۸ نوآوری برتر فناوری گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۰ +عکس قدس آنلاین | funmobile

علاقه زیادی به سخت افزار دارم ، اگه فرصتی بمونه در زمینه ادیت فیلم و تصویر و طراحی رابط کاربری وب و اندروید مطالعه و تمرین می کنم . 4-خیلی از مردم ایران تونایی خرید محصولات حوزه تکنولوژی رو نخواهند داشت چون با توجه به درآمئ ناچیزشون فقط می توانند شکم خودشون رو سیر کنند. 3-همانطور که الان داریم از تکنولوژی خودروی 30 سال پیش استفاده می کنیم (پراید) ، همین تکنولوژی رو هم به تغییر در آینده استفاده خواهیم کرد.

تصاویر گوشی سونی اکسپریا 1 V با طراحی تکراری منتشر شد

درواقع ظرفیت باتری هر دو گوشی ۲۰۰ میلی‌آمپرساعت در مقایسه با نسل قبل افزایش یافته است. بر خلاف لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند از یک رابط شارژ جهانی یعنی پورت microUSB استفاده می‌کنند. با این حال، اگر شارژری که استفاده می‌کنید با اصل مطابقت نداشته باشد، بر عملکرد باتری، ظرفیت ذخیره‌سازی شارژ و عمر باتری تأثیر می‌گذارد (در صورت تکرار مکرر). همیشه اطمینان حاصل کنید که ولتاژ خروجی و جریان (آمپر) شارژر جایگزین با آداپتور اصلی مطابقت دارد یا توسط سازنده گوشی تأیید شده است. در بنچمارک آنتوتو هم گلکسی S۲۳ اولترا از ردمجیک ۸ پرو شکست خورده است، اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که نماینده سامسونگ از نمایشگر با رزولوشن بالاتری بهره می‌برد که فشار بیشتری به GPU می‌آورد.

ارسال پیامک امروز ۳۰ ساله شد | فرستادن عجیب و غریب نخستین اس ‌ام ‌اس تاریخ!

مرورگر اپرا مجله خبری موبایل فانی جدید برپایه‌ی ChatGPT دارد که مقالات را با استفاده از هوش مصنوعی خلاصه می‌کند. شیائومی ۱۳ لایت در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند ۱۴۰۱) معرفی خواهد شد و حالا برخی از مشخصات کلیدی این گوشی فاش شده است. رئیس سازمان فضایی ایران با توضیح سرفصل‌های برنامه ۱۰ ساله فضایی کشور گفت در ۱۰ سال آینده کشور قطب منطقه‌ای توسعه فناوری‌های فضایی می‌شود. این شارژر ۲۵ واتی اصل قادر است قدرتمندترین گوشی‌ها را کمتر از ۱ ساعت شارژ کند. هم اکنون یک نمونه اولیه از یک هدفون DTS 7.1 برای تلفن‎های هوشمند به نمایش گذاشته شده است که اثر صدای تولید شده از بلندگوهای آن تقریبا غیرقابل تشخیص است و به طرز حیرت‌انگیزی صدای تولید شده طبیعی است.

  • بزرگترین اهمیت تراشه معماری ARM ساخته شده توسط فرایند تراشه ۵ نانومتری است که به جهانیان نشان دهد که هنوز فضای پیشرفت در فناوری با عملکرد قوی تر و غنی تر وجود دارد.
  • در حال حاضر گوشی‌های هوشمندی در بازار عرضه می‌شود که هردو نمایشگر OLED و E-ink را در خود جای داده‌اند اما تاکنون هیچ کمپانی خاصی، محصولی که این دو نمایشگر را به صورت ترکیبی در اختیار کاربران قرار دهد معرفی یا عرضه نکرده است.
  • ساعت هوشمند TicWatch Pro که محصولی از کمپانی Mobvoi است نیز به کاربران اجازه می‌دهد که با تعویض نمایشگر اصلی بین دو پنل OLED و LCD، موجب افزایش میزان شارژدهی این محصولات شوند.
  • در قابلیتی دیگر می‌توان بلیط قطار یا هواپیمای خریداری شده را در گوشی‌های هوشمند ذخیره کرد و به این ترتیب با نزدیک شدن به گیت‌های کنترل موجود در فرودگاه‌ها و یا ایستگاه‌ها آن‌ها را به صورت خودکار باز کرد.
  • با پشتیبانی این عینک‌ها از فناوری واقعیت مجازی می‌توان انتظار داشت که آن‌ها بتوانند جای تلویزیون‌های خانگی را هم اشغال کنند.

با وجودی که همین حالا هم هدفون‎هایی با امکانات صدای فراگیر در بازار موجود است، اما واقعیت این است که در حال حاضر چنین قابلیتی بیشتر جنبه تجاری دارد. 2-مردم ایران مجبور به استفاده از سیستم عامل بومی ، موبایل بومی ، پیامرسان بومی و … لنز تله ماکرو همان قاب بندی را با لنزهای ماکرو معمولی حفظ می‌کند اما لنزهای ماکرو معمولی از نظر دقت نمایش بسیار پایین تر از ماکرو تله هستند. فناوری Micro PTZ در VIVO APEX ۲۰۲۰ رونمایی و به صورت انبوه در VIVO X۵۰ Pro تولید می‌شود که در حال حاضر تنها مدل تولید انبوه با این فناوری است.

http://businesset.irتمامی امکانات مربوط به پخش صدا در گوشی ها موجود می باشد تا جایی که شرکت اپل از کم شدن تعداد خرید آیپاد توسط مردم خبر داده است . اگرچه در حال حاضر تا به واقعیت رسیدن این تراشه‌ها راه زیادی باقی مانده است اما به احتمال فراوان در طی سال‌های آینده شاهد عرضه آن‌ها به عنوان یک محصول تجاری خواهیم بود. چرا که مدتی است چند کمپانی بزرگ دنیا کار تحقیق و پژوهش بر روی این تراشه‌ها را آغاز کرده‌اند. استدلال کارشناسان این است که ویژگی‌های یادگیری ماشین آیفون عکس‌هایی عجیب و غیرعادی ایجاد می‌کند و در آیفون ۱۲ پرو دستکاری‌های دیجیتال تهاجمی و ناخواسته هستند. انتظار می‌رود هند در سال ۲۰۲۳ میلادی علیرغم هراس موجود درباره رکود جهانی سریع‌ترین رشد اقتصادی را در مقایسه با سایر اقتصاد‌های بزرگ جهان داشته باشد. اگر هند بتواند این مسیر را حفظ کند قادر خواهد بود با تولید ناخالص داخلی به ارزش ۱۰ تریلیون دلار تا سال ۲۰۳۵ میلادی به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود.

بررسی تخصصی شیائومی Poco X4 Pro 5G : یک سر و گردن بالاتر از نسل قبلی!

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری