بهترین مارک آون توستر معرفی 30+ مدل ایرانی و خارجی با قیمت | اصیل بخرید

در آن از جنس شیشه می باشد که دوجداره بوده و شیشه داخلی نیز از جنس لوئی است و موجب بازتاب حرارت به داخل می شود. آون توستر اشمیدو مدل ES5500 محصولی درارای طراحی شیک و منحصر به فرد است که جایگزینی مناسب برای فر و مایکروفر می باشد. ابعاد این محصول ۵۸x۴۳x۳۵ سانتی‌متر و ظرفیتی معادل 55 لیتر دارد. همراه این آون توستر دو عدد سینی مستطیل و گرد دورو تمام لعاب به عمق چهار سانتی متر و سیخ های جوجه گردان ارائه می شود.

آون توستر بایترون 38لیتر TO-850 WH

آون توستر کوئین هوم مدل QH-9250 با نمای ظاهری زیبا و ظرفیت بالا، انتخاب ایده آلی برای گرم کردن و طبخ انواع غذاهای متنوع با حجم بالا می باشد. استفاده از ورق استیل در طراحی خارجی بدنه، استحکام و زیبایی آون توستر کویین هوم مدل QH-9250 را دوچندان کرده است. پنل کنترلی در سمت راست تعبیه شده است که از طریق آنها می توان تنظیمات مرتبط با دستگاه و تنظیم برنامه پخت را انجام داد. توان مصرفی این اون توستر دیجیتالی 50 لیتری، 2000 وات است و دمای آن بین 100 تا 250 درجه سانتیگراد قابل تنظیم می باشد. همچنین درب آون توستر Queenhome QH 9250به صورت دو جداره مقاوم در برابر حرارت ساخته شده تا مانع از اتلاف انرژی گردد.

آون توستر کانوکشن دار: راهنمای کامل انتخاب و خرید

بهترین مارک آون توستر معرفی 30+ مدل ایرانی و خارجی با قیمت | اصیل بخرید

اما در مدل های کمی رده بالاتر آون توسترها شاهد وجود سینی سنگی برای پیتزا و یا سینی کباب هستیم که البته این امکانات ضروری نیستند. برای پخت بهتر با تنظیم مدت و دما متناسب با نوع غذا، به لطف تایمر 60 دقیقه‌ای و هشدار اتمام که کنترل گذر زمان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، می‌توانید نگران سوختن غذا نباشید. در واقع آون توستر شبیه یک فر مینیاتوری بوده که به جای استفاده از گاز با برق کار می کند و دارای سینی جدا شدنی و قفسه سیمی است که غذاها درون آن قرار گرفته و با روشن شدن دستگاه شروع به پخت آن می کند. و بهترین مدل آون توستر فلر نیز صحبت کردیم که می توانید آن را مطالعه فرمایید. در واقع ظرفیت آون توستر بیشتر از توسترهای نان است و حتی می توان از آن برای گرم کردن غذا و آشپزی استفاده کرد. بنابراین ، می توان گفت که این مدل توستره بیشتر شبیه به مایکروویو هستند.

  • کیفیت بالا، طراحی خاص و منحصر به‌فرد و قیمت مناسب محصولات داتیس، آن را در لیست بهترین مارک توستر ایرانی قرار می‌دهد.
  • ⦁ در مقایسه با فرها فضای داخلی آون توستر کوچک است پس تمیز کردن ان به مراتب راحت تر است.
  • آون توستر کوئین هوم مدل QH-9450 با نمای ظاهری زیبا و ظرفیت بالا، انتخاب ایده آلی برای گرم کردن و طبخ انواع غذاهای متنوع با حجم بالا می باشد.
  • بهترین آون توستر سال پیش خریدیم.خیلی خوبه و داخلش کیک و پیتزا پختیم خوب در اومده.فقط سایزش کوچیکه.موقع خرید توجه کنید.
  • پنل تنظیمات این دستگاه از نوع ولومی و دارای ۳ ولوم تنظیم دما، تایمر بهترین مارک آون توستر ایرانی و عملکرد است.
بدین ترتیب درصورت کثیف‌شدن نیز می‌توانید به راحتی با یک اسکاچ نرم آن را تمیزکنید. محدودیت دمایی نیز در خرید بهترین مارک آون‌توستر اهمیت زیادی دارد. دقت کنید برخی از آون موجود در بارز محدودیتی‌هایی را از نظر دمایی دارند، بدین ترتیب شما نمی‌توانید تمامی موادغذایی را به راحتی با آن پخت کنید. زمانی که شما بخواهید نوعی موادغذایی را با کمک این محصول پخت کنید که در محدوده دمایی توستر نباشد، مسلما از خرید آن پشیمان خواهیدشد. به همین علت بهتراست قبل از خرید حتما محدوده دمایی دستگاه را به دقت بررسی کنید. ظرفیت از دیگر آیتم‌هایی است که باید برای خرید بهترین مارک آون‌ توستر بررسی شود.

به عبارت دیگر، شما می خواهید از خرید آون توسترهای بزرگتر با چند المنت اجتناب کنید زیرا آنها نمی توانند گرما را به طور مساوی در همه جای محفظه آون توزیع کنند. هر چه آون توستر دارای المنتهای گرمایش بیشتری باشد، بزرگتر و گرانتر خواهد بود. با این دستگاه علاوه بر پخت انواع غذاها از فست فود گرفته تا غذاهای سنتی و حتی نان تست کردن،می‌توانید باقیمانده‌ غذا را نیز دوباره گرم کنید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری