بررسی، مشخصات، قیمت روز و خرید گوشی موبایل شیائومی | funmobile

قیمت گوشی شیائومی با توجه به کیفیت ساخت این گوشی ها کاملا مقرون به صرفه است و همین موضوع باعث بالا بودن تقاضای خرید گوشی شیائومی در بازار شده است. این کمپانی چینی که فعالیت خودش را از سال 2010 آغاز کرده، در سال گذشته به جایگاه 3 تولید کننده برتر موبایل جهان رسید و حتی توانست در مقطعی از سامسونگ پیشی بگیرد و در رتبه دوم پرفروش ترین برند موبایل دنیا بایستد. گوشی های شیائومی رقیبی جدی برای بزرگ ترین برندهای دنیا یعنی اپل و سامسونگ محسوب می شوند. در این بخش با گوشی های شیائومی، بازه قیمت این گوشی ها و نکات مهم برای خریدشان آشنا می شویم. کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد. در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید.

http://businesset.ir

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران در استفاده از گوشی‌های شیائومی، فریم ورک MIUI نصب شده روی سیستم عامل اندروید این گوشی‌ها است. تجربه‌ی کاربری نرم‌افزاری گوشی‌های شیائومی یا خیلی خوب یا خیلی افتضاح است. این گوشی‌ها در 4 یا 5 مدل مختلف به بازار عرضه می‌شوند و نسخه لایت معمولا جزو میان‌رده‌های بازار به حساب می‌آید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

بنابراین مجله خبری موبایل فان های شیائومی یا توسط خود این شرکت تولید می‌شوند، یا یکی از زیرمجموعه‌های آن. اما در هرصورت این دستگاه‌ها توسط شیائومی به فروش می‌رسند و در مواردی از تیم تحقیق و توسعه و طراحی این شرکت کمک می‌گیرند. در ادامه، سری های مختلف گوشی های شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم تا عباراتی را که در عنوان آن‌ها به کار می‌رود، بهتر بشناسید.

ویترین فروشگاه ها

شیائومی طیف وسیعی از بیش از 100 تلفن هوشمند تولید کرده که از فن آوری های نوآورانه استفاده می کنند و دارای گزینه های مختلف در سطح ابتدایی و میان رده و سطح بالا و پرچمدار هستند. شیائومی با در نظر گرفتن درخواست های مختلف و متفاوت کاربران خود ، تلفن همراه را تولید می کند. گوشی های شیائومی که دارای صفحه نمایش های جدید ، تشخیص چهره ، حسگر اثر انگشت ، سیستم دوربین چندگانه و طراحی خاص هستند ، همیشه در جایگاه مهمی در صنعت تلفن همراه قرار دارند. فروشگاه شیائومی کالا برترین و کامل ترین فروشگاه گوشی موبایل شیائومی است که تمام گوشی های موجود را با گارانتی 18 ماهه شرکتی و رجیستر شده و با تخفیف های ویژه ای به فروش میرساند.

گوشی شیائومی، رقیبی جدید برای بازار موبایل

طیف گسترده ای از لوازم جانبی آنلاین شگفت انگیز لپ تاپ شیائومی را که برای آسان کردن کار شما و بدون دردسر ایجاد شده است، بررسی کنید. ماوس بی سیم شیائومی که با مک و ویندوز سازگار است، با عمر باتری طولانی همراه است، کارایی کامل و مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد. همه این ویژگی ها حداکثر راحتی و تجربه استثنایی را از تلفن های همراه شیائومی Mi تضمین می کنند. بازی های سطح بالا را با تلفن های همراه بازی Redmi ، که با فناوری Hyper Engin ایجاد شده اند، بازی کنید تا تجربه بازی روان تر و پاسخ گو با تصاویر واقعی را تجربه کنید. همچنین به دلیل داشتن گواهی نور آبی که چشمان شما را حتی پس از استفاده طولانی مدت راحت نگه می دارد، می توانید از یک تجربه مشاهده راحت لذت ببرید.

  • شیائومی در حال حاضر جدیدترین نوع مدل از تولیدات این کمپانی بزرگ چینی است که ما سعی کرده‌ایم به بررسی کوتاه اما دقیق این سری بپردازیم.
  • هم از نظر کیفیت ساخت و هم از منظر طراحی، می توانید در قبال پول خود یک گوشی عالی را انتظار داشته باشید.
  • در مورد باتری گوشی باید به قدرت 5000 میلی آمپر در کنار شارژر 67 واتی فست شارژ اشاره کرد.
  • گوشی های شیائومی که دارای صفحه نمایش های جدید ، تشخیص چهره ، حسگر اثر انگشت ، سیستم دوربین چندگانه و طراحی خاص هستند ، همیشه در جایگاه مهمی در صنعت تلفن همراه قرار دارند.
  • هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم خریدی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری