قیمت گوشی شیائومی+ تضمین اصالت و بهترین قیمت خرید انواع گوشی موبایل شیائومی | funmobile

در حالی که گفته می‌شه فناوری مجله خبری موبایل فان سریع می‌تونه عمر باتری تلفن‌های همراه رو کاهش بده، اما شیائومی نظر متفاوتی داره و معتقده که فناوری شارژ سریع 120 واتی این شرکت تأثیر منفی زیادی روی سلامت عمر باتری نداره. با تعیین نیازهاتون می‌تونین در زمان خرید اینترنتی گوشی شیائومی، همه مؤلفه‌های لازم رو بررسی کنین و مدلی رو انتخاب کنین که بیشترین امکانات لازم رو به شما ارائه می‌ده. با توجه به قیمت مناسب گوشی شیائومی و درصد سود خیلی کم تمام محصولات این برند، کمپانی نمی‌تونه گوشی‌های خیلی زیاد و متنوع معرفی کنه.

Xiaomi Mi 11 Ultra 12/512GB Mobile Phone

روح تازه‌ای به نسل جدید خود بخشیده است اما با نظراتی که کاربران بیان کرده‌اند به نظرمی رسد تراشه مدیاتک نسبت به این تراشه جدید کمتر داغ می‌کند و کارایی گوشی را کاهش داده است. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

  • قیمت گوشی شیائومی با توجه به کیفیت ساخت این گوشی ها کاملا مقرون به صرفه است و همین موضوع باعث بالا بودن تقاضای خرید گوشی شیائومی در بازار شده است.
  • شرکتی مانند اپل نیز برای ایفون‌های خود شارژ سریع 20 تا 30 واتی را در نظر گرفته و این در حالیست که شیائومی برای گوشی‌های اقتصادی خود هم از شارژ سریع 33 واتی استفاده می‌کند.
  • گوشی های سری Mi جزء گوشی های بالا رده و پرچم داران شیائومی به حساب می آیند.
  • در حالی که ممکن است دوربین ها در سری POCO کیفیت خیلی بالایی نداشته باشند.

طراحی بدنه این گوشی مشابه به خلق یک اثر هنری است و با در دست گرفت این موبایل متوجه این موضوع خواهید شد. بدنه شیشه‌‌ای و مواج آن بسیار جذاب بوده و آن را تبدیل به یک اثر هنری کرده است. صفحه نمایشگر آن هیچ حاشیه‌ای نداشته و کیفیت و میزان نور آن نیز در هیچ یک از موبایل‌های مشابه‌اش دیده نمی‌شود. دوربین پشت گوشی با استفاده از عدسی‌های فوق عریض و تله فتو عکسی بسیار شفاف و با رنگ‌های طبیعی به شما تحویل می‌دهد. علاوه بر دوربین پشت، دوربین جلو این موبیال نیز طراحی منحصر به فردی داردو دوربین جلو بر روی نمایشگر طراحی نشده و موقع عکسبرداری به صورت مکانیکی و با سنسور مخصوص از بالای گوشی خارج می‌شود. در سال‌های بعد از احداث شیائومی، چنان رشد و پشیرفت این شرکت بالا بود که در آسیا آن را با نام اپل دو میشناختند، همین موضوع سبب شد شیائومی محصولات خود را در سطح جهانی نیز عرضه کند.

http://businesset.irمحصولات معروفی که شیائومی تولید می کند شامل دستبندهای سلامت، لامپ های هوشمند، پهباد، پاوربانک و جاروبرقی رباتیک است. ضمنا باید کفش های ورزشی هوشمند و دوربین های امنیتی را هم به لیست محصولات شیائومی اضافه کنید. تولیدات شیائومی فقط به موارد گفته شده ختم نمی شود، می خواهیم از محصولاتی صحبت کنیم که شاید برایتان غیر قابل باور و خنده دار باشد.

Xiaomi Black Shark 2 Pro-12/256GB

اگر بالا بودن سرعت عملکردی گوشی یکی از فاکتورهای مورد نظر شما است می توانید این مدل را عنوان یک گوشی باکیفیت انتخاب کنید. این مدل گوشی در برابر گرد و خاک و باران خفیف مقاوم است و توانایی تحمل رگبار را تا چند دقیقه دارد. شرکت بزرگ شیائومی در ده سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته و موفق شده است دو پارامتر کیفیت بالا و قیمت مناسب را در کنار هم قرار دهد. گوشی شیائومی به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات شیائومی در کشور ایران توانسته بخش اعظم بازار گوشی ایران را به خود اختصاص دهد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری