شش پیش‌بینی عجیب؛ گوشی‌های هوشمند در آینده به چه فناوری‌های جدیدی مجهز می‌شوند؟ | funmobile

OPPO (۴۰W) ، Xiaomi (۵۰W) ، Huawei (۵۰W) و Meizu (۲۷W) همگی فناوری شارژ بی سیم سریع را به کاربران عرضه کردند و مزیت شارژ بی سیم پرقدرت این است که سیم شارژ دیگر محدودیتی ندارد. به لطف تقاضای مداوم زیاد تراشه‌های موبایل در بازار جهانی ، تراشه‌های معماری ARM انحصارشان در حال کمتر شدن است و شکاف فناوری بین تراشه‌های ARM و تراشه های X۸۶ به تدریج کم می شود. در سال های اخیر ، پیشرفت فناوری و تجربه گوشی‌های هوشمند نیز به توسعه تراشه‌های ARM متکی بوده است، پیشرفت فناوری تراشه ARM عمدتا در پیشرفت توسعه فناوری فرآیند تراشه های ARM در بازار نوت بوک‌ها منعکس می‌شود. به گزارش خط بازار؛ یک گزارش جدید ادعا می‌کند که اپل ممکن است رابط لایتنینگ در همه محصولات خود را به «یواس‌بی-سی» (USB-C) تغییر دهد.

  • تصور کنید پنل پشتی این محصولات به صورت کامل از یک ماده شیشه‌ای شفاف تولید شود که قادر است بخش قابل توجهی از نور محیط اطراف را جذب کند.
  • این موضوع ممکن است موجب ایجاد تاخیر طولانی مدت در عرضه عمومی این فناوری شود.
  • در حال حاضر ضريب خطاي Touch ID آيفون برابر 1 به 50 هزار است، اما نوع اوليه اسکنر ليزري که قبلا آزمايش شده حتي از اين هم دقيق‌تر خواهد بود.
  • بنابراین کاربران آندروید هم می‌توانند کارهایی که کاربران اپل انجام می‎دهند را مثل پرداخت از طریق پلی استور یا استفاده از قابلیت احرازهویت از طریق اثر انگشت روی برنامه‎های دیگر را نیز انجام دهند.
  • اگر در خرید گوشی OnePlus 11 مردد هستید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
  • خیلی از این قابلیت‎ها در حال حاضر درون تراشه‎های موجود در تلفن فعلی شما در حال اجرا هستند.
از طرف دیگر ، باید بیان کنیم که تقریباً همه سازندگان عمده مجله خبری موبایل فان های هوشمند سخت تلاش می کنند تا ویژگی های مفید جدیدی را به صنعت گوشی های هوشمند وارد کنند. البته ، ما می فهمیم که رقابت شدید است و آنها سعی می کنند جایگاه خود را در بازار حفظ کنند و قطعا این امر باعث پیشرفت بهتر محصولات در آینده خواهد شد. توسعه فناوری باتری لیتیوم راکد مانده است، کاربرد و قیمت “گرافن” ، که به عنوان نجات دهنده فناوری باتری شناخته می شود ، خیلی ایده آل نیستند. بنابراین تولیدکنندگان مجبور شده اند ویژگی جایگزین این فناوری‌ها کنند و در حال حاضر ، شارژ سریع سیمی تا ۱۲۰ وات و شارژ سریع بی سیم تا ۵۰ واتی موجود است. بزرگترین اهمیت تراشه معماری ARM ساخته شده توسط فرایند تراشه ۵ نانومتری است که به جهانیان نشان دهد که هنوز فضای پیشرفت در فناوری با عملکرد قوی تر و غنی تر وجود دارد.

جدیدترین و جذاب ترین اخبار فناوری و دنیای تلفن های هوشمند و تبلت ها را در اینجا دنبال نمایید. صفحه نمایش های LTPO در نسل بعدی پرچمداران موبایل استفاده خواهند شد ادامه مطلب… خانواده‌ی P60‌ هواوی ظاهراً با ویژگی‌های ارتقایافته‌ درکنار هدفون بی‌سیم +FreeBuds Pro 2 در کنگره جهانی موبایل (۸ تا ۱۱ اسفند) رونمایی می‌شوند. آرو لیک، سری پردازنده‌های نسل‌پانزدهمی اینتل، احتمالاً سال آینده با بهبود چشمگیر IPC از راه می‌رسد تا استانداردهای جدیدی برای بازار CPU تعیین کند.

بررسی اولیه ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 : رقیب سرسخت اپل واچ از راه رسید!

به همين دليل، احتمالا با روي آوردن شرکت‌هاي بزرگ‌تر به اين تکنولوژي فاصله چنداني نخواهيم داشت. این درگاه اتصال، نخستین بار با آیفون ۵ معرفی شد و از آن زمان در محصول‌های دیگری مانند «آی پد» و نیز لوازم جانبی شامل «صفحه کلید» و «ماوس اپل» و «ایرپاد»ها موجود بوده است. اگر در خرید گوشی OnePlus 11 مردد هستید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این جا قصد داریم به برخی قابلیت های مهم گوشی وان پلاس 11 اشاره کنیم که می‌توانند هر کاربری را به خرید آن ترغیب کنند.

http://businesset.irدر ادامه به بررسی مشکلات ناشی‌از سلطه هوش مصنوعی در این عصر مدرن خواهیم پرداخت. NFC مخفف عبارت Near Field Communication به معنای ارتباط در محدوده نزدیک هستش که راهی برای ارتباط بین تلفن‌های همراه، تبلت، لپ‌تاپ و بقیه دستگاه‌ها در فاصله‌های کوتاه به حساب میاد. این سامانه از سیگنال‌های الکتریکی و الکترومغناطیسی برای خوندن و نوشتن اطلاعات بدون تماس بین اشیا استفاده می‌کنه.

اطلاعات جدید از طراحی شوکه‌کننده آیفون ۱۵!

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری