بررسی، قیمت و خرید موبایل شیائومی شیائومی کالا | funmobile

یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، وظیفه تأمین انرژی این گوشی را دارد که با شارژر سریع 33 واتی شارژ می شود. ردمی نوت 11T پرو به واسطه تراشه Dimensity 8100 جزء گوشی های گیمینگ شیائومی به حساب می آید. شیائومی در حال حاضر جدیدترین نوع مدل از تولیدات این کمپانی بزرگ چینی است که ما سعی کرده‌ایم به بررسی کوتاه اما دقیق این سری بپردازیم. از آنجایی که سیاست اولیه ساخت گوشی شیامی بر همین اساس بوده است، با قطعیت می‌توان گفت تمامی مدل‌های آن ارزش خرید بالایی دارند و این یعنی شما در قبال پرداخت هزینه‌ای معقول، امکانات بیشتری دریافت می‌کنید. با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. قبلا MIUI بعضی از قابلیت‌هایی پایه‌ای اندروید مثل جا به جایی آیکون اپلیکیشن‌ها را نداشت.

  • احتمال این وجود دارد که شیائومی در آینده نزدیک جایگاه بیشتری در بازار اروپا پیدا کند و در نتیجه به رقیب واقعی سامسونگ، هواوی و اپل تبدیل شود.
  • خط تولید این شرکت همچنین می تواند گیج کننده باشد زیرا شیائومی دوست دارد دستگاه های مشابهی را با نام های مختلف در مناطق مختلف بفروشد.
  • اگه به تازگی قصد خرید گوشی داشته باشین، یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که دائما بهتون پیشنهاد می‌شه، برند شیائومی هست.
  • اگر می خواهید از فضای ذخیره سازی بزرگ و وضوح بصری فوق العاده با جزئیات قطعی لذت ببرید، تلفن های همراه Redmi که برای ارائه صفحه نمایش شگفت انگیز، پردازنده قدرتمند و دوربین درخشان به شما ساخته شده اند، انتخاب ایده آلی هستند.
  • طیف گسترده ای از لوازم جانبی آنلاین شگفت انگیز لپ تاپ شیائومی را که برای آسان کردن کار شما و بدون دردسر ایجاد شده است، بررسی کنید.

دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. زمانی که صحبت از قیمت گوشی است، گوشی شیائومی یک سرو‌گردن از برندهای دیگر جلوترست؛ چرا که توانسته با حداقل قیمت ممکن، گوشی‌هایی را تولید کند که واقعا عالی بوده و ارزش خرید بسیار بالایی دارند. در کل سخت‌افزاری که این شرکت در گوشی‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهد در کنار برچسب قیمتی بسیار مناسب قابل‌مقایسه با برندهای دیگر نیست. این در حالیست که حتی میانگین قیمت تمام شده در سایر برندها بسیار بالاترست.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s 4G دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

شیائومی در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان دوربین گوشی های هوشمند در نظر گرفته می شود زیرا دارای بیشترین دوربین های چندگانه با وضوح بالا است. اگر با سایر برندها مقایسه کنید قیمت گوشی موبایل شیائومی در میانمار بسیار پایین است و با کیفیت و امکانات عالی در آن بازار قابل مقایسه است. پردازنده تلفن همراه شیائومی در میانمار دارای مشخصات بسیار بالا در سری اسنپدراگون هشت هسته ای و سرعت ساعت بالا است. با افزایش ویژگی های تلفن همراه شیائومی ، تفاوت هایی در قیمت ها نیز به وجود می آید. برای مثال اندازه و کیفیت صفحه نمایش در گوشی شیائومی موجب افزایش قیمت می شود.

برای مثال ردمی نوت 11 یکی از میان‌رده‌های جدید است که قیمتی نزدیک به گوشی‌های اقتصادی دارد ولی در عین حال از پنلی امولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می‌برد. شاید اصلی‌ترین دلیلی که کاربران به سراغ گوشی‌ های شیائومی می‌روند را بتوان همین ارزش خرید بالا دانست. شیائومی گوشی‌های خود را تا دندان مسلح می‌کند و همین باعث می‌شود در رقابت با دیگر برندهای موجود در بازار، محصولات سازنده چینی امکانات بهتر و درنتیجه ارزش خرید بالاتری داشته باشند.

http://businesset.ir

دیجی دو ویمجله خبری موبایل فانی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. شیائومی Xiaomi از برندهای بزرگ و شناخته شده در بازار موبایل است که گوشی هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب طراحی و تولید می کند.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 – حافظه 128 گیگابایت – رم 4 گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری