قیمت گوشی سامسونگ ️ خرید انواع گوشی سامسونگ samsung کالاتیک | funmobile

کاربران زیادی تصمیم به خرید گوشی سامسونگ در سری A دارند که تنها دلیل این استقبال قیمت مناسب آن می باشد . آنچه در زیر می آید، قیمت گوشی سامسونگ امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ در بازار موبایل ایران است . دیلی اکسچنج با معیارهای دقیقی که دارد [از جمله پرس و جو از فروشندگان گوشی های موبایل] لیستی از بروزترین قیمت گوشی های سامسونگ تهیه و تنظیم کرده است .

Samsung Galaxy M21 2021 4/64GB mobile phone

مجله خبری موبایل فان های سامسونگ یکی از پرفروش ترین انواع گوشی های موبایل در بازار ایران است . گوشی های سریS سامسونگ گوشی های رده بالا و پرچمدار سامسونگ هستند که در تولید آنها از اجزا و قطعات با کیفیت بسیاربالا استفاده میشود. جدیدترین گوشی های سری S مدل های گلکسی اس 22، اس 22 پلاس، اس 22 اولترا هستند. گوشی سامسونگ مدل +s22 یکی از گوشی های پرچمدار سامسونگ می باشد که در سال 2022 به بازار عرضه شده است. گوشی سامسونگ مدل S22 Ultra یکی از گوشی های پرچمدار سامسونگ می باشد که در سال 2022 به بازار عرضه شده است.

  • شرکت کره‌ای محصولاتی را به بازار معرفی کرده که تحت سری‌های مختلف از جمله گلکسی M، گلکسی F، گلکسی A، گلکسی S و گلکسی Z قرار می‌گیرند.
  • اما اگر به هر دلیل خرید گوشی‌های موسوم به مسافری که به صورت غیررسمی وارد شده‌اند را ترجیح می‌دهید، بهتر است نکات زیر را مدنظر قرار دهید.
  • برند سامسونگ با استفاده از تکنولوژی های جدید در گوشی های خود و عرضه ی قطعات جانبی به دیگر برندها توانست در زمان کمی به یک قدرت بزرگ در زمینه موبایل و لوازم جانبی آن تبدیل شود.
  • فقط کافیست کمی جستجو کنید تا مناسب‌ترین موبایل Samsung را با توجه به نیازهای خود را پیدا کنید.
همینطور وجود دوربین‌های قوی نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید هنگام خرید مورد بررسی قرار گیرد. همانطور که اشاره کردیم، گوشی‌های بالارده سامسونگ که دارای قیمت‌های بالایی نیز هستند، از سری S و Note هستند. اما پس از آن سامسونگ در اقدامی جهت جلب رضایت اغلب اقشار، سری میان‌رده به نام A و M را تولید و روانه بازار کرد. این گوشی‌های میان‌رده که از قیمت‌های مناسب‌تری برخوردار بودند، از کیفیت نیز چیزی کم نداشتند. روانه بازار کرد .برای بررسی ، قیمت و خرید گوشی سامسونگ A72 روی لینک کلیک کیند .

آیا گوشی‌ های جدید سامسونگ از سری A ضد آب هستند؟

فروشگاه اینترنتی ساری تک چندین سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی کالای دیجیتال بر مبنی تعهد به مشتری، خرید آسان و ایجاد محیط زیستی پاک آغاز نموده است. از زمان آغاز به کار فروشگاه اینترنتی ساری تک به دلیل برخورداری از کادر مجرب و تکنسین های آکادمیک و تعهد به آنچه که هر خریداری برای خرید سالم بدان نیازمند است روز به روز در حال توسعه می باشد. به همین جهت باید قابی را انتخاب کنید که متناسب با مدل گوشی شما طراحی شده است. سامسونگبرای عرضه گوشی‌های خود در بازارهای آمریکا باید از تراشه اسنپدراگون استفاده کند اما در بازار جهانی با چنین محدودیتی روبرو نیست؛ بنابراین از تراشه اختصاصی خود یعنی اگزینوس استفاده می‌کند که قدرت پردازشی مشابه با پردازنده‌های اسنپدراگون دارند.

http://businesset.irسامسونگ و هواوی در رأس شرکت‌هایی قرار داشتند که اولین گوشی‌های تاشونده را به دنیا معرفی کردند. گلکسی زد فلیپ و گلکسی Z Fold2 از جمله گوشی های جدید سامسونگ از سری Z با نمایشگر تاشونده هستند. این نوآوری روزافزونی که در طراحی گوشی‌های جدید سامسونگ دیده می‌شوند، علاقه‌مندان را به وجد می‌آورد.

گوشی موبایل Samsung SM-A336E Galaxy A33 5G با حافظه 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری