گوشی شیائومی خرید و قیمت روز انواع گوشی شیائومی 24 بهمن | funmobile

مجله خبری موبایل فان اما سیاستی متفاوت را پیش گرفته و هنوز هم گوشی‌های خود را با آداپتور به فروش می‌رساند، آن هم نه آداپتور 15 وات بلکه آداپتورهای 33، 67 یا 120 واتی! پس به علاوه ارزش خرید بالاتر گوشی های شیائومی شما نیازی به پرداخت مبلغ جداگانه برای خرید شارژر نیز نخواهید داشت. همین گفته دقیقا در مورد بخش سخت افزار نیز صدق می‌کند و شیائومی گوشی‌های خود را به تراشه‌های قدرتمندی مجهز می‌کند. به عنوان مثال شیائومی 11 تی پرو از تراشه اسنپدراگون 888 یعنی پرچمدار سال قبل کوالکام استفاده می‌کند، در حالی که این گوشی قیمتی نزدیک به میان‌رده‌ها دارد.

  • Mi A3 تمامی چیزی که شما از یک گوشی موبایل اندروید با امکانات روز می‌خواهید در خود دارد.
  • قیمت روز گوشی های شیائومی را می‌توانید در سایت 19کالا بررسی کرده و مشخصات آنها را هم ببینید و یا نقد و بررسی کامل محصولات را مطالعه کرده و در نهایت تصمیم به خرید خود را نهایی کنید.
  • درکل، سری Mi Note را می‌توان میان‌رده‌هایی با سخت‌افزار و قیمت مناسب توصیف کرد.

شیائومی با ورود خود به بازار جهانی موبایل‌های هوشمند تبدیل به رقیبی جدی برای دیگر برند‌های موفق در این صنعت شد. شیائومی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز ساخت موبایل‌های اندروید و ارائه محصولات خود با قیمتی مناسب، جای را بر بسیاری از برند‌ها تنگ کرده و فروش موبایل‌های آنان را در دست خود بگیرد. شیائومی با ادامه تولید سری redmi و مرفی مدل نوت آن به کیفیت محصولات پرفروش بازار موبیال بسیار نزدیک شد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کرد. علاوه بر سری موفق redmi شیائومی با معرفی سری جدید موبیال‌های خود با نام Mi توانست موفقیت خود در تولید موبایل و رضایت مشتریان خود را اثبات کند..

گوشی موبایل شیائومی 12تی پرو 5جی | Xiaomi 12T PRO 5G 12/256

از رقبای اصلی شیائومی میتوان به سامسونگ نیز اشاره کرد که شما میتوانید برای خرید گوشی سامسونگ به دارسو مراجعه کنید. این دستگاه به قدری موفقیت آمیز بود که این شرکت تصمیم گرفت به ساخت گوشی ادامه دهد. این به خوبی جواب داد، زیرا شیائومی در سال 2016 به پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شد. قیمت گوشی شیائومی با وجود قابلیت‌های سخت‌افزاری بسیار عالی و سیستم دوربین بی‌نظیر، بسیار پایین است و اگر به دنبال خرید یک گوشی با مشخصات گوشی‌های پرچمدار ولی با قیمت پایین هستید، خرید گوشی شیائومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کاربران در سال 2011 شاهد اولین گوشی شیائومی با نام mi one بودند که توانست فروش خوبی داشته باشد. سپس در سال 2016 بود که گوشی های mi mix با طراحی زیبا و خاص خود به دنیا معرفی شد و مورد استقبال قرار گرفت. گوشی های شیائومی با برند های مختلف می ، ردمی ، پوکو و بلک شارک عرضه می شوند که این شرکت تصمیم به حذف پیشوند Mi از گوشی های خود گرفته و با نام Xiaomi عرضه میشود.

http://businesset.irپرچم دارهای شیائومی که جدیدترین آن‌ها یعنی Xiaomi 12 به‌تازگی معرفی شده، در این دسته قرار می‌گیرند. تا سال 2021 در ابتدای عنوان این سری، عبارت «Mi» وجود داشت (مانند شیائومی می 11)، اما حالا تنها با یک عدد روبه‌رو هستیم. سری شماره‌گذاری شده، خود شامل چند نوع می‌شود؛ مثلا امسال علاوه بر مدل اصلی شیائومی 12، ورژن‌های پرو و X آن هم روانه‌ی بازار شدند. شرکت شیائومی در ساخت گوشی‌های پرچم‌دار خود از جدیدترین و بهترین تراشه‌های کوالکام بهره می‌گیرد تا آن‌ها را آماده‌ی رقابت با سری S سامسونگ کند. کمپانی شیائومی زیرمجموعه‌های زیادی دارد که هرکدام از آن‌ها بخشی از سبد محصولات این برند را تامین می‌کنند. این ویژگی نه تنها در قسمت لوازم خانگی و لوازم شخصی، بلکه در بخش موبایل این کمپانی هم مشاهده می‌شود.

Xiaomi Redmi 9A 4/64GB mobile phone

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری