سری Galaxy A مرور گوشی‌های هوشمند سامسونگ ایران | funmobile

هر دو گوشی هوشمند در مقایسه با مدل های قبلی خود با پیشرفت های هیجان انگیزی همراه هستند. انتخاب و خرید گوشی تاشو آن هم خرید گوشی تاشو سامسونگ می تواند گزینه ای خلاقانه و جذاب برای شما باشد تا شما با حضور در هر جمعی خود را نمایان تر کنید. ،ارزش خرید گوشی تاشو سامسونگ را شما تعیین می کنید که آیا این گوشی متناسب با نیازهای شما طراحی شده است یا خیر ممکن است یک گوشی تاشو برای شما به درستی کار نکند اما برای دیگری بسیار لازم باشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03 Core دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت

اولین گوشی سامسونگ که مجهز به یک سیستم عامل خاص یعنی اندروید بود مدل GT-I7500 نام داشت، که در اواسط سال 2009 به بازار عرضه شد که بعد از آن مدل پیشرفته تر i5700 نیز طراحی و ساخته شد. شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشی بهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید. البته، جدید شرکت LG اعلام کرده است که دیگر گوشی هوشمند تولید نمی‌کند عملا به غیر از آیفون، رقیب دیگری برای گوشی‌های سامسونگ باقی نمی‌ماند. نهایتا، سامسونگ توانست تقریبا کل بازار گوشی‌های اندرویدی را به خودش اختصاص دهد. این شرکت، هر سال، ده‌ها گوشی جدید وارد بازار می‌کند که بعضی از آن‌ها تنها در نقاط خاصی در دنیا فروخته می‌شوند. در سال ۲۰۱۲، سامسونگ رسما به بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی هوشمند در دنیا تبدیل شد.

  • وقتی به سری گلکسی اس فکر می کنید، کیفیت ساخت در مقایسه با مدل های فعلی سری A به طور مداوم بالاتر است.
  • دوربین های پشت این دستگاه شامل 4 دوربین سلفی این دستگاه، از نوع واید 32 مگاپیکسلی می باشد.
  • جدیدترین اعضای این سری گلکسی S22 اولترا، S22 پلاس و S22 هستند و S21 FE نیز به عنوان یک قاتل‌پرچمدار با قیمت پایین‌تر در دسترس قرار دارد.
  • کاربران با مراجعه به بخش امکانات و ویژگی‌های محصول، می‌توانند راجع به تمام قابلیت‌ها و امکانات آن تحقیق و بررسی انجام دهند و سپس محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

مجله خبری موبایل فان گوشی سامسونگ در سال 2021 در سری S گوشی‌های Galaxy S21 Ultra، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 و گلکسی اس 21 FE هستند که در لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه کلاتیک در بالاترین جایگاه قرار دارند. با بالا رفتن تنوع محصولات در بازار موبایل، حالا سامسونگ هم تلاش می‌کند هر نسل از گوشی های پرچمدار خود را در چند ورژن طراحی و تولید کند. پس از این دستگاه، به‌ترتیب گوشی های S22 Plus و S22 قرار می‌گیرند که سخت‌افزار و درنتیجه، قیمتی متفاوت دارند.

خلاصه اینکه اگر به دنبال بهترین گوشی‌های اندرویدی هستید، نمی‌توانید گوشی‌های زیادی پیدا کنید که از گوشی‌های سامسونگ سری Galaxy S بهتر باشند. گوشی های شیائومی ردمی، گوشی های هواوی سری Y و Nova، گوشی‌های میان رده و پایین‌رده‌ی آنر و گوشی‌های نوکیا تنها رقبای باقی مانده سری گلکسی A در بازار ایران هستند. همچنین کارشناسان و دیگر کاربران زومیت در بخش پرسش و پاسخ شما را برای انتخاب بهتر راهنمایی خواهند کرد. شما می‌توانید از بخش راهنمای خرید، با معیارهای انتخاب و بهترین گوشی ‌‌ها در بازه‌های قیمتی مختلف نیز آشنا شوید.

http://businesset.ir

باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین کاور را برای گوشی خود انتخاب کنید اگر این کار را نکرده اید، آنچه را که باید بدانید را توضیح خواهیم داد. استفاده از قاب و پوشش برای گوشی موبایل سامسونگ از آسیب محافظت می کند بنابراین اگر نگران خراشیدگی گوشی خود هستید یا اینکه مرتباً آن را رها می کنید و نگران شکستن یا فرورفتگی لبه های آن هستید، حتماً یک کاور یا قاب برای گوشی خود خریداری کنید. در واقع شما عزیزان می توانید بر اساس میزان بودجه‌ای که در دسترس دارید و بر اساس سلیقه خود یکی از انواع قاب های زیبا گوشی سامسونگ را خریداری نمایید. بسیاری از کاربران، قیمت گوشی های روز بازار را از سایت کالاتیک بررسی می‌کنند؛ زیرا کالاتیک همواره تلاش می‌کند علاوه بر فروش اجناس، با برخورداری از ضمانت اصالت کالا و داشتن گارانتی معتبر، محصولات را به بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار دهد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری