خرید انواع موبایل و تبلت سونی Sony در تهران شیپور | funmobile

البته خبری از نمایشگر 4K نیست ولی شما همچنان به نمایشگر فوق‌العاده 6.1 اینچی 120 هرتزی دسترسی دارید. سونی نیز مانند بسیاری دیگر از سازندگان گوشی‌های اندرویدی تعهدی به بروزرسانی نرم افزاری ندارد، اما معمولاً به دو ارتقای سیستم عامل و سه سال به روز رسانی امنیتی پایبند است که با توجه به این قیمت، چندان کافی نیستند. سونی یکی از برندهای موفق تولید کننده لوازم الکترونیکی است که در تولید گوشی نیز خوش درخشیده و ما در این گفتار، به معرفی بهترین گوشی های سونی 2021 خواهیم پرداخت. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. استفاده سونی از سیستم دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی به امری عادی بدل شده و گوشی Xperia 5 IV نیز از این قاعده مستثنی نیست. با اینکه در این مدل خبری از لنز پریسکوپی متغیر با زوم 3 برابری و 4.4 برابری نیست ، در عوض شما بزرگنمایی بدون افت کیفیت 2.5 برابری را امسال و در این مدل دریافت خواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی آداک 24 ؛ تضمین بهترین قیمت و خدمات

در این نمایندگی، بخش های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش راه اندازی شده اند. اما با وجود ویژگی‌هایی شاخصی که این گوشی را در میان میان‌رده‌ها برجسته کرده‌اند، مثل نمایشگر اولد و گواهی IP65/68، این گوشی در مقابل سایر رقبا نقاط ضعفی هم دارد که سبب شدند نتواند خیلی در بازار موفق عمل کند. اما اگر از طرفداران پر و پا قرص اکسپریا هستید، این گوشی از برترین گوشی های اقتصادی سونی ۲۰۲۲ که می‌توانید خریداری کنید. نمایشگر 4K با رفرش‌ریت 120 هرتز گوشی فوق‌العاده است و شارژدهی نیز در سطح قابل قبولی است.

  • این مساله باعث شده که تعمیرکارا بتونن ریزترین مشکلات دستگاه رو هم تشخیص بدن و اونا رو برطرف کنن.
  • از مزیت‌های گوشی اکسپریا ۱ IV برخورداری از دوربین کامل برای عکس انداختن و فیلمبرداری است، همچنین ساخت و عملکرد صفحه نمایش آن به گونه‌ای واضح، صاف و روشن عمل می‌کند.
  • سونی این گوشی را بیشتر به‌عنوان جایگزین دوربین‌های عکاسی عرضه کرده و با نوجه به ویژگی‌ها و لنزهای پیشرفته‌ای که این گوشی دارد، در این زمینه موفق هم بوده است.
  • مدل Xperia 5 IV در اواسط ماه سپتامبر با قیمت 1049 یورو در اروپا و 999 دلار در ایالات متحده عرضه می شود.

آموزش ریست کردن گوشی های سونی اکسپریا ریست کردن تلفن همراه سونی – چگونه تلفن همراه خود را هارد ریست کنیم ؟هارد ریست کردن چیست؟هارد ریست کردن چگونه است؟ چگونه گوشی سونی… Sony Interactive Entertainment زیرمجموعه‌ای از شرکت سونی می‌باشد که در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است. این شرکت شروع به ساخت سری کنسول‌های بازی PlayStation و بازی‌های ویدیویی مانند God of War و Uncharted کرد که به شدت موفق بودند. گوشی جدید سونی ، Xperia 10 III Lite نام دارد که در ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ معرفی شد.

http://businesset.ir

مجله خبری موبایل فان سونی Xperia 5 IV رسما معرفی شد و همراه با آن ، سری گوشی های سال 2022 این کمپانی ژاپنی را اکنون باید تکمیل شده دانست. سونی اندازه کوچک سری Xperia 5 را در نسخه جدید حفظ کرده ، اما برخی از ویژگی‌ های برادر بزرگترش یعنی مدل اکسپریا وان مارک IV و قیمت بیشتر را به مدل جدید اضافه کرده است. وقتی مدتی از گوشی استفاده نمی کنید، صفحه نمایش به صورت خودکار خاموش می شود.

گوشی موبایل سونی Xperia L4 دو سیم کارت ظرفیت 3/64 گیگابایت

در رابطه با دوربین‌ها، این گوشی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی برای دوربین پشت، و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می‌باشد. البته این گوشی سونی که همچنان جزو بهترین گوشی های سونی 2021 است، کمی از مد افتاده و اندروید 8 آن در ذوق می‌زند. با این حال نمی‌شود منکر این موضوع شد که این گوشی بهترین گوشی سونی 2021 است و همچنان می‌تواند بسیاری از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها را به خوبی و بدون هنگی باز کند. در بقیه‌ی موارد، مشخصات اکسپریا 5 مانند اکسپریا 1 است و در واقع، دوربین، چیپست، نسبت ابعاد، رم و حافظه داخلی این گوشی کاملا مشابه اکسپریا 1 است که در زیر به معرفی آن خواهیم پرداخت.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری