گوشی شیائومی Redmi 10X 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت | funmobile

در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی دقیق گوشی شیائومی، انواع مدل‌های موجود در بازار و جدیدترین نوع این محصول بپردازیم. برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از کاربران به صفحهگوشی های شیائومی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از کاربران به صفحه گوشی های شیائومی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. تفاوت دو نسخه رام چین و گلوبال گوشی های شیائومی با هم ، از نظر برنامه‌های پیش فرض و همینطور محتویات موجود در جعبه می باشد .

چرا گوشی شیائومی بخریم؟

شما با وارد شدن به صفحه گوشی شاپ متوجه دسته بندی های منظم و کاربری راحت آن می شوید، به طوری که خیلی راحت امکان دسترسی شما به محصول موردنظرتان فراهم می شود. شما با خرید از گوشی شاپ هیچ نگرانی در مورد اصالت کالا و گارانتی آن نخواهید داشت و حتی اگر قادر به پرداخت کل هزینه کالا نیستید، می توانید از گزینه خرید اقساطی گوشی شاپ استفاده کنید. حتی برای اطمینان خاطر مشتریان، امکان پرداخت هزینه درب منزل فراهم شده است. شیائومی محصولی متناسب با بودجه شما و نیاز هر کاربر را با فناوری پیشرفته ، یعنی صفحه نمایش ، ظرفیت حافظه و ویژگی های دوربین مناسب تولید می کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

این گوشی موبایل برای آنهایی که توقع زیادی از دوربین گوشی موبایل ندارند بهترین انتخاب است. با وجود پردازنده قدرتمندی که شیائومی در این نماینده خود استفاده کرده، می توانید بدون نگرانی از باگ یا هر گونه اختلال از آن برای انجام کارهای روزمره، بازی های اندرویدی با گرافیک بالا و اپلیکیشن های حرفه ای استفاده کنید. با ارائه طیف گسترده ای از لوازم جانبی گوشی شیائومی و لوازم جانبی لپ تاپ شیائومی، مانند هدفون های با کیفیت خوب و بسیاری از لوازم جانبی شیائومی بهترین برندی است که می توان به آن مراجعه کرد. تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل شما اگر اخیراً یک گوشی هوشمند اندرویدی خریده اید و می خواهید تجربه موسیقی خود را افزایش دهید.

گوشی ردمی 10A شیائومی | Redmi 10A 2/32

گوشی‌های مدل ردمی، با توجه به کیفیت، به صرفه‌ترین و مناسب‌ترین قیمت موبایل در بازار رو به خودشون اختصاص می‌دن. گوشی شیائومی با توجه به کارکردهایی که دارند قیمت های مختلفی دارند ولی قیمت گذاری این شرکت به گونه ای بوده که تمام اقشار جامعه با هر بودجه ای توان خرید آن را داشته باشند. با مراجعه به سایت کالاتیک می توانید قیمت انواع گوشی شیائومی نوت 9، نوت 8، ردمی 9، ردمی 8 و تقریبا تمامی مدل ها و سری های آن را پیدا کنید. یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید گوشی شیائومی مورد توجه قرار میگیرد، دوربین موبایل می‌باشد.

http://businesset.ir

اگه ترجیح می‌دین مجله خبری موبایل فان راحت در دست و جیب شما قرار بگیره، گوشی‌هایی با صفحه کوچیک‌تر بخرین که در هزینه خرید هم صرفه‌جویی کرده باشین. هر گوشی شیائومی هم با رابط کاربری اختصاصی این کمپانی یعنی MIUI عرضه می‌شه که آخرین نسخه اون MIUI 12 هست. MIUI رابط کاربری اختصاصی گوشی شیائومی هست که نسخه‌های مختلفی از اون عرضه شده. به این دلیل گوشی شیائومی نسبت به همه کمپانی‌های بزرگ، فروش خیلی بیشتری رو ثبت کرد و تونست رقبای بزرگش رو هم شکست بده. شاید در نگاه اول نشه تفاوت خیلی پررنگی بین Mi و Redmi قائل شد، اما گوشی‌های سری Redmi شیائومی رو می‌شه گوشی‌های میان‌رده دونست که برای استفاده روزانه و معمول فوق‌العاده هستن.

  • گوشی شیائومی به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات شیائومی در کشور ایران توانسته بخش اعظم بازار گوشی ایران را به خود اختصاص دهد.
  • این سیاست شرکت شیائومی یک حرکت بسیار هوشمندانه بوده است و توانسته است جمعیت زیادی را در نقاط مختلف دنیا به خودش جذب کند.
  • طبیعیه که با وجود تنوع خیلی بالای انواع گوشی شیائومی، برای خرید یکی از اون‌ها دچار سردرگمی بشین.
  • مدل Mi 4 و Mi 5 شیائومی نیز به ترتیب در دسامبر 2014 و آوریل 2016 روانه بازار شدند.
  • سری Mi بسیار موفق بود و مدل‌های پرچمدار آن از نظر فنی و فناوری ساخت باگوشی‌های اپل مقایسه می‌شد.
  • شیائومی سری گوشی های هوشمند بسیاری را ارائه می دهد که در بین نسل جوان و همچنین در جامعه تجاری بسیار محبوب هستند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری