لیست قیمت و خرید گوشی موبایل سونی 24 بهمن 1401 گوشی شاپ | funmobile

البته که این بهترین گوشی سونی دنیا صفحه نمایش نسبتا کوچکی دارد ولی از کیفیت نمایش و رزولوشن خوبی برخوردار است و تراکم پیکسل در هر اینچ آن 449 پیکسل است. در زیر بدنه دستگاه ، سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. همچنین یک نسخه مجهز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی برای خرید نیز وجود دارد.

  • سونی یکی از برندهای با سابقه در زمینه ساخت و عرضه گوشی‌های هوشمند است.
  • حتی گوشی Xperia 1 II هم چنین رفرش ریت بالایی ندارد و بنابراین در حداقل یک جنبه Xperia 5 II بهتر عمل می‌کند.
  • برای این منظور باید نرم افزار Sony PC Companion را در ویندوز و Sony Bridge for Mac را در مک، دانلود و نصب کنید.
  • سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در اکسپریا ۱ IV وجود دارد، یک لنز اصلی با لرزشگیر اپتیکال ، یک سنسور فوق عریض و یک سنسور تله فوتو با OIS و زوم اپتیکال واقعی.

سونی این گوشی را بیشتر به‌عنوان جایگزین دوربین‌های عکاسی عرضه کرده و با نوجه به ویژگی‌ها و لنزهای پیشرفته‌ای که این گوشی دارد، در این زمینه موفق هم بوده است. ابزارهای تصویربرداری این گوشی جزو پیشرفته‌ترین‌ها در هر گوشی در بازار هستند و می‌توانند عکاسان حرفه‌ای را کاملا راضی کنند. اگر وقت کافی برای کار با این برنامه‌ها بگذارید و با تمام تنظیمات آن آشنا شوید، می‌توانید تصاویر را با کیفیت فوق‌العاده‌ای ثبت کنید. دوربینی که سونی در این گوشی به‌کار گرفته، مناسب کاربرانی که با عکاسی آشنایی کافی ندارند و می‌خواهند بدون انجام تنظیمات، عکس‌های با کیفیت بگیرند نیست. شرکت سونی که اخیرا گوشی اکسپریا 5 را معرفی کرده بود امروز با گوشی جدید خود یعنی اکسپریا 8 به بازار آمده است.ولی این گوشی فقط در ژاپن قابل دسترس خواهد بود و به گفته ی شرکت سونی در کشورهای دیگر عرضه نخواهد شد.

امکان سرچ همزمان عکس و متن با قابلیت مولتی‌سرچ گوگل

بلندگو های استریو Full-Stage جدید ، و همچنین برخی جادوهای صوتی در زیر بدنه دستگاه از جمله فناوری های Dolby Atmos ، Hi-Res Audio ، DSEE Ultimate و 360 Reality Audio در بخش صدا وجود دارند.

معرفی فیلم‌های به یاد ماندنی با حضور پله اسطوره فوتبال برزیل

مجله خبری موبایل فان ساخت گوشی در حد مدل‌های گران‌قیمت است، نمایشگر با وجود این که 60 هرتز است اما همچنان عالی است. سونی اکسپریا 5 مارک IV با وجود قیمت کمتری که از اکسپریا 1 مارک IV دارد، اما در بسیاری از موارد شبیه به آن گوشی و از برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲ است. حتی شاید گفت از آن گوشی هم انتخاب بهتری است، به‌خصوص با باتری 5000 میلی‌آمپری و نمایشگر کوچک‌تر با رزولوشن پایین‌تر که شارژدهی بسیار عالی دارد. گوشی سونی که قبلا با نام سونی اریکسون شناخته میشد، زیرمجموعه‌ای از شرکت سونی است.

نرم افزار و سخت افزار سونی اکسپریا ۱ IV

یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که گوشی اکسپریا ۱ IV را از بقیه متمایز می‌کند جک هدفون است. در حالیکه این جک مفید ۳٫۵ میلی متری اکنون به گوشی‌های ارزان قیمت تعلق گرفته است، گوشی اکسپریا ۱ IV همچنان از معدود تلفن‌های رده بالایی است که آن را حفظ کرده است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با نرخ رفرش ریت 120 هرتز است که موجب می‌شود موقع استفاده‌ از آن، گوشی خیلی روان عمل کند. به علاوه، این گوشی دارای یک لنز سه‌گانه است که شامل لنز اصلی، لنز اولترا واید و تله فوتو 12 مگاپیکسلی است و از چیپست قوی اسنپدراگون 865 بهره می‌برد. در هریک از این واحدها، یکی از محصولات این برند مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرند. وجود تجهیزات پیشرفته و بکارگیری آنها توسط تعمیرکاران مجرب، امکان انجام عملیات تعمیر به صورت تخصصی را در این بخش از نمایندگی سونی در کرج فراهم کرده است.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری