خرید و قیمت گوشی موبایل سامسونگ SAMSUNG فروش ویژه مقداد آی تی | funmobile

همچنین دارای دوربین‌های قوی با بزرگنمایی بالا است که کاربر را راضی می‌کند. اما شاید در کنار این مزیت‌ها بتوان یک ایراد از این مدل نام برد که آن هم قیمت بالای گوشی است که برای همه اقشار قابل دسترسی نیست. شاید نتوان به‌طور قطعی یک مدل را به عنوان بهترین گوشی سامسونگ انتخاب و معرفی کرد. زیرا کاربران قبل از خرید باید نیازسنجی کنند و براساس نیازهای خود به انتخاب بهترین گوشی و خرید آن اقدام کنند. بنابراین بهترین گوشی آن است که با مناسب‌ترین قیمت، بیشترین پاسخگویی به نیاز کاربران را دارا باشد. همینطور حسگرهای آن و صفحه نمایشگر گوشی سامسونگ دارای قابلیت‌های زیادی هستند که به عنوان مزایای مهم گوشی سامسونگ شناخته می‌شوند.

سخن پایانی راجع‌به گوشی سامسونگ

با وجود این همه مدل گوشی و فناوری‌های مختلفی که در تولید آن‌ها به کار گرفته می‌شود، خرید گوشی سامسونگ و تصمیم‌گیری در رابطه با اینکه کدام گوشی در واقع مناسب‌ترین گوشی برای شما است، کار بسیار دشواری است. زومیت تمام گوشی های جدید سامسونگ را به محض رونمایی در دیتابیس محصولات خود قرار می‌دهد؛ از این رو، مشخصات فنی، عکس و قیمت گوشی سامسونگ به محض رونمایی در بخش محصولات قرار می‌گیرند. برند کره‌ای سامسونگ که به معنی «سه ستاره» است، همزمان با پیشرفت فناوری، گوشی‌ های موبایل باکیفیتی را روانه‌ی بازار کرد و توانست در کشورهای مهمی همچون چین، هند و آمریکا سهم زیادی از بازار را به دست بگیرد. سامسونگ سهم بسیار زیادی از بازار گوشی در کشورمان را نیز در اختیار دارد و از این نظر در جایگاه نخست در ایران قرار می‌گیرد. فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ آریا به خریداران و کاربران کمک می نماید تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن، گوشی مورد نظر خود را جستجو کنند و اقدام به خرید آن نمایند. کاربران با مراجعه به بخش امکانات و ویژگی‌های محصول، می‌توانند راجع به تمام قابلیت‌ها و امکانات آن تحقیق و بررسی انجام دهند و سپس محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

http://businesset.ir

همان‌طور که قطعا می‌دانید مجله خبری موبایل فان سامسونگ یک برند کره‌ای است و به همین دلیل هم دفتر مرکزی آن در این کشور واقع شده است. مانند شرکت اپل و بسیاری از دیگر برندهای بزرگ موجود در جهان گوشی‌ های سامسونگ هم عموما در خود کره ساخته نمی‌شوند و تولید آن‌ها به کارخانه‌های موجود در چین، هند، برزیل، اندونزی و ویتنام سپرده می‌شود. گوشی‌ های سری F سامسونگ هم مدل‌های میان‌رده و اقتصادی هستند که برای بازارهای خاصی مانند هند تولید می‌شوند. سامسونگ در این گوشی‌ها تمرکز زیادی به روی بخش سخت افزاری دارد تا با وجود قیمت کم شما گوشی نسبتا سریع و بدون کندی خریداری کنید. دسته دیگری از گوشی‌ های میان‌رده سامسونگ همین سری M است که البته به صورت جهانی نیست و برای مناطق خاصی تولید می‌شود.

قیمت گوشی اپل

سامسونگیکی از شناخته شده‌ترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است که طرفداران بسیاری دارد و هر ساله با عرضه سری‌های مختلف به هواداران خود این اجازه را می‌دهد تا با بودجه‌های مختلف از لذت خرید گوشی های سامسونگ بهره‌مند شوند. صرف نظر از دلایلی که موجب افزایش قیمت گوشی در بازار ایران طی سال‌های اخیر شده، قیمت این کالا (به‌خصوص در کلاس‌های پرچم دار و میان رده) در بازار جهانی هم بالا رفته است. گوشی های Samsung نیز از این قاعده مستثنا نیستند که این مسئله، انتخاب مدل مناسب با قیمت معقول را کمی دشوار کرده است. البته سامسونگ برای حفظ سهم چشم‌گیری که در طول سال‌ها موفق به کسب آن شده، راه‌حل خاص خود را دارد که آن، ارائه‌ی مدل‌های متنوع در سری‌های مختلف است.

  • دیلی اکسچنج با معیارهای دقیقی که دارد [از جمله پرس و جو از فروشندگان گوشی های موبایل] لیستی از بروزترین قیمت گوشی های سامسونگ تهیه و تنظیم کرده است .
  • تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد.
  • برای برخی از کاربران، بالاتر بودن قیمت موبایل سامسونگ نسبت به برندهایی مانند شیائومی، هواوی و اوپو، توجیه‌پذیر نیست.
اما تنها ویژگی گوشی های سامسونگ نمایشگر با کیفیت نیست بلکه دوربین‌های قدرتمند با قابلیت‌های ویژه و به‌روز نیز از جمله امکاناتی است که سامسونگتوانسته است بسیار در آن قدرتمند ظاهر شود. بسیاری از دوربین‌های محصولات میان‌رده و حتی ارزان‌قیمت شرکت سامسونگ دارای کیفیت بالایی هستند و می‌توانند نیازهای کاربران خود را در این زمینه فراهم کنند. در حقیقت به‌دلیل نوسانات دلار و بازار ارز به‌طور قطع نمی‌توانیم قیمت مشخصی را برای گوشی های سامسونگ سری Z بیان کنیم، اما می‌دانیم با توجه به امکانات و پردازنده‌های قوی که در این گوشی به کار رفته شده است بدون شک قیمت بالایی دارند. پس اگر قصد خرید موبایل سامسونگ را دارید می‌توانید به سایت‌های معتبر فروش محصولات حوزه دیجیتال و فناوری رجوع کنید. سامسونگ در زمینه تولید انواع گوشی هوشمند بسیار عالی عمل کرده است و توانسته است در میدان رقابت‌ها جایگاه بالایی داشته باشد و نظر طیف وسیعی از کاربران و علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی را به خود جلب کند.

قیمت گوشی سامسونگ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | قیمت گوشی های سامسونگ امروز ۱۴۰۱/۱۱/۲۳

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری