قیمت گوشی موبایل شیائومی مرجع موبایل ایران | funmobile

حالا اگه گوشی شما Mi 10 Ultra باشه می‌تونین گوشی‌تون رو به شارژ بزنین و به یک استراحت کوتاه برین تا آبی به‌ دست و صورت‌تون بزنین. وجود تبلیغات در تمام بخش‌های گوشی، یکی از مهم‌ترین نکات مرتبط با این کمپانی هست که می‌تونه برای بیشتر کاربرها کمی آزاردهنده باشه. تنها اشکال جدی که نسبت به شیائومی وجود داره، به قسمت نرم‌افزار و در واقع خود MIUI مرتبط هست. به همین دلیل این کمپانی می‌تونه قیمت‌هاش رو ثابت نگه داره و هم‌چنان میزان رضایت کاربرهاش رو نسبت به محصولاتش افزایش بده. در عوض با تمرکز روی محصولات فعلی و ارائه اون‌ها در بازار، کاربرهاش رو به مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنه. با من همراه باشین تا در بخش زیر سه دلیل اصلی برای این مسئله رو به زبانی ساده برای شما عزیزان بیان کنم.

http://businesset.ir

اگر از نظر سخت‌افزاری گوشی شیائومی را می‌پسندید ولی با سیستم عامل MIUI مشکل دارید، سری می A برای شما ساخته شده است. در مجموع، هر گوشی پرچمدار شیائومی با جدیدترین پردازنده‌ی کوالکام موجود در بازار و یک سیستم دوربین بسیار پیشرفته وارد بازار می‌شود. اکثر گوشی‌‌های شیائومی Mi 11 دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام هستند که پردازنده‌ی پرچمدار سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. البته تمامی این گوشی‌های خانواده‌ی Mi دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G هستند. گوشی‌های شیائومی سری A و C محصولات اقتصادی این برند چینی هستند، مثلا گوشی‌هایی چون ردمی 10A و ردمی 10C جزو ارزان‌ترین مدل‌های شیائومی به حساب می‌آیند.

مجله خبری موبایل فان یک شرکت الکترونیک چینی متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌ های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند است. امروزه شیائومی یکی از برترین تولید کنندگان گوشی هوشمند می‌باشد که گوشی هایی با امکانات فراوان با قیمتی رقابتی را تولید می‌کند. این گوشی به موفقیت بسیاری در بازار فروش گوشی‌های هوشمند اندرویدی رسیده و اعتبار شیائومی را به همگان ثابت کرده است.

خط تولید‌ های گوشی شیائومی

تمام گوشی های شیائومی موجود در سایت 19کالا دارای رم گلوبال می باشد و با اطمینان می توانید خرید خود را انجام دهید. به طور کلی تمام مواردی که گفته شد در کنار هم باعث شده که خریداران از سراسر دنیا، با اطمینان‌خاطر بیشتری محصولات این برند را خریداری کنند و از امکانات جذاب این گوشی‌ها که موازی با پیشرفت تکنولوژی انتخاب می‌شود، بهره ببرند. از‌این‌رو از دید بسیاری از کاربران خرید گوشی شیائومی یک خرید رضایت بخش و منطقی است. گوشی‌های این خط تولید هم از نظر ظاهری و هم از نظر سخت‌افزاری یکی از بهترین‌ها برای بازی به شمار می‌روند. گوشی‌های پرچمدارش فوق‌العاده بوده و از آخرین و منحصر‌به‌فرد‌ترین تکنولوژی‌های روز بهره گرفته‌اند و برای میان‌رده‌ها و اقتصادی‌هایش نیز چندین خط تولید مجزا دارد. تعامل عمیق ما با فناوری و درک مصرف کنندگان، ما را قادر ساخته است که با طیف گسترده ای از محصولاتی که دارای جدیدترین ویژگی ها هستند و قیمت رقابتی دارند، همکاری و مدیریت کنیم.

  • امروزه کمپانی شیائومی به درجه ای از پیشرفت خود رسیده به طوری که کمتر کسی است که نام این برند و محصولات آن را نشنیده باشد.
  • امروزه خرید و فروش گوشی موبایل شیائومی در سراسر جهان ادامه داره و کاربرهای زیادی از محصولات این برند استفاده می‌کنن.
  • پس اگه می‌خواین یک گوشی پرچم‌دار با قیمت خیلی مناسب‌تر داشته باشین، خرید یکی از گوشی‌های سری پوکو شیائومی پیشنهاد اصلی من به شماست.
  • این گوشی موبایل برای آنهایی که توقع زیادی از دوربین گوشی موبایل ندارند بهترین انتخاب است.

ایسل سعی کرده با توجه به شرایط بازار و دغدغه مردم از بابت هزینه، محصولات باکیفیت با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه به کاربرها عرضه کنه. همچنین ممکنه بعضی از گوشی‌های شیائومی به خصوص رام چین این برند در طرح رجیستری ثبت نشده باشن. کارایی و سرعت عملکرد گوشی ارتباط مستقیمی با پردازنده داره و در زمان خرید گوشی باید این موضوع رو در اولویت خودتون قرار بدین.

فیلتر محصولات

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری