قیمت گوشی شیائومی خرید بهترین گوشی های ‎‌شیائومی 24 بهمن فونر | funmobile

شیائومی هر ساله ده ها گوشی هوشمند را روانه بازار می کند و در سال 2022 از گوشی موبایل شیائومی مدل 12T دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت رونمایی کرد. بازار رقابت گوشی های میان رده سنگین تر و جذاب تر شده است و برند شیائومی با ارائه محصولات متنوع، توانسته نظر اکثر کاربران را به خود جلب کند. این گوشی هوشمند دارای دو شیشه با صفحه نمایش تخت است که توسط گوریلاگلس 5 در جلو و شیشه مات در پشت محافظت می شود.

این زیرمجموعه شیائومی درزمینه تولید گوشی های گیمینگ فعالیت می کند و استفاده از سخت افزارهای قدرتمند در گوشی های این سری باعث شده است تا موردتوجه گیمرها قرار گیرد، به خصوص این که نسبت به رقبای خود با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند. حتماً به هزینه ای که می خواهید بابت خرید گوشی پرداخت کنید، توجه داشته باشید. برای این کار می توانید از لیست قیمت گوشی ها در فروشگاه گوشی شاپ استفاده کنید. است و این شرکت تمرکز خود را برساخت گوشی گیمینگ و تجهیزات گیمینگ قرار داده است درنتیجه با بهره‌گیری از نرم‌افزار قدرتمند و فوق‌العاده و نمایشگر باکیفیت و طراحی فوق‌العاده نظر افراد حرفه ای در گیمینگ را به خود جلب کرده است.

  • آمار فروش جهانی بیان می کند که سامسونگ پیشتاز فروش در بازار جهانی گوشی های هوشمند بوده است و در فصل دوم سال 2022، مقدار 21 درصد از سهام بازار را به خود اختصاص داده است.
  • گوشی های شیائومی با رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید راه اندازی شدند که بسیار شبیه به رابط کاربری iOS اپل است.
  • این شرکت علاوه بر گوشی های پایین رده یا اقتصادی، میان رده و پرچمدار گوشی هایی را با مشخصات پرچمدار اما هزینه کمتر عرضه میکند که محبوب ترین آن ها گوشی موبایل Xiaomi 11T pro و این سری فروش بالا و طرفداران زیادی را دارند.
  • یکی از مهم‌ترین برند‌های جدیدی که توانسته در کمتر از چند سال به موفقیت بسیار در بازار تولید تلفن همراه برسد، شرکت شیائومی است.

ما گوشی هایی را برای شما آورده ایم که در همه منابع بررسی تلفن دارای رتبه برتر هستند. ما بزرگترین پلتفرم بازار برای شیائومی و سایر برندهای محبوب موبایل در این کشور هستیم. مشتریان ما بهترین تلفن اندرویدی را دریافت می کنند که نیازها نسبت به بودجه آنها را برآورده می کند.

گوشی شیائومی تا چند سال بروزرسانی دریافت می‌کند؟

چیپست‌های استفاده شده در گوشی‌های شیائومی ساخت یکی از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی چیپست هست. کمپانی شیائومی محصولاتش رو فقط کمی بیشتر از مواد اولیه ساخت گوشی‌ها یا محصولات قیمت‌گذاری می‌کنه. به این معنی که این کمپانی سود کمی رو برای فروش محصولاتش در نظر گرفته و به‌کارگیری این استراتژی باعث شده که تفاوت قیمت خیلی زیادی بین شیائومی با برندهای دیگه وجود داشته باشه. درواقع یکی از مواردی که در مورد محصولات این شرکت، به خصوص گوشی‌های شیائومی به عنوان مزیت رقابتی مطرح می‌شه، پایین بودن قیمت گوشی‌های شیائومی هست. قیمت گوشی‌های شیائومی (و در واقع تمام محصولات این کمپانی) خیلی مناسبه و حاشیه سود خیلی پایینی دارن. البته بجز این این سری، در بقیه مدل‌های این برند هم می‌شه گوشی‌هایی با پردازنده گرافیکی و حافظه خیلی خوب پیدا کرد که برای انواع بازی‌ها مناسب باشه.

http://businesset.ir

این مجله خبری موبایل فانی چینی که در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی و فروش اسمارت‌فون‌ها و سایر محصولات مورد نیاز افراد در سراسر دنیا به شمار می رود، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در بین میان رده های ارزشمند شیائومی، قیمت بیشتری گوشی ها بین 6 تا 10 میلیون تومان است. پرچم داران شیائومی با مشخصات فنی ضعیف تر از 10 میلیون تومان در بازار به فروش می رسند. در بازه قیمتی 10 تا 15 میلیون تومان می توان گوشی های شیائومی با کیفیت بالا و مشخصات فنی قابل قبول را یافت.

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 12 حافظه 256گیگابایت و رم12گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری