مشخصات فنی و قیمت گوشی سونی اکسپریا ال 1 Sony Xperia L1 | funmobile

در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با چند مورد از ترفندهای گوشی سونی Xperia X آشنا کنیم تا کاربری بهتری با این دستگاه داشته باشید. کارشناسان فعال در زمینه تعمیرات موبایل بر این باورند که آگاهی از این قابلیت ها و استفاده از آنها به شما کمک می کند که از نهایت توان موبایل خود استفاده نمایید؛ ما را همراهی کنید. سونی یکی از برندهای با سابقه در زمینه ساخت و عرضه گوشی‌های هوشمند است. به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم به برجسته‌ترین ویژگی این برترین گوشی Sony جهان که در لیست بهترین گوشی های سونی 2021 قرار دارد اشاره کنیم، نمایشگر 4K این گوشی است.

http://businesset.irشما با خالی کردن کش دانلود منیجر ، میتونین مشکل رو تا حد زیادی برطرف کنین. آیکون سه نقطه بخش بالایی صفحه رو بزنین و گزینه Show system apps رو انتخاب کنین. بعدش به ترتیب گزینه های Clear Cache و Clear Data رو انتخاب و گوشی رو ریستارت کنین. اینطوری مشکل دانلود نکردن گوشی سونی برطرف میشه و میتونین فایل یا فایل های مورد نظرتون رو به راحتی دانلود کنین. آپدیت گوشی سونی به برطرف شدن بسیاری از باگ ها و ایرادات نرم افزاری این دستگاه کمک می کند.

سونی اکسپریا 5 مارک II

اما با این وجود گوشی اکسپریا ۱ IV به شدت گران است، در حین بازی‌های سخت و پیشرفته نیز گرم می‌شود. در این بخش از آپدیت گوشی سونی اگر به روز رسانی برای گوشی شما ارائه شده باشد، به راحتی می توانید آن را انتخاب کرده و صبر کنید تا مراحل دانلود به اتمام برسند. شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در موبایل تندیس بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.

امکان ردیابی استارلینک در ایران ؛ در صور…

با این حال ، باید شارژر و حتی کابل USB را خودتان به صورت جداگانه تهیه کنید ، زیرا سونی تمام پلاستیک ‌ها را از جعبه بسیار جمع و جور گوشی حذف کرده است. نکته مثبت این است که Xperia 5 IV برای اولین بار در کل سری 5 دارای پشیبانی از حالت شارژ بی سیم است. گوشی سونی Xperia 1 II نشان دهنده این است که کمپانی سونی به تمام بازخوردهای خود توجه می‌کند و سعی در رفع اشکالات موجود در نسل‌های قبل‌تر این گوشی‌ها دارد.

  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 2 برابر و یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی نیز در دسترس هستند.
  • نمایشگر 4K با رفرش‌ریت 120 هرتز گوشی فوق‌العاده است و شارژدهی نیز در سطح قابل قبولی است.
  • گوشی سونی Xperia 10 III Lite از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۹۰ بهره‌مند است و رم ۶ گیگابایتی دارد.
  • بعضی از بهترین گوشی‌های سونی در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم‌اند.
  • در حالیکه این جک مفید ۳٫۵ میلی متری اکنون به گوشی‌های ارزان قیمت تعلق گرفته است، گوشی اکسپریا ۱ IV همچنان از معدود تلفن‌های رده بالایی است که آن را حفظ کرده است.

فضای ذخیره‌سازی در این مجله خبری موبایل فان نیز ۵۱۲ گیگابایت در نظر گرفته شده تا کاربران حرفه‌ای نگرانی چندانی بابت ذخیره فایل‌های خود نداشته باشند. اکسپریا پرو از IP68 استفاده می‌کند که آن را در برابر گرد و خاک و آب مقاوم می‌کند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. گوشی سونی Xperia 5 IV مجهز به گواهینامه IP68 بوده و در نتیجه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین دو طرف این تلفن همراه با شیشه گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است.

گوشی موبایل سونی Xperia 10 دو سیم کارت ظرفیت 3/64 گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری