گوشی سونی Xperia 5 IV معرفی شد فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس | funmobile

ممکن است عملیات بروز رسانی طولانی شود؛ در این صورت به هیچ عنوان نباید گوشی شما خاموش شود. در نهایت باید برای بروز رسانی موبایل از اینترنت قوی و پر سرعت استفاده کنید. کاربران محترم کالاتیک می‌توانند نسبت به خرید اقساطی گوشی موبایل یا سایر محصولات مدنظرشان از فروشگاه اقدام کنند و در زمان خرید از سرویس‌دهندگانی مانند ایزی پی، ازکی وام یا وامینه خدمات دریافت کنند. برای خرید گوشی های موبایل سونی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سونیمراجعه نمایید. شرکت نگین خاورمیانه با هدف واردات و فروش کامپیوتر ، موبایل و لوازم جانبی الکترونیک در سال 1380 تاسیس گردید و از آن زمان تا به حال در این زمینه حضوری کاملا موفق داشته است.

گوشی موبایل سونی اکسپریا پرو آی – 5 جی – 512 گیگابایت – دو سیم کارت

گاهی تنها دلیل بروز این مشکل، یه سری ناهماهنگی ها بین بخش های مختلف دستگاه و یا عدم پردازش درست برنامه هاس. با ریستارت کردن، پردازش ها از سر گرفته میشن و به حالت عادی برمیگردن. اگه مشکل برطرف نشد، میتونین برای دریافت راهنمایی بیشتر، از تکنسین های واحد تخصصی تعمیر موبایل در نمایندگی سونی کمک بگیرین. مدیریت دانلود یا دانلود منیجر، یه قابلیت جالب تو گوشی های اندرویدیه که فرایند دانلود در این دستگاه رو مدیریت میکنه. برای برطرف کردن مشکل دانلود نکردن گوشی در این شرایط، باید وارد بخش تنظیمات بشین و گزینه Apps رو انتخاب کنین.

  • شما می توانید برای کاهش مصرف باتری، زمان این بخش را کاهش داده و یا در صورت تمایل، به طور کلی آن را غیر فعال نمایید.
  • اصلی‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی این گوشی، نمایشگر 6 اینچی OLED آن به همراه رزولوشن QHD+ است که باعث می‌شود هنگام فیلم دیدن، از کیفیت آن بسیار لذت ببرید.
  • دوربین‌های پشتی مانند مدل سال 2022، برای استفاده کاربرانی که با دنیای عکاسی آشنا نیستند، خیلی گزینه‌های خوبی نیستند.
  • اگر شما با صفحه نمایش کوچک‌تر آن مشکلی ندارید، می‌توانید آن را تهیه کرده و صاحب بهترین گوشی سونی دنیا شوید.

برای این مجله خبری موبایل فان، وارد بخش تنظیمات بشین و از طریق بخش Application Manager ، برنامه مورد نظرتون رو انتخاب کنین. بعد تو بخش Storage ،CHANGE رو باز کنین و این گزینه رو روی حالت SD card تنظیم کنین. اگه گوشی شما امکان پشتیبانی از کارت حافظه رو نداره، برنامه ها و فایل های اضافی رو پاک کنین.

http://businesset.irدانست و همینطور بخاطر کیفیت تصویر آن برای فیلم دیدن هم بسیار مناسب است. اصلی‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی این گوشی، نمایشگر 6 اینچی OLED آن به همراه رزولوشن QHD+ است که باعث می‌شود هنگام فیلم دیدن، از کیفیت آن بسیار لذت ببرید. اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص سونی هستید که می‌خواهید بهترین گوشی سونی 2021 اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای تهیه کنید، از این گوشی غافل نشوید.

بهترین گوشی های سونی؛ معرفی برترین گوشی های جدید Sony Xperia 2022

شما می توانید برای کاهش مصرف باتری، زمان این بخش را کاهش داده و یا در صورت تمایل، به طور کلی آن را غیر فعال نمایید. با فعال کردن گزینه Smart backlight control در قسمت Display تنظیمات، صفحه نمایش گوشی تا زمانی که گوشی در دست شما است، خاموش نمی ‌شود. خب این نکته را همه می دانیم؛ اما جالب اینجاست که سونی روش ساده تری هم برای این کار دارد. حرکت جارویی یاswipe انگشت به سمت پایین، به اپلیکیشن‌هایی که اخیرا مورد استفاده قرار گرفته ‌اند و همچنین به قسمتی که برای جستجوی اپلیکیشن‌ها در نظر گرفته شده است، دسترسی پیدا کنید. برای فعال کردن این قابلیت، باید Settings را باز کرده و منوی Home screen settings را باز کنید. در اکسپریا ایکس سونی مجموعه‌ ای استاندارد از اپلیکیشن‌ها وجود دارد که به آن گفته می شود و شما می ‌توانید با انتخاب اپلیکیشن مورد نظر خود و نگه داشتن آیکون آن، آن را به هر قسمتی از صفحه اصلی حرکت دهید.

خرید گوشی ، سامسونگ ، هواوی ، تبلت ، کالای دیجیتال و…

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری