فروش اقساطی سایپا 1401 با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری | kamapress

این شرایط شامل پرداخت اولیه کمی از کل قیمت خودرو، توانایی مالی مشتری برای پرداخت اقساط ماهیانه و شرایط قراردادی نظیر نرخ سود، مدت زمان بازپرداخت و تعهداتی مثل بیمه خودرو می‌شوند. سایاخودرو با افتخار به شما بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو را ارائه می دهد. با پیشنهاداتی جذاب، کمترین پیش پرداخت ممکن و اقساط ماهیانه مناسب، شما می‌توانید به راحتی و بدون دغدغه به خودروی مورد علاقه‌تان دست پیدا کنید. با سایاخودرو شما میتوانید بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو را تجربه نمایید. شرایط خرید اقساطی سایپا به مشتریان فرصتی را برای تهیه خودروهای مورد نظر با پرداخت اقساط به مدت زمان معین ارائه می‌دهد.

فروش اقساطی برلیانس

اما این کمپانی نیز از افزایش شدید قیمت ها در امان نبوده و قیمت خودروهای سایپا نیز از حد معمول بسیار بالاتر رفته. همین امر موجب شده تا بسیاری از افراد به فکر خرید اقساطی خودروهای سایپا باشند. اگر شما نیز جز این دسته افراد هستید که بودجه ی لازم جهت خرید نقدی خودروهای سایپا را ندارید یا تمایل به پرداخت به صورت بلند مدت دارید، می توانید با استفاده از امکان خرید اقساطی خودروهای سایپا از برند نام آشنای اتوخسروانی کمک بگیرید. خط تولید پراید 111 و پراید 131 از اواخر دی ماه 98 و اوایل سال 99 بطور کامل متوقف شد. با این حال با توجه به قیمت پایینی که این خودرو نسبت به سایر خودرو های دیگر دارد همچنان متقاضیان و خانواده ها در بازار به دنبال خرید پراید و خرید اقساطی پراید می باشند.

اگر برای خرید ماشین دلخواه خود مجموعه کیان خودرو را انتخاب می کنید، باید بدانید که فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت یکی از محبوب ترین شرایط فروش اقساطی سایپا تحویل فوری این شرکت است. فروش خودرو در اقساط 12 ماهه، 24 ماهه و یا 36 ماهه به راحتی می تواند شما را مالک وسیله نقلیه دلخواهتان کند. ساینا با قیمت خوب و اقتصادی وهمچنین مشخصات فنی از خودرو های پر فروش سایپا است.

  • از آنجا که بسیاری از افراد پول کافی برای خرید نقدی اتومبیل را ندارند و پس انداز کردن پول برای خرید ماشین در طی مدت­ها اصلا کار عاقلانه ­ای نیست، بنابراین خرید ماشین قسطی می­تواند به صرفه باشد.
  • 4- بعد از انتخاب خودرو زامیاد، به درگاه پرداخت اینترنتی منتقل می‌شوید و باید پرداخت وجه خودرو را انجام دهید.
  • فروش تسهیلاتی و اقساطی سایپا در آذرماه ۹۸ همچنان ادامه دارد و آغاز ثبت نام اینترنتی ساعت ۱۰ صبح می باشد.
  • وعده خوش رنگ و لعابی که معمولا در تبلیغات روی آن مانور زیادی داده می‌شود، اما درصد بسیار کمی از فروشندگان به آن متعهد می‌مانند.
  • آنچه که این خودرو را از سایر مدل­های کوییک متمایز می­کند، طراحی جلو و سپر است که نمایی زیبا و چشم نواز را به ارمغان می­آورد.

22- در قراردادهای پیش فروش سایپا و همچنین قراردادهای فروش اقساطی سایپا، قیمت نهایی خودرو معادل قیمت روز شرکت و بر اساس قیمت زمان تحویل (مندرج در قرارداد مشتریان) محاسبه خواهد شد. مابه التفاوت قیمت خودرو نیز، در زمان ارسال دعوتنامه و به قیمت روز سایپا، از مشتریان اخذ خواهد شد. 20- پس از اعلام نتایج قرعه کشی سایپا، منتخبین باید طی 48 ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو (به صورت على الحساب)، انتخاب نوع و مدل خودرو و زمان تحویل، اقدام نمایند. برای اطلاع از آخرین شرایط فروش فوری سایپا، شرایط فروش فوق العاده سایپا و شرایط پیش فروش سایپا و همچنین جهت اطلاع از نحوه ثبت نام سایپا، به سایت ثبت نام سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com مراجعه کنید.

آغاز فروش اقساطی ۵ محصول سایپا از ۱۴ مرداد

مجهز بودن به موتور توربوشارژ، این خودرو را از سایر محصولات سایپا متمایز کرده ­است. در حال حاضر شاهین با گیربکس 5 دنده در بازار موجود است اما انتظار می­رود تا مدتی نه چندان دور، مدل اتوماتیک این ماشین نیز به بازار عرضه شود. از طرفی استفاده از 8 سوپاپ برای این خودرو یکی از نقاط منفی آن به حساب می ­آید. اگر به دنبال خرید خودروی ایرانی هستید، فروش اقساطی شاهین یک گزینه عالی برای شماست. خودرو یکی از لوازم ضروری در زندگی ما بوده و افراد زیادی در تلاش برای خریدن خودروی مورد علاقه ی خود هستند. اما با توجه به این که افراد زیادی هزینه ی خرید نقدی خودرو را ندارند ، قادر به خرید خودرو نمی باشند.

فروش اقساطی سایپا 1401 با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری | kamapress

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری