بررسی، قیمت و خرید موبایل شیائومی شیائومی کالا | funmobile

گلکسی A73 مجله خبری موبایل فان از چیپست اسنپدراگون 778G استفاده می‌کند و همین نشان می‌دهد که تراشه 11 تی پرو شیائومی تا چه حد قوی‌تر است. سازنده چینی برای اکثر میان‌رده‌های خود همچنین از دوربین‌های اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که این نکته نیز بسیار مثبت است و شما با پرداخت هزینه یک گوشی معمولی می‌توانید تصاویری نزدیک به گوشی‌های بالارده و پرچمدار به ثبت برسانید. کمپانی شیائومی تونسته یک تحول عظیم در دنیای گوشی‌های هوشمند ایجاد کنه و خودش رو به‌ عنوان یکی از برندهای معروف دنیا به کاربرها معرفی کرده. در حقیقت این شرکت موفق شد با رشد چشمگیری بازار کشور مادر یعنی چین رو در اختیار بگیره و بعد با گسترش خودش به بازارهای هند و مالزی، پیشرفتش رو چند برابر کنه.

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 10A با حافظه 64 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

اما با مشاهده نارضایتی کاربرها، شکل ظاهری اون رو به حالت قبلیش برگردوند. برخلاف کمپانی اپل که فقط روی قشر خاصی از افراد جامعه تمرکز داره، شیائومی از همون اول تمرکز خودش رو روی بازارهای کمتر دیده شده در دنیا قرار داده. این نکته هم لازم به ذکره که سری پوکوی گوشی‌های این کمپانی به گوشی‌های گیمینگ هم شهرت دارن. گوشی های سری Mi جزء گوشی های بالا رده و پرچم داران شیائومی به حساب می آیند. انرژی موردنیاز آن را یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5160 میلی آمپر ساعت تأمین می کند.

گوشی های Mi Note شیائومی نسبت به پرچم‌داران این برند در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرند. تعداد اعضای خانواده‌ی می نوت در مقایسه با سری‌های دیگر کم‌تر است و آخرین مدلی که با این عنوان به بازار آمده، می نوت 10 لایت است که نزدیک به 2 سال از زمان معرفی آن می‌گذرد. درکل، سری Mi Note را می‌توان میان‌رده‌هایی با سخت‌افزار و قیمت مناسب توصیف کرد. شما با خرید گوشی شیائومی از فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ می توانید، محصول موردنظر خود را حتی بدون چک، به صورت اقساطی خریداری کنید.

http://businesset.ir

این کار به این معناست که باتری 4500 میلی‌آمپری این گوشی در 5 دقیقه اول 41 درصد شارژ خواهد شد و به‌ طور کلی فقط به 23 دقیقه زمان نیاز داره تا به 100 برسه. اما برای داشتن بهترین تصاویر به عواملی مثل ISO، کارایی دوربین در نور کم و کاهش نویز هم دقت کنین. با پیشرفت تکنولوژی، قدرت و ظرفیت باتری‌ها هم بیشتر می‌شن و اگه برای مدت‌های طولانی از گوشی‌تون استفاده می‌کنین، سعی کنین یک گوشی با باتری قدرتمند بخرین. کیفیت ساخت هر گوشی روی عمر مفید دستگاه تاثیر مستقیمی داره و به همین دلیل در زمان خرید یک گوشی باید به این نکته توجه کنین. شرکت شیائومی با ایجاد تغییرات مختلفی در رابط کاربری خودش، شباهت MIUI رو به iOS افزایش داده بود که باعث بروز انتقادات جدی نسبت به اون شد.

Xiaomi Redmi Note 11E 4/128GB Mobile Phone

گوشی های شیائومی سری A و C محصولات اقتصادی این برند چینی هستند، مثلا گوشی‌هایی چون ردمی 10A و ردمی 10C جزو ارزان‌ترین مدل‌های شیائومی به حساب می‌آیند. کلام آخر این که خرید گوشی‌ های شیائومی، تصمیمی است که از آن پشیمان نخواهید شد. اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید، گوشی‌های شیائومی قطعا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

  • از سوی دیگر باید اشاره کنیم که شیائومی یک برند تجاری دیگر با عنوان ردمی را در سال ۲۰۱۳ به راه انداخت و محصولات بسیار قوی و محبوبی را تحت این برند به بازار عرضه کرد.
  • ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم.
  • شیائومییک شرکت چینی بوده که از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را در زمینه محصولات الکترونیکی و فناوری آغاز کرده است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری