گوشی شیائومی قیمت انواع مدل های گوشی موبایل شیائومی شیائومی سیتی | funmobile

نرم افزار EMUI شیائومی مورد پسند همه نیست، زیرا ظاهر و احساس اندروید را به طور قابل توجهی تغییر می دهد. خط تولید این شرکت همچنین می تواند گیج کننده باشد زیرا شیائومی دوست دارد دستگاه های مشابهی را با نام های مختلف در مناطق مختلف بفروشد. شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشیبهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید. این گوشی هوشمند جدید، دارای یک پردازنده‌ی پرچمدار (اسنپدراگون ۸۴۵) و در عین حال، قیمتی بسیار پایین است. این ویژگی شیائومی، به ویژه از آن جایی که این شرکت در چین واقع شده است، می‌تواند هر کسی را در خرید گوشی شیائومی مردد کند.

گوشی شیائومی Mi 11i

با وجود اینکه بسیاری از ما هنوز دید خوبی به کالاهای چینی نداریم، اما شیائومی با کیفیت محصولات خود ثابت کرد این دیدگاه همیشه درست نیست و در مدت کوتاهی پس از تاسیس توانست با غول‌های تولیدکننده تلفن هوشمند در دنیا (سامسونگ و اپل) رقابت کند. درسته که قیمت روز گوشی‌های شیائومی مثل همه محصولات دیگه متغیره؛ اما برای اطلاع از قیمت گوشی موبایل شیائومی می‌تونین همیشه به ایسل اعتماد کنین. گوشی‌های بلک شارک به خوبی پاسخگوی نیاز گیمرها بودن؛ پس اگه شما هم به بازی‌های رایانه‌ای علاقه‌مند هستین، من خرید گوشی موبایل شیائومی سری بلک شارک رو بهتون پیشنهاد می‌کنم.

گفتنی است مجله خبری موبایل فان گوشی موبایل شیائومی از قابلیت دو سیم کارت هم استفاده می کنند. شما می توانید قیمت تلفن هوشمند شیائومی را با فیلترهای دقیق در سایت دیجی سنتر بررسی کرده و به ویژگی های محصولات دسترسی پیدا کنید و در نهایت انتخاب مناسب را برای خود انجام دهید. برای خرید گوشی شیائومی میان رده باید به سراغ برند Redmi رفت که زیر مجموعه شیائومی است. گوشی های ردمی محوبیت زیادی در بازار ایران دارند؛ چرا که در کنار کیفیت بالا و مشخصات فنی قابل قبول، قیمت اقتصادی داشته و با بودجه های کم نیز قابل خریداری هستند. شیائومی برای طراحی این گوشی های میان رده از فریم و قاب جذاب و مستحکم استفاده می کند و نمایشگر بیشتر گوشی های ردمی از نوع آمولد است. همین 2 ویژگی باعث شده که گوشی های ردمی در ظاهر شباهتی به یک گوشی میان رده ارزان قیمت نداشته باشند.

  • به این دلیل گوشی شیائومی نسبت به همه کمپانی‌های بزرگ، فروش خیلی بیشتری رو ثبت کرد و تونست رقبای بزرگش رو هم شکست بده.
  • موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت است و دارای ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت می باشد.
  • شیائومی برای طراحی این گوشی های میان رده از فریم و قاب جذاب و مستحکم استفاده می کند و نمایشگر بیشتر گوشی های ردمی از نوع آمولد است.
  • آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است.

محدوده قیمت انواع گوشی شیائومی را می‌توان تقریباً از 180 دلار تا 1,440 دلار برای گوشی‌های تقریباً لوکس این برند (در برخی از بازار‌ها) دسته‌بندی کرد. شیائومی اولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 روانه بازار کرد و با گذشت زمان محصولات این شرکت پیشرفت بسیار چشم‌گیری داشته‌اند. تنوع مدل‌ها و نگاه به بازارهای هدف متنوع و کیفیت ساخت بالای این برند در کنار سایر تولیدات متنوع و همچنین استفاده از قطعات باکیفیت، شیائومی را به یکی از نامداران این عرصه تبدیل کرده است. این شرکت در اکتبر ۲۰۱۴ اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید در گوشی‌های شیائومی نمود که توانست تنها ظرف چند ماه رقم دانلود بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد.

http://businesset.ir

در ابتدا کاربران تمایل زیادی به خرید مدل های مختلف گوشی شیائومی نداشتند؛ اما زمانی که قابلیت های فوق العاده آن مانند فست شارژ، تنوع ظرفیت حافظه، دوربین حرفه ای و رابط کاربری راحت را مشاهده کردند، برای خرید گوشی های این برند اشتیاق نشان داده اند. علاوه بر این، مهم ترین دلیلی که کاربران را برای خرید محصولات این کشور چینی جلب کرد، قیمت گوشی شیائومی بود که در مقابل قابلیت های خوبی که ارائه می دهد، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید و به دنبال یک راهنمایی جامع در مورد مدل های این برند هستید تا انتهای این مطلب از گوشی شاپ با ما همراه شوید. آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است.

خرید آنلاین گوشی شیائومی از فونر

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری