بهترین گوشی های سونی اکسپریا؛ معرفی برترین گوشی سونی در سال ۲۰۲۲ پلازا | funmobile

شما باید چند ثانیه را صرف تغییر تنظیمات کنید تا عکسی را که دوست دارید، در نور کم ثبت کنید. اما با این وجود عکس‌های شبانه اکسپریا ۱ IV طبیعی‌تر از عکس‌های S22 Ultra است که تمایل دارد همه چیز بیش از حد روشن به نظر برسد. قابلیت‌های ویدیویی Xperia بالاست، حالت دریافت اولیه نقطه در کنار فوکوس خودکار چشمی ‌و ردیابی اشیا از ویژگی‌های برجسته آن است. Video Pro و Cinema Pro نیز از گزینه‌های دوربین برای فیلمبرداری است که به شما امکان می‌دهند برای گرفتن فیلم حرفه‌ای یا سینمایی‌تر تنظیمات ویدیو را تغییر دهید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از کنترل‌های برنامه دوربین در این گوشی؛ اشباع، روشنایی، و پیش‌چاپ بوکه را با حالت اصلی دوربین تنظیم کنید. حالت‌های دیگری نیز وجود دارند که سرعت شاتر یا نوردهی را در اولویت قرار می‌دهند، همچنین یک حالت دستی که به شما امکان می‌دهد تنظیماتی مانند ISO و تعادل رنگ سفید را تغییر دهید.

سونی اکسپریا پرو – 5 جی – 512 گیگابایت – دو سیم کارت

گوشی‌های Sony در ابتدا با سیستم عامل ویندوز شروع به کار کردند اما بعدها سیستم عامل آن به اندروید تغییر داده شد و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین برندهای بازار موبایل گردید. بعضی از بهترین گوشی‌های سونی در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم‌اند. یکی از روش های بروز رسانی موبایل sony و دیگر گوشی های اندرویدی، استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ است.

http://businesset.ir

اما با این حال اندازه آن برای بسیار از افراد مناسبتر محسوب می‌شود، در عین اینکه سایز آن 6.1 اینچ بوده و آنچنان کوچک محسوب نمی‌شود. در ادامه نگاهی داشمجله خبری موبایل فانم به لیست گوشی های جدید سونی از مدل‌های اقتصادی تا گوشی‌های پرچمدار این کمپانی ژاپنی. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. آموزش نصب فریمور رسمی اندروید روی گوشی های Sony Xperia اگر یک کاستوم رام روی گوشی خود نصب کرده اید که خوبی کار نمی کند یا گوشی شما دچار مشکلات مختلف نرم افزاری… سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در اکسپریا ۱ IV وجود دارد، یک لنز اصلی با لرزشگیر اپتیکال ، یک سنسور فوق عریض و یک سنسور تله فوتو با OIS و زوم اپتیکال واقعی.

سونی اکسپریا ال 1

© 2022 استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی ماکروتل ™ با ذکر منبع بلامانع است. آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia T3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند. آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia C3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند. دانلود ۶٫۰ Gapps اگر می خواهید یک کاستوم رام با اندروید ۶ مارشمالو را روی گوشی خود نصب کنید، نیاز به دانلود G-apps دارید.

  • نظر شما در مورد قیمت جدیدترین گوشی سونی 2022 چیست؟ کدام یک از آن‌ها ارزش خرید را دارند؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.
  • با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید.
  • خط Xperia قبل از بازگشت اپل و سامسونگ، لبه‌های صافی در کناره‌ها داشت و از شیشه‌های مات پشتی شیکی برخوردار بود که ان را خاص جلوه می‌داد.

بعد از طریق سه نقطه بالای صفحه، Show system apps رو انتخاب و Download Manager رو باز کنین. حالا گزینه Enable رو انتخاب کنین تا دانلود منیجر فعال بشه و مشکل دانلود نکردن گوشی سونی هم برطرف بشه. گاهی ظاهرا اتصال اینترنت برقراره و مشکلی وجود نداره؛ اما با این حال گوشی نمیتونه فایل های مورد نظر شما رو دانلود کنه.

سونی اکسپریا سی 3

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری