدمات دیجیتالی بدست می آید. شیائومی برای اینکه در این بخش فروش بیشتری داشته باشد سعی دارد تا با پایین نگه داشتن قیمت های گوشی موبایل به هدف خود برسد.

گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro 5G ظرفیت 256 و رم 8 گیگابایت

به عنوان مثال گوشی مانند شیائومی 11 تی پرو از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده و مهم‌تر این که از گوریلاگلس ویکتوس استفاده می‌کند تا صفحه نمایش آن نیز در برابر خط و خش و ضربه تا حد خوبی مقاوم باشد. این در حالیست که مدل هم‌قیمت این محصول از سامسونگ یعنی A73 بدنه‌ای پلاستیکی دارد و فریم کناری آن هم حتی پلاستیکی است. گوشی شیائومی با داشتن امکانات خیلی خوب، قیمت واقعاً متناسب و دسترسی عالی در تمام نقاط دنیا، به‌ سرعت حضورش رو در بازار جهانی تثبیت کرده و با معرفی هر مدل جدید، نظر کاربرهای بیشتری رو به خودش جلب می‌کنه. کاربرهای اندروید هم بعد از این که از گوشی‌های شیائومی و رابط کابری آسون و سریع MIUI استفاده کردن، دیگه نمی‌تونن با رابط‌های کاربری دیگه راحت کار کنن.

http://businesset.ir

قیمت‌ پایین گوشی شیائومی هرگز تعیین‌کننده کیفیت گوشی های شیائومی نبوده است. به این مفهوم که اکثر باتری‌های گوشی شیائومی که از فناوری شارژ سریع بهره مند هستن 80% ظرفیت‌شون رو بعد از 800 چرخه شارژ حفظ می‌کنن. برند چینی شیائومی هم در سال 2020 با تولید و عرضه گوشی پرچمدارش یعنی Mi 10 Ultra موفق شد تا سقف شارژ رو به 120 وات برسونه.

شیائومی

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری