بهترین گوشی های سونی 2021 ؛ ژاپنی ها در تدارک یک بازگشت شکوهمندانه! تکراتو | funmobile

گوشی Xperia 10 III Lite دارای یک صفحه‌ی ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۵۲۰ می‌باشد. اگرچه گوشی سونی اکسپریا ۱ IV یکی از پرچمداران اندروید است اما فقط این ویژگی نمی‌تواند توجیه‌گر قیمت بالای آن باشد. گوشی‌های هوشمند روز به روز در ابعاد بزرگ‌تری ساخته می‌شوند ولی اگر شما به دنبال یک گوشی جمع و جور و با کیفیت سونی هستید، اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد. این بهترین گوشی سونی دنیا تمام ضعف‌های مدل‌های قبلی را جبران می‌کرد و توانست فروش خوبی داشته باشد. یکی از برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲، سونی اکسپریا 1 مارک IV است که پرچمدار آن‌ها در این سال به‌حساب می‌آید. سونی اکسپریا 5 مارک III نیز مانند دو نسل قبلی گوشی‌های پرچمدار سونی در سال 2021، یک نسخه جمع‌وجور از اکسپریا 1 مارک III است؛ به همین دلیل هم بسیاری از ویژگی‌ها و همچنین نقاط ضعف آن گوشی در اینجا هم نمایان هستند.

گوشی موبایل سونی Xperia L3 دو سیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت

مجله خبری موبایل فان اکسپریا ۱ IV با ارائه دقیق رنگ، صحنه‌ها را با جزئیات زیاد و نور طبیعی خوب جلوه می‌دهد. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. مدل Xperia 5 IV در اواسط ماه سپتامبر با قیمت 1049 یورو در اروپا و 999 دلار در ایالات متحده عرضه می شود. سه انتخاب رنگ برای این مدل وجود دارد که شامل رنگ های سبز ، مشکی و سفید اکرو می شود. تمام سفارشات در بسته بندی محکم و امن، با پست پیشتاز و یا اتوبوس در همان روز به تمام نقاط ایران ارسال میگردد.

http://businesset.ir

کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد. در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است.

بررسی های گوشی های سونی

سری ایکس گوشی های سونی اکسپریا، به دلیل برخورداری از ویژگی های نوین و کاربردی، مورد توجه کاربران قرار گرفته و با اقبال عمومی مواجه شدند. تعداد زیادی از کاربران، یکی از چندین مدل این گوشی را خریداری کرده و از آن استفاده می کنند. جالب است بدانید که این محصول هم مانند همه گوشی های هوشمند، ویژگی ها و قابلیت هایی دارد که بسیاری از کاربران از آنها آگاهی ندارند.

نخستین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 14 منتشر شد

در مورد شارژ این گوشی همراه ، سونی تضمین داده است که موبایل هوشمند Xperia 5 IV با شارژ 30 دقیقه‌ ای با شارژر های PD از نوع 30 واتی می‌ تواند تا 50 درصد شارژ شود. این شرکت همچنین ادعا می کند که این گوشی تا 3 سال سلامت باتری خود را حفظ خواهد کرد. نمایندگی سونی در کرج، شامل بخش های فروش و تعمیر کلیه ی محصولات این کمپانی می باشد. حضور کارشناسان دارای تخصص و مجرب در این مرکز، موجب ارائه ی خدماتی با سطح کیفی بالا به کاربران شده است.

  • به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد.
  • بلندگو های استریو Full-Stage جدید ، و همچنین برخی جادوهای صوتی در زیر بدنه دستگاه از جمله فناوری های Dolby Atmos ، Hi-Res Audio ، DSEE Ultimate و 360 Reality Audio در بخش صدا وجود دارند.
  • اگه گوشی تون از کارت حافظه جانبی پشتیبانی میکنه، از طریق بخش تنظیمات، ترتیبی اتخاذ کنین که فایل های دانلود شده تو کارت حافظه گوشی ذخیره بشن.
  • مدیریت دانلود یا دانلود منیجر، یه قابلیت جالب تو گوشی های اندرویدیه که فرایند دانلود در این دستگاه رو مدیریت میکنه.
  • در رابطه با دوربین‌ها، این گوشی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی برای دوربین پشت، و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می‌باشد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری