قیمت گوشی موبایل سونی اکسپریا SL 32GB آی تی بازار | funmobile

تنها تفاوت دیگری که بین این دو گوشی مشخص است، طول عمر باتری است که این برترین گوشی Sony جهان از طول عمر باتری بهتری نسبت به پرچم‌دار سونی 2019، اکسپریا 1، دارد. یکی از ویژگی‌های عالی این گوشی، باتری آن است که نسبت به مدل‌های قبلی سونی بسیار بهتر است و اکسپریا وان مارک 2 را به یکی از بهترین گوشی های سونی 2021 تبدیل کرده است. در واقع، شرکت سونی یکی از کمپانی‌های خوشه‌ای و چند ملیتی ژاپنی است و رقیب سرسخت دو برند سامسونگ و ال جی به شمار می‌آید. در ادامه با پلازا همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲.

یکی از جالب ترین ترفندهای مجله خبری موبایل فان سونی Xperia X به شما امکان جلوگیری از این اتفاق را می دهد. وقتی که به بخش Display در تنظیمات گوشی مراجعه می ‌کنید، گزینه ‌‌ای تحت عنوان Sleep را می بینید که فعال بودن آن، موجب خاموش شدن نمایشگر می شود. یکی از مشکلاتی که کاربران همواره با گوشی های خود دارند، مدیریت حافظه است. قابلیتی به نام Smart cleaner در اکسپریا ایکس سونی وجود دارد که برنامه های کم استفاده و فایل های غیر ضروری را حذف می کند.

  • همچنین دارای چیپست اسنپدراگون 865 و ساختاری مناسب است و با توجه به سایز کوچکتر آن،‌ نگه داری آن در دست راحت‌تر بوده و خوش دست تر است.
  • میخواهید متنی را بنویسید اما چیزی که تایپ میکنید و چیزی که نوشته می شود متفاوت است .
  • کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مناسبت‌های خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی می‌کند.
  • دوربین سلفی به سنسور بزرگتر 12 مگاپیکسلی با اندازه 1/2.9 اینچی همانند مدل بزرگتر Xperia 1 IV با لنز 24 میلی‌متری و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 با فوکوس ثابت ارتقا یافته است.
وقتی گوشی هوشمند فایل های مورد نظر کاربرو دانلود نمیکنه، باید چند مورد نرم افزاری مورد بررسی قرار بگیرن. اگه برنامه های مورد نظر شما در google play دانلود نمیشن، به احتمال زیاد حافظه کش این برنامه پر شده. اگه عملیات دانلود تو سایر سایتها و منابع انجام نمیشه، حتما حافظه دستگاه رو بررسی کنین. خیلی وقتا پر بودن حافظه گوشی مانع از این میشه که فایل ها به درستی و بدون دردسر دانلود بشن. گوشی سونی Xperia 10 III Lite از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۹۰ بهره‌مند است و رم ۶ گیگابایتی دارد. حافظه‌ی داخلی این دستگاه ۶۴ گیگابایت می‌باشد که بوسیله‌ی microSD قابل افزایش است.

http://businesset.ir

البته اکسپریا ایکس زد 2 پرمیوم اولین گوشی‌ سونی‌ای نیست که نمایشگر 4K دارد ولی نسبت به دو مدل دیگر، جزو جدیدترین گوشی های سونی 4K قرار می‌گیرد. بنابراین اگر قصد دارید فیلم‌های 4K خود را در گوشی ببینید، این تلفن بهترین گزینه است؛ در غیر اینصورت، به سراغ ادامه‌ی لیست بهترین گوشی های سونی 2021 بروید. معمولا مساله مربوط به بخش های نرم افزاریه و به ندرت پیش میاد که ایراد از قطعات سخت افزاری گوشی باشه. ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم. در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقه‌مند شده‌اید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید.

سونی اکسپریا زد 3 کامپکت

با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید. البته با توجه به قیمت و پردازنده، عملکرد گوشی خیلی عالی نیست ولی از نظر دوربین و طراحی، این گوشی حرف‌های زیادی برای زدن دارد. در بخش دوربین نیز شما به دوربین‌های 3 گانه دسترسی دارید که می‌توانند تصاویر را با کیفیت قابل توجهی ثبت کنند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 2 برابر و یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی نیز در دسترس هستند. ۲- اشخاصی که میدانند خرید بسیاری از کالاها از آمازون، به صرفه تر از خرید از فروشگاه های داخلی است. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

گوشی موبایل سونی Xperia go دو سیم کارت ظرفیت 4 گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری