قیمت گوشی سامسونگ آپدیت امروز 24 بهمن ایسل | funmobile

این تنوع به شما مجله خبری موبایل فان می‌دهد بین گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر تاشو، قابلیت‌های خود ایستاده و گزینه‌های قلم انتخاب کنید. حتی می توانید محافظ صفحه نمایش سامسونگ را پیدا کنید متناسب با هر مدلی که شما ترجیح می دهید فراتر از طراحی، گوشی های گلکسی ویژگی های متعددی را ارائه می دهند. گوشی موبایل سامسونگ معمولا از صفحه نمایش amoled استفاده می کند و باید برای آن از گلس محافظ صفحه نمایش مناسب سامسونگ استفاده کنید. استفاده از محافظ صفحه نمایش مناسب سبب این میشود که شما اطمینان خاطر در خصوص شکستگی صفحه نمایش داشته باشید. خرید گوشی سامسونگ را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربرانی دانست که به تازگی قصد خرید گوشی دارند و یا در نظر دارند تا گوشی موبایل خود را تعویض کنند.

گوشی گلکسی اف 13 سامسونگ Samsung Galaxy F13 Samsung Galaxy F13

جدیدترین گوشی های سری z سامسونگ که به بازار آمده اند گلکسی زد فیلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 هستند. گوشی های سری M سامسونگ گوشی های میان رده تا اقتصادی سامسونگ هستند که نسل جدید گوشی های سری J قدیمی به حساب می آیند.امکانات و کیفیت قطعات مصرفی درگوشی های سری ام نسبت به سری A پایین تر و به همان نسبت قیمت آن ها نیز کمتر است. هر دو مدل دارای یک دوربین چهارگانه هستند که دارای سنسورهای نسبتاً بی استفاده برای عکاسی ماکرو و اطلاعات عمق است. سامسونگ اکنون تنظیماتی را با دوربین های زاویه باز، فوق عریض و تله فوتو در سری S ارائه می دهد.

سری اس گوشی سامسونگ

باتری‌های طولانی‌مدت و شارژ سریع آن‌ها می‌توانند شما را حتی در حال حرکت با شارژرهای قابل حمل وصل نگه دارند . بسیاری از گوشی‌های گلکسی سامسونگ قابلیت عکاسی با چند لنز را نیز ارائه می‌کنند تا بتوانید خاطرات خود را با تصاویر باکیفیت ثبت کنید. در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند.

جدیدترین مدل گوشی سامسونگ

جدیدترین اعضای این سری گلکسی S22 اولترا، S22 پلاس و S22 هستند و S21 FE نیز به عنوان یک قاتل‌پرچمدار با قیمت پایین‌تر در دسترس قرار دارد. گلکسی S22 اولترا بهترین و البته گران‌ترین گوشی سری S سامسونگ است و در رتبه‌های بعدی S22 پلاس و نسخه پایه‌ای S22 قرار می‌گیرند. این گوشی‌ها عموما گران‌تر از گوشی ‌های سری S هستند و پرچمدار به حساب می‌آیند. زد فولد به گونه‌ای است که به صورت عمودی تا می‌شود و زد فلیپ از وسط و به صورت افقی تا می‌شود.

http://businesset.irبا بهره‌گیری از این سرویس کارشناسان مرکز تماس موبایل از طریق اینترنت به گوشی کاربران متصل می‌شوند و مانند زمانی که گوشی را در دست دارند، می‌توانند مشکلات نرم‌افزاری دستگاه را تشخیص داده و برطرف کنند. گوشی های سامسونگ سری M که در ابتدا سامسونگ آن‌ها را به منظور رقابت در بازار کشور هند معرفی و عرضه کرد، حالا در دیگر نقاط دنیا، از جمله ایران، نیز وجود دارد. در حال حاضر گوشی‌های سری S یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های شرکت سامسونگ به شمار می‌آیند. به‌عبارتی دیگر سامسونگ با تولید مدل‌های مختلف طیف وسیعی از سلایق را پوشش داده و همین موضوع نیز تبدیل به بزرگ‌ترین نقطه قوت آن در بازار گوشی‌های هوشمند شده است.

  • شرکت سامسونگ در تولید طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعتی، از جمله لوازم‌خانگی، دستگاه‌های رسانه دیجیتال، نیمه‌هادی‌ها، تراشه‌های حافظه، انواع موبایل و سیستم‌های یکپارچه تخصص دارد.
  • امروزه اما این غول کره‌ای در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
  • غول کره‌ای دنیای فناوری در سال ۲۰۱۰ سامسونگ گلکسی S را به عنوان اولین کهکشانی این سری رونمایی کرد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری