گوشی شیائومی خرید و قیمت روز انواع گوشی شیائومی 24 بهمن | funmobile

اگر گیمر حرفه ای هستید، برای خرید گوشی شیائومی باید به سراغ برند بلک شارک بروید که گوشی های قدرتمند شیائومی مخصوص بازی هستند. این گوشی ها در کنار ظاهر جذاب و جوان پسند خودشان، بهترین پردازنده ها و باتری ها را در خود جای می دهند و برای اجرای سنگین ترین بازی ها با گرافیک بالا بهترین انتخاب خواهند بود. سیستم خنک کننده به کار رفته در سری بلک شارک شیائومی هم یک سیستم مخصوص گیمینگ است تا آسیبی به قطعات گوشی وارد نشود. هر چند این زیر برند شیائومی در بازار موبایل ایران به خوبی شناخته شده نیست.

  • پردازنده، باتری و نمایشگر در کنار ویژگی های نرم افزاری مخصوص بازی از نقاط قوت این گوشی ها محسوب می شود.
  • با این حال، برای خرید این گوشی ها مجبور نخواهید بود که هزینه زیادی بکنید این گوشی های هوشمند روی اندروید وان اجرا می شوند، بنابراین شما یک تجربه اندروید خالص را خواهید داشت.
  • شیائومی نمایندگی های زیادی در ایران دارد که فقط محدود به شهر تهران نیست و در سایر شهرهای بزرگ هم می توانیم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم.
  • پرچم دارهای شیائومی که جدیدترین آن‌ها یعنی Xiaomi 12 به‌تازگی معرفی شده، در این دسته قرار می‌گیرند.

مجله خبری موبایل فان، یک شرکت چینی نسبتا جوان، با عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت های باورنکردنی، دنیا را به تسخیر خود درآورده است. علاوه بر این، موبایل شیائومی در نپال سر و صدای واقعی در بازار ایران ایجاد کرده است. قیمت موبایل شیائومی در ایران تعداد زیادی از کاربران گوشی های هوشمند را به خود جذب می کند. علاوه بر این، اگر به دنبال گوشی هوشمند شیائومی در ایران هستید، در مکان مناسبی قرار گرفته اید.

آشنایی با انواع سری گوشی شیائومی

این گوشی توانست در دسته پرفروش ترین های شیائومی در گروه میان رده ها قرار بگیرد. قیمت مناسب این محصول در کنار قابلیت های خوبی که ارائه می دهد از دلایل مهم فروش بالای آن است. Mi 11 Lite 5G از تراشه اسنپدراگون 780 برای پردازش داده ها استفاده می کند. در قاب پشتی آن، دوربین های سه گانه حرفه ای قرار دارند که به شما اجازه ثبت بهترین تصاویر را می دهد. صفحه نمایش گوشی، یک پنل AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز است که روی آن یک پوشش گوریلا گلس 5 قرار دارد.

Xiaomi Black Shark 5 Pro 12/256GB Mobile Phone

© 2022 تمام حقوق برای فروشگاه صدرالند ™ محفوظ است و انتشار محتوا با حفظ اثر بلامانع است. اگر این محصول را خریداری کرده‌اید و یا تجربه استفاده از آن را دارید، می‌توانید نظر خود ثبت کنید. یک باتری بزرگ به آن کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی تری انرژی خود را تامین کند، یا بازی کنید یا ویدیوی 4K بسازید، از زمان بندی باتری آن لذت خواهید برد. از طرف دیگر، شما دستگاهی لوکس را در دست خود خواهید دید که بدنه آلومینیومی شیک و ظریف و بسیار تمام شده آن را متفاوت می کند. با این حال، اخیرا شیائومی تلاش‌هایی برای شبیه‌تر کردن MIUI به اندروید استوک و شباهت کمتر آن به iOS داشته است.

گوشی ال جی

بازار خرید گوشی شیائومی در برخی از کشورها داغ‌ترست، برای مثال در کشورهایی مانند هند و چین محصولات این برند طرفداران بسیاری دارد. در این کشور از نظر قیمت حتی محصولات برند محبوب و پرطرفدار سامسونگ هم یارای رقابت با قیمت گوشی شیائومی را ندارد. این برند در حال حاضر به یکی از پرطرفدارترین و پر‌فروش‌های بازار تبدیل شده به‌طوری‌که در هر مرحله از عرضه فروش گوشی شیائومی عملاً با رکوردهای تازه‌ای مواجه می‌شود. جالبست بدانید که سیاست فروش «فلش سلز» و عدم استفاده از تبلیغات با هزینه‌های سر‌سام‌آور و یا فروش بدون واسطه، مهمترین دلیل پایین بودن قیمت گوشی شیائومی در بازارست. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S اولین گوشی موجود در بازار است که از چیپست اسنپ دراگون ۶۷۸ استفاده می کند.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری