خرید قاب گوشی سامسونگ جدیدترین مدل های 2023 سامیت کیس | funmobile

اولین مجله خبری موبایل فان‌های این سری فروش چندانی نداشتند، اما امسال با ورود گوشی هایی مانند Z Fold 3 و Z Philip 3، فروش این بخش از بازار را در اختیار گرفت. نخستین مدل خانواده سری نوت در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و به محبوبیت بسیار بالایی دست یافت. ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی در زمان خود محشر بود و باعث شگفتی بسیاری از کاربران شد.

http://businesset.ir

در واقع نوع قاب و متریال هایی که در تولید آن به کار می رود هم تاثیرات بسیار زیادی بر روی قیمت انواع قاب های گوشی سامسونگ دارد. خود هستید پس با ما همراه باشید تا باچند نوع از بهترین قاب ها آشنا شوید .برای کسانی که زیبایی گوشی برایشان مهمتر است، قاب گوشی عروسکی و فانتزی وجود دارد. اگر می خواهید یک کاور گوشی برای یک فرد خاص بخرید، یک قاب گوشی فانتزی معمولا برای سلیقه دختر خانم ها مناسب است.

تفاوت بین سری A و سری M سامسونگ چیست؟

از آن‌جایی که برند سامسونگ بسیار محبوب است، شرکت‌های دیگری نیز لوازم جانبی آن مثل شارژر، قاب و … خرید گوشی سامسونگ از سری‌های Galaxy S، Galaxy Note و Galaxy Z برای خیلی‌ها امکان‌پذیر نیست. در مجموع، گوشی‌های خانواده‌ی Galaxy A ویژگی‌هایی ضعیف‌تر و دوربین‌هایی با کیفیت پایین‌تر در مقایسه با دیگر گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی دارند. با این حال، این گوشی‌ها معمولا طراحی‌های بسیار جالب و مهم‌تر از همه، قیمت‌های بسیار خوبی دارند. گوشی‌های سامسونگ Galaxy S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا در این سری جای می‌گیرند. واضح است که گوشی اولترا، قوی‌ترین و بزرگ‌ترین مدل گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ است و البته قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S21 ultra از سایر گوشی‌های این سری، بالاتر می‌باشد.

گوشی موبایل Samsung SM-A135F Galaxy A13 با حافظه 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

پس از گذشت مدتی، سامسونگ با ارائه گوشی‌هایی با قیمت مناسب و امکانات بالا، توانست بازار گوشی تلفن همراه را در دست بگیرد و به انتخاب اول خریداران تبدیل شود. به همین دلیل نمایندگی رسمی گوشیاتو، در عرضه ی ساعت های هوشمند سامسونگ و اپل نیز فعالیت دارد تا بتواند از این طریق نیز، نیاز های مشتریان عزیز را مرتفع سازد. بررسی ها نشان می دهد قیمت گوشی سامسونگ تقریبا در تمام فروشگاه های بازار ایران، افزایش پیدا کرده است . همچنین گوشی های سامسونگ مدل‌ گلکسی A10 و A50 پرفروش ترین مدل های موبایل در بازار ایران طی سال ۹۹ بوده اند . با وجودی که ما در این صفحه به روز ترین لیست قیمت گوشی سامسونگ را به همراه مشخصات و ویژگی های همه مدل های گوشی قرار می دهیم، اما این اطلاعات نمی توانند جای یک راهنمای خرید جامع و تخصصی را بگیرند. اگر قصد خرید موبایل دارید، گوشی های موبایل سامسونگ یکی از بهترین گزینه های شماست.

ویژگی‌های گوشی سامسونگ: به‌اشتراک‌گذاری باتری و انرژی طولانی‌مدت

Samsung Galaxy با گزینه‌های پیشرفته احراز هویت بیومتریک، این کار را آسان کرده‌اند. شناسه اثر انگشت اولتراسونیک که برای اولین‌بار در سامسونگ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس معرفی شد، از یک حسگر نوآورانه در صفحه‌نمایش برای ایجاد تصویری سه‌بعدی از نوک انگشت شما استفاده می‌کند و دقت فوق‌العاده‌ای را نسبت به سنسورهای خازنی سنتی ارائه می‌دهد. اکثر گوشی‌های هوشمند گلکسی قابلیت تشخیص چهره را نیز دارند، بنابراین می‌توانید قفل را با یک نگاه سریع باز کنید. در مراسم رونمایی گوشی‌های سری گلکسی S10‌ که در بیستم فوریه سال جاری برگزار شد، دی‏جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل، برنامه پشتیبانی 24 ساعته گوشی‌های تلفن همراه در تمامی روزهای هفته در سراسر جهان را معرفی کرد. این برنامه با هدف سرعت بخشیدن به رفع نیازهای کاربران و پوشش حداکثری پشتیبانی تلفن همراه سامسونگ تدوین شده‌است. این روند که قبلاً در برخی از بازارهای اصلی سامسونگ، از جمله ایران اجرایی شده بود، قرار است تا سال 2020 بصورت فراگیر و در همه بازارها اجرایی شود.

  • اطمینان از اصالت کالا را سرلوحه تمامی اقدامات خود قرار داده‌ایم تا اعتماد شما به فرنا را ارج نهیم.
  • شاید نتوان به‌طور قطعی یک مدل را به عنوان بهترین گوشی سامسونگ انتخاب و معرفی کرد.
  • فعالیت مبیت از سال 1393 به صورت رسمی آغاز شد و به لطف سالیان تجربه ما در زمینه فروش حضوری، توانستیم نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازیم و تجربه متفاوتی را از خرید کالای دیجیتال برای کاربران رقم بزنیم.
  • روش دیگر دریافت لیست قیمت موبایل های سامسونگ تماس با شماره های ثبت شده در سایت و دریافت لیست قیمت گوشی سامسونگ از کارشناسان فروش ما است.
  • از آن‌جایی که بازار هدف این محصولات کاربران متمول و طرفداران آخرین فناوری‌های روز است، قیمت گوشی سامسونگ در سری‌های مذکور نسبتا بالا بوده و امکان خرید آن‌ها برای بسیاری از اقشار جامعه وجود ندارد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری