بررسی، مشخصات، قیمت روز و خرید گوشی موبایل شیائومی | funmobile

ممکنه فقط با پرداخت کمی پول بیشتر یک مدل با امکانات خیلی بهتر خریداری کنین و یا اینکه با چند هفته انتظار بیشتر و معرفی مدل‌های دیگه، یک گوشی خاص‌تر پیدا کنین. بهترین روش برای درک میزان کیفیت عکس‌برداری هر گوشی، جست‌وجو در اینترنت و پیدا کردن تصاویری هست که با خود اون گوشی ثبت شده. اگه جزو افرادی هستین که گوشی معمولا از دست‌تون میفته، بهتره گوشی‌هایی با بدنه فلزی خریداری کنین. بیشتر شرکت‌های بزرگ ترجیح می‌دن که اندروید رو با توجه به محصولات‌شون تغییر بدن تا تجربه‌ای متفاوت برای کاربر ایجاد کرده و گوشی‌هاشون رو به ‌عنوان برند در دنیا معرفی کنن. به این صورت، هر سال چند گوشی جدید با کاربردهای متنوع رو به بازار عرضه می‌کنه؛ اما هزینه‌های گزاف تحقیقات و بازاریابی رو که بقیه کمپانی‌ها باهاش روبه‌رو هستن، متحمل نمی‌شه.

مجله خبری موبایل فان Mi بسیار موفق بود و مدل‌های پرچمدار آن از نظر فنی و فناوری ساخت باگوشی‌های اپل مقایسه می‌شد. قطعا با سری Redmi گوشی‌های هوشمند شیائومی آشنا هستید و می‌دانید که توانسته‌اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب در کنار قیمتی مقرون به‌صرفه، عملکرد بسیار خوبی را به‌نمایش بگذارند. Redmi 10X M2003J15SC هم یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده با‌کیفیت این شرکت است که با توجه به قیمت در نظر گرفته شده، از مشخصات فنی مناسبی بهره برده است. در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد 6.53 اینچ و رزولوشن 1080×2340 از نوع IPS مجهز شده که توانایی نمایش 395 پیکسل در هر اینچ را دارد.

http://businesset.ir

البته شیائومی 1 سال پس از ارائه سیستم عامل به کاربران ، تولید تلفن هوشمند را آغاز کرد. هنگامی که تلفن های همراه شیائومی به بازار عرضه شدند ، با طراحی خاص و ویژگی های پیشرفته ، در مدت زمان کوتاهی مورد تحسین بسیاری از کاربران قرار گرفتند. نیز جدیدترین طراحی‌های خود را برای کاربران دوست‌داشتنی‌اش تولید و به بازار جهانی موبایل عرضه کرد در ادامه مطلب با جدیدترین گوشی شیائومی که وارد بازار شد آشنا می شویم و آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

خرید اینترنتی گوشی شیائومی از ایسل

در خرید گوشی‌ های شیائومی توجه داشته باشید که گوشی مورد نظر پک گلوبال باشد، یعنی شیائومی آن را برای بازار جهانی تولید کرده باشد. حدود 11 سال پیش بود که فونر فعالیت خود را به صورت آفلاین (حضوری) آغاز کرد و سال 97 نیز فروش آنلاین را نیز در قالب وب سایت به فروش حضوری اضافه کرد. این سابقه طولانی مدت و همچنین ضمانت اصالت کالا و داشتن نماد اعتماد باعث می‌شود تا کاربر با خیال آسوده بتواند خرید گوشی شیائومی خود را از فروشگاه فونر انجام دهد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 12C دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

دوربین این موبایل با فناوری جدید و به صورت چهارگانه و با کیفیت 64 مگاپیکسلی ساخته شده است. دیگر نکته مثبت redmi note 8 pro طراحی متفاوت بدنه آن است که نمایشگر آن بدون هیچ لبه‌ای در جلو گوشی دیده می‌شود. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.

  • کمپانی شیائومی تونسته یک تحول عظیم در دنیای گوشی‌های هوشمند ایجاد کنه و خودش رو به‌ عنوان یکی از برندهای معروف دنیا به کاربرها معرفی کرده.
  • در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
  • تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند.
  • بعد از اون شیائومی بقیه گروه‌ها رو هم مد نظر قرار داده و تلاش کرد تا برای هر گروهی، یک سری گوشی اختصاصی طراحی کنه.
  • اگر قصد بازی با گوشی دارید یکی از فناوری های که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید نرخ نوسازی است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری