قیمت گوشی شیائومی خرید بهترین گوشی های ‎‌شیائومی 24 بهمن فونر | funmobile

شیائومی با تلاش مستمر خود برای نوآوری با بیشترین تمرکز بر کیفیت، کارایی و رضایت مشتری، فناوری کیفیت را در دسترس همگان قرار می دهد. گفته شد که این برند چینی، گوشی‌هایی ارزان‌قیمت در مقایسه با برندهای دیگر ارائه می‌دهد و علاوه بر ۵ رده‌ی اصلی گوشی‌هایش دارای سه برند جانبی ردمی، پوکو و بلک شارک است. جدیدترین گوشی شیائومی از این رده، گوشی شیائومی Mi A3 می‌باشد که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شده است.

http://businesset.ir

همچنین حرکات چند‌انگشتی و قابلیت حذف کلیدهای هوم و منو از مجله خبری موبایل فانگر و انجام کلیه عملیات مورد نظر کاربر تنها با حرکات تعریف شده بر روی نمایشگر، از جمله مواردیست که این پوسته سفارشی در اختیار شما قرار می‌دهد. به طور کلی می‌توان گفت که رابط کاربری گوشی شیائومی موسوم به MIUI هر سال ارتقاء پیدا کرده و با امکانات متنوعی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، رضایت‌خاطر آنها را به خوبی جلب می‌کند. کیفیت گوشی شیائومی بسیار بالا و کارآمد است و حتی در مواردی بهتر از سایر برندهای به‌نام ظاهر شده است. بنابراین می‌توان به جرات گفت که چه در کلاس میان‌رده و چه در کلاس پرچمدار، حتی با یک نگاه ساده به عکس گوشی شیائومی می‌توان به کیفیت آن پی برد. در کشور ما نیز که یکی از بازارهای حساس به قیمت محسوب می‌شود و با توجه به اینکه محصولات این برند قیمت متعادلی دارند گوشی شیائومی فروش خوبی داشته و در طی چند سال گذشته کاربران زیادی به این برند جذب شده‌اند.

Xiaomi Poco F2 Pro 6/128GB Mobile Phone

جالبست بدانید که از ردمی نوت 7 نیز به عنوان پرفروش‌ترین گوشی سال 2019 یاد می‌شود. در سال 2020 باز هم مدل‌هایی از این برند موفق شدند فروش خوبی را برای این شرکت به همراه بیاورند که نشان از ارتقاء سال‌به‌سال محصولات این برند چینی داشت. از نظر آمار فروش جهانی، عملکرد شیائومی به چه صورت است؟ شاید برای برند نوظهوری مثل شیائومی آمار فروش جهانی آن بهترین شاخص برای برآورد خوب و یا بد بودن محصولاتش باشد.

  • عمده ترین دلیل پیشرفت این شرکت در یک مدت کوتاه، مقرون به صرفه بودن قیمت گوشی شیائومی است.
  • اگه شما امکانات و قیمت روز گوشی شیائومی رو با بقیه برندها مقایسه کنین، این تفاوت عمیق رو لمس خواهید کرد.
  • امروزه پنج سری گوشی با برند شیائومی تولید و طراحی می‌شود که البته که تنها برخی از این مدل‌ها به‌روزرسانی نشده‌اند.
  • هنگامی که تلفن های همراه شیائومی به بازار عرضه شدند ، با طراحی خاص و ویژگی های پیشرفته ، در مدت زمان کوتاهی مورد تحسین بسیاری از کاربران قرار گرفتند.

با وجود حضور در حوزه‌های متعدد، محصولی که شیائومی به‌واسطه‌ی تولید آن به شهرت رسیده و همچنان با آن شناخته می‌شود، گوشی هوشمند است. در بازار داخلی چین، این برند با شرکت‌هایی چون Vivo، Oppo و HONOR رقابتی تنگاتنگ دارد و هنوز موفق به کسب رده‌ی نخست این صحنه‌ی پربازیگر نشده است. اما در بازارهای بین‌المللی، این شیائومی است که عنوان نماینده‌ی شایسته‌ی چینی‌ها را با خود حمل می‌کند و دو غول بزرگ دنیای موبایل یعنی سامسونگ و اپل را به چالش می‌کشد.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro 8/256GB Mobile Phone

برای خرید پرچم داران واقعی شیائومی هم معمولا باید بودجه ای بیشتر از 15 میلیون تومان داشت. آیا به دنبال یک گوشی هوشمند نسبتا ارزان با امکانات زیاد هستید؟ شاید بخواهید شیائومی را بررسی کنید. گوشی شیائومی بهترین ویژگی ها مانند پردازنده های سریع اسنپدراگون و دوربین های متعدد را دارند. با این حال، برای خرید این گوشی ها مجبور نخواهید بود که هزینه زیادی بکنید این گوشی های هوشمند روی اندروید وان اجرا می شوند، بنابراین شما یک تجربه اندروید خالص را خواهید داشت. Xiaomi Poco F3 نیز گزینه خوبی است، به خصوص اگر از بازی کردن لذت می برید.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 پرو – حافظه 128 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری