قیمت باتری سونی اکسپریا Sony Xperia Battery | funmobile

Sony Xperia Z3 Compact یک گوشی هوشمند فوق العاده در میان گوشی های رده بالا محسوب میشود و برای کاربرانی طراحی شده که بیشترین بازدهی و کیفیت را در کمترین سایز ممکن میخواهند و لذت… تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … Sony Xperia 1 iv تلفنی است که به طور اختصاصی برای طرفداران Xperia ساخته شده است، اما حتی برای آنها نیز هزینه بسیار بالایی خواهد بود زیرا که ویژگی‌هایش چندان توجیه کننده نیست. اما این گوشی در حالت شب با تعریف دقیق اجسام و بوکه اطراف در حالت پرتره مشکل دارد.

خرید گوشی ، سامسونگ ، هواوی ، تبلت ، کالای دیجیتال و…

همانطور که احتمالا متوجه شده باشید، بیشترین تمرکز گوشی های سونی، دوربین و صفحه نمایش است و البته سونی توانسته در این دو زمینه بسیار خوب عمل کند. نظر شما در مورد قیمت جدیدترین گوشی سونی 2022 چیست؟ کدام یک از آن‌ها ارزش خرید را دارند؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید. با این حال، کارایی سونی اکسپریا 5 مارک 2 نسبت به قیمت آن بهتر است و به همین دلیل این گوشی در اول این لیست بهترین گوشی های سونی 2021 قرار گرفته است. اگر شما با صفحه نمایش کوچک‌تر آن مشکلی ندارید، می‌توانید آن را تهیه کرده و صاحب بهترین گوشی سونی دنیا شوید.

  • فضای ذخیره‌سازی در این گوشی نیز ۵۱۲ گیگابایت در نظر گرفته شده تا کاربران حرفه‌ای نگرانی چندانی بابت ذخیره فایل‌های خود نداشته باشند.
  • این گوشی دارای قدرتمندترین چیپست‌ موجود در بازار است که به کمک رم 12 گیگابایتی آن، می‌تواند بسیار پرسرعت باشد.
  • این قضیه می تواند به تلفن همراه کمک کند تا شارژدهی بهتری نسبت به مدل نسل قبلی داشته باشد.
  • Sony Xperia Z3 Compact یک گوشی هوشمند فوق العاده در میان گوشی های رده بالا محسوب میشود و برای کاربرانی طراحی شده که بیشترین بازدهی و کیفیت را در کمترین سایز ممکن میخواهند و لذت…

این گوشی دارای چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 و نمایشگری 4K دارد و با اینکه قیمت آن کمی بالا است، مطمئن باشید که این بهترین گوشی سونی دنیا ارزشش را دارد. برای خرید گوشی های موبایل سونی از کاربران به صفحه گوشی های سونی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. البته مدتی از عرضه این گوشی گذشته است و هرچند که این گوشی از گوشی های جدید نیست، اما از بهترین گوشی های سونی اکسپریا است.

گوشی موبایل سونی Xperia 10 Plus دو سیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت

مشکلات اینترنت در این شرایط اصلی ترین عامل دانلود نشدن فایل ها در گوشی های هوشمند به شمار میرن. برای آشنایی با راه حل های دانلود نکردن گوشی سونی ، به ادامه مطلب توجه کنین. کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مناسبت‌های خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی می‌کند. شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنواره‌های فروش ویژه مطلع شوید.

http://businesset.irمجله خبری موبایل فان آی تی بازار هیچگونه مبلغی را به عنوان کمیسیون فروش از فروشگاه های معرفی شده دریافت نمی کند و تمامی خدمات آی تی بازار برای خریداران رایگان است. برای استفاده بهتر از تمام امکانات سایت مانند بهره مندی از تخفیفات، آگاهی از فروش های ویژه بهتر است با ثبت نام در موتور گمرک و ورود به حساب کاربری خود، اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل فرمایید. این گوشی از اندروید ۱۱ بعنوان سیستم عامل استفاده می‌کند و دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری است و اندازه‌ی آن ۸.۳۰×۶۸×۱۵۴ ، و وزن آن ۱۶۹ گرم می‌باشد. گوشی اکسپریا ۱ IV بهترین عملکرد خود را در نورپردازی خوب سوژه یا صحنه انجام می‌دهد و در نتیجه ظاهری طبیعی و دلپذیر برای اکثر عکس‌ها ایجاد می‌کند. برای مقایسه، S22 Ultra تمایل دارد در موقعیت‌های مشابه بیش از حد تند و تیز شود.

معرفی ۷ مورد از بهترین فیلم‌های ورزشی از فوتبالی تا رزمی

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری