قیمت گوشی سامسونگ تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | funmobile

یا برای گوش دادن به موسیقی، پادکست، یا هر سرگمجله خبری موبایل فانی شنیداری دیگری، هدفون های بی سیم زیادی وجود داردبا دستگاه های سامسونگ سازگار هستند. هندزفری های بیسیم سامسونگ در مدل های گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز ۲ پرو از بهترین هندزفری های بیسیم در بازار هستند. خرید یک گوشی هوشمند سامسونگ در کنار یک هندزفری بیسیم مناسب می تواند کارایی شما در استفاده از دستگاه‌های هوشمند را افزایش دهد. تلفن های سامسونگ همچنین اتصال آسانی را برای دستگاه های بی سیم و بلندگوهای بلوتوث شما فراهم می کنند . و اگر به دنبال گوشی سبز و مقرون به صرفه هستید، می‌توانید گوشی‌های گلکسی بازسازی‌شده را که توسط مهندسان سامسونگ بازسازی شده‌اند و با گارانتی تحت پوشش قرار می‌گیرند، با هزینه کمتر خریداری کنید. با سامسونگ شما تجربه دلنشینی از کارایی و استفاده از رابط کاربری روان و بهینه با سخت افزار خود خواهید بود.

  • پیش از این، ساسونگ تقریبا به این بازار توجهی نداشت و بیشتر تمرکزش را روی تولید گوشی‌های گران قیمت گلکسی اس و گلکسی نوت قرار می‌داد.
  • در اواخر دهه 1950، این شرکت سه تا از بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری کره و همچنین یک شرکت بیمه و شرکت‌هایی را که سیمان و کود تولید می‌کردند، خریداری کرد.
  • عصر طلایی شرکت سامسونگ در صنعت گوشی از دهه 2010 با با معرفی خانواده گلکسی S آغاز شد.
شیائومی در سال‌های اخیر با معرفی گوشی‌های متنوع، با کیفیت و خوش قیمت خود توانسته است به خوبی با سامسونگ رقابت کند و در بسیاری از موارد پرفروش‌تر باشد. گوشی سامسونگ سری نوت نیز یکی دیگر از محصولات بالا رده شرکت سامسونگ است که به موفقیت‌های تجاری بزرگی دست یافت. گوشی‌های سامسونگ سری S که به گوشی‌های بالارده سامسونگ شهرت دارند با گرانترین گوشی‌های موجود در بازار رقابت می‌کنند و دقیقاً مانند رقبای خود با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. نخستین مدل سری اس در سال 2010 توسط شرکت سامسونگ معرفی شد و توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان دنیای گوشی هوشمند را به سمت خود جلب کند. در واقع یک کاربر با خرید گوشی‌های سامسونگ سری A می‌توانند با بودجه‌ای متوسط تجربه شیرین استفاده از امکانات یک گوشی پرچمدار و قدرتمند را بچشند. این شرکت در سال 1999 موفق شد یک گوشی تلفن با قابلیت اتصال به اینترنت تولید کند.

http://businesset.ir

سامسونگ با طراحی گوشی های هوشمند خود در رده های مختلف قیمت و کیفیتی توانسته عنوان پر فروش ترین تلفن های همراه را نیز به خود اختصاص دهد. برند سامسونگ با استفاده از تکنولوژی های جدید در گوشی های خود و عرضه ی قطعات جانبی به دیگر برندها توانست در زمان کمی به یک قدرت بزرگ در زمینه موبایل و لوازم جانبی آن تبدیل شود. همچنین در سری A نیز محصولاتی نظیر Galaxy A22، Galaxy A32، Galaxy A42، Galaxy A52 و Galaxy A72 جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 هستند که قیمت مناسب‌تری در لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه کلاتیک دارند.

نکات مهم هنگام خرید گوشی سامسونگ

ضمنا شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت روز گوشی سامسونگاین صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید تا از آخرین تغییرات قیمت با خبر شوید. فروشگاه اینترنتی کالاتیک، به‌عنوان یک فروشگاه آنلاین و تخصصی فروش گوشی موبایل، انواع گوشی سامسونگ، از پرچم داران سری Z، S و Note گرفته تا مدل های میان رده سری A و M را به فروش می‌رساند. با خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه اینترنتی کالاتیک، خیال‌تان بابت اصالت کالا، گارانتی معتبر و کد رجیستری راحت خواهد بود؛ چراکه اصالت و گارانتی گوشی های سامسونگ در کالاتیک تضمین‌شده است.

صفحه نمایش‌های جذاب

خرید گوشی از فروشگاه اینترنتی کالاتیک بسیار آسان است و تنها با چند کلیک انجام می‌شود. بنابراین دیگری نیازی نیست در همه‌گیری کرونا و البته ترافیک، برای پیدا کردن یک فروشگاه معتبر به بازار و اماکن شلوغ سر بزنید تا از بهترین قیمت اطلاع پیدا کنید. کافی است به وبسایت کالاتیک مراجعه کنید تا گوشی سامسونگ خود را ظرف کم‌تر از 10 دقیقه سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. مدل‌های هم‌رده از این دو سری، به‌لحاظ عملکرد سخت‌افزاری و کیفیت دوربین و نمایشگر (و حتی در برخی موارد از نظر طراحی) شباهت‌های زیادی با هم دارند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Flip4 5G تک سیم کارت ظرفیت 8/512 گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری