قیمت گوشی سامسونگ 24 بهمن + خرید اینترنتی مبیت | funmobile

تنوع بالای مجله خبری موبایل فان، با امکانات و قیمت های مختلف، یکی از ویژگی های بسیار مهم گوشی های موبایل سامسونگ است که باعث شده این گوشی ها از هر قشری مشتری داشته باشند. سری سامسونگ گلکسی که با سلیقه طراحی شده و دارای ویژگی های فراوانی است، به دلیل ویژگی های کاربر پسند و عملکرد کارآمد خود شناخته شده است. برای ارتقاء به یک گوشی سامسونگ و لذت بردن از سرگرمی‌هایی که قبلاً هرگز نبوده‌اند، می‌توانید همه انواع گوشی‌های سامسونگ را که به صورت آنلاین در دسترس هستند، بررسی کنید. فونر حدود 11 سال پیش فعالیت خود را به صورت مغازه حضوری آغاز کرد و سال 97 هم سایت آنلاین این مجموعه راه‌اندازی شد. این سابقه طولانی مدت و همچنین ضمانت اصالت کالا و داشتن نماد اعتماد باعث می‌شود تا کاربر با خیال آسوده بتواند خرید گوشی سامسونگ خود را از فروشگاه فونر انجام دهد. همچنین شما می‌تواند تا سقف 30 میلیون تومان از فونر به صورت قسطی کالا خریداری کنید که اطلاعات مربوط به این بخش را می‌توانید از سایت فونر مطالعه کنید.

http://businesset.ir

سامسونگ برند نام‌آشنای کره‌ای سال‌های زیادی است که با انواع لوازم دیجیتال مهمان خانه‌های کاربران ایرانی است. این برند که در حوزه‌های مختلف مثل تلویزیون، دوربین دیجیتال، ساعت هوشمند، تبلت و گوشی هوشمند فعالیت دارد، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه‌ی فناوری است. کمپانی سامسونگ برای ساخت گوشی‌ های خود از تراشه‌های متفاوتی نظیر اسنپدراگون، اگزینوس و یا مدیاتک استفاده می‌کند که هرکدام عملکرد متفاوتی را ارائه می‌دهند.

گوشی سامسونگ S21 FE 5G ظرفیت 128 گیگابایت – رم 8

طبق گزارش های دریافتی از سامانه همتا، همچنان سامسونگ با ۵۶ درصد، بیشترین سهم بازار موبایل ایران را در اختیار دارد . در میان رده ها، سامسونگ نیز جرأت می کند تا در سال 2022 از پردازنده های خود استفاده کند. در حالی که ما هنوز منتظر واحدهای بررسی A33 و A53 هستیم، هنوز نمی توانیم در مورد عملکرد پردازنده های میان رده جدید سامسونگ بسیار صحبت کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold3 5G تک سیم کارت ظرفیت 12/512 گیگابایت

مورد اول، یک گوشی است که ظاهری شبیه به یک گوشی معمولی دارد و وقتی باز می‌شود، ظاهری شبیه به یک تبلت پیدا می‌کند. مورد بعدی، شبیه گوشی‌های تاشونده‌ی قدیمی است و وقتی که باز می شود، ظاهری شبیه به یک گوشی معمولی پیدا می‌کند. شایعاتی مطرح شده است که سامسونگ قصد دارد به تولید گوشی‌های گلکسی نوت پایان دهد زیرا این گوشی‌ها اکنون خیلی شبیه به گوشی‌های گلکسی اس شده‌اند. پشتیبانی گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra از قلم الکترونیکی گوشی‌های گلکسی نوت، به این شایعه دامن زده است. این شرکت در دهه‌های بعدی، همه نوع وسیله‌ی الکترونیکی را تولید کرد و تمرکز اصلی آن روی تولید قطعات محصولات دیگر شرکت‌ها بود.

خرید گوشی سامسونگ SAMSUNG ، قیمت روز گوشی سامسونگ با گارانتی شرکتی در نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ

به جرات می‌توان ادعا کرد که طی سالیان متمادی، گوشی سامسونگ جزو پیشتازان کیفیت و کارایی بوده است و همواره رضایت خاطر خریداران و کاربران را جلب کرده است. مانند پردازنده‌های قوی آن که در مقایسه با دیگر رقبا، از امتیاز بالاتری برخوردار است. اوایل گوشی‌های تلفن همراه با برندهای محدودی در بازار یافت می‌شد و از قیمت‌های بالایی نیز برخوردار بودند.

  • سامسونگ در ماه فوریه با معرفی سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 در کنار لپ‌تاپ‌های رایانه شخصی گلکسی بوک 3 آغاز به کار کرد.
  • با ورود به بخش Check IMEI در این سایت و وارد کردن سریال گوشی سامسونگ می‌توانید به راحتی اطلاعات دقیقی از جمله کشور سازنده، بازار عرضه و حتی تاریخ تولید دستگاه را به دست بیاورید.
  • سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.
  • صرف نظر از دلایلی که موجب افزایش قیمت گوشی در بازار ایران طی سال‌های اخیر شده، قیمت این کالا (به‌خصوص در کلاس‌های پرچم دار و میان رده) در بازار جهانی هم بالا رفته است.
  • تنوع بالای محصولات، با امکانات و قیمت های مختلف، یکی از ویژگی های بسیار مهم گوشی های موبایل سامسونگ است که باعث شده این گوشی ها از هر قشری مشتری داشته باشند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری