گوشی شیائومی قیمت انواع مدل های گوشی موبایل شیائومی شیائومی سیتی | funmobile

شیائومی در گوشی های پرجمدار و بالارده و حتی در برخی از میان رده ها سعی کرده تا از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده کند این را با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی شیائومی متوجه خواهیم شد. موبایل شیائومی کیفیت بالا را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد برای همین بیشتر قیمت گوشی های شیائومی مناسب هستند. به پشتوانه سال‌ها خدمت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات تکنولوژیک (اعم از گوشی موبایل، لوازم جانبی، لوازم خانگی، کنسول های بازی و سایر تجهیزات)، امروزه در بستر اینترنت نیز در تلاش برای خدمتگذاری با تمام توان به خریداران این محصولات هستیم. اطمینان از اصالت کالا را سرلوحه تمامی اقدامات خود قرار داده‌ایم تا اعتماد شما به فرنا را ارج نهیم. همچنین با اتکا به کارشناسان با انگیزه و با تجربه، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هم بعد و هم قبل از خرید محصولات هستیم. برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های شیائومیمراجعه نمایید.

گوشی موبایل Xiaomi 12 Pro ظرفیت 128 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

بنابراین می‌توان گفت که مجله خبری موبایل فان‌های این برند به نسبت قیمت متعادل‌تر و سخت‌افزار قوی‌تری دارند. قیمت گوشی های شیائومی بسیار مناسب بوده و تولیدات این شرکت به عنوان محصولاتی با قیمت مقرون به صرفه و ارزان شناخته شده‌اند که به نسبت امکانات عالی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. در واقع می‌توان گفت که مهمترین راهبردی که این شرکت را در مسیر موفقیت قرار داده، نگاه آینده‌نگرانه مدیران این شرکت نسبت به این بازار بوده است. این روزها مدل‌های مختلف ارزان قیمت گوشی شیائومی از جمله محبوب‌ترین‌های دنیای موبایل محسوب می‌شوند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9 دو سیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت

بسیاری از گوشی های هوشمند شیائومی با مدل های مختلف در دسترس هستند و قیمت ها از ارزان تر تا گران تر برای انتخاب متغیر است که هر کدام با توانایی های منحصربه فردی همراه هستند. با این حال، می توانید تصمیم خود را بر اساس عوامل مختلفی مانند اندازه صفحه نمایش، پردازنده، دوربین، کیفیت ساخت و قیمت قرار دهید. برای کمک به شما در جستجوی بهترین گوشی شیائومی، در اینجا لیستی از گوشی های مقرون به صرفه شیائومی وجود دارد که می توانید خریداری کنید. از تلفن های ساده ارزان تا گوشی های ممتاز، گوشی های شیائومی همه چیز را برای شما آماده کرده اند. اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه با مشخصات بالا و قابلیت های سلولی متنوع هستید، گوشی های شیائومی برندی هستند که باید به خاطر بسپارید. شیائومی نمایندگی های زیادی در ایران دارد که فقط محدود به شهر تهران نیست و در سایر شهرهای بزرگ هم می توانیم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم.

احتمال این وجود دارد که شیائومی در آینده نزدیک جایگاه بیشتری در بازار اروپا پیدا کند و در نتیجه به رقیب واقعی سامسونگ، هواوی و اپل تبدیل شود. همانطور که پیش از این گفتیم، شیائومی یک شرکت بسیار جوان است و تنها یک دهه از تأسیس آن می‌گذرد. بدون شک این شرکت توانسته است در مدتی بسیار کوتاه، رشد چشمگیری داشته باشد. در زیر، چندین وجه تمایز گوشی شیائومی از دیگر گوشی‌های موجود در بازار را برای شما توضیح می‌دهیم.

http://businesset.ir

در طی مدت کوتاهی کاربرهای زیادی به این برند علاقه‌مند شدن و فروش محصولات این کمپانی در سرتاسر دنیا افزایش پیدا کرد. این خبر برای طرفداران شیائومی خبر خوبی محسوب می شود چون بر خلاف دیگر برندها که تمایل دارند سود و قیمت های خود را افزایش دهند، شیائومی همچنان بر عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب تاکید دارد. گوشی های سری ردمی با پسوند A و C و همین طور گوشی های پوکو با پسوند C در رده ارزان ترین های شیائومی قرار دارند. قبل از پرداخت هزینه، تمام قسمت های گوشی مانند کیفیت صفحه نمایش، عملکرد دوربین ها، پردازنده و موارد دیگر را به دقت بررسی کنید. علاوه براین گوشی های هوشمند شیائومی با پشتیبانی از شارژ بی سیم (شارژ وایرلس) این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید از قابلیت شارژ وایرلس در موبایل ها نیز استفاده کنید. گوشی های هوشمند این شرکت از پردازنده های میداتک و اسنپدراگون استفاده می‌کنند، که بسته به نوع تلفن همراه و عملکرد آن ها استفاده می‌شود.

  • این برند در سال 2015 با فروش بیشترین میزان گوشی در طی 24 ساعت تونست اسمش رو در کتاب گینس ثبت کنه.
  • با این حال، می توانید تصمیم خود را بر اساس عوامل مختلفی مانند اندازه صفحه نمایش، پردازنده، دوربین، کیفیت ساخت و قیمت قرار دهید.
  • فروشگاه‌ ایسل انواع موبایل شیائومی رو به کاربر عرضه می‌کنه و ضمن دیدن لیست قیمت گوشی شیائومی، می‌تونین به راحتی خرید اینترنتی گوشی شیائومی رو انجام بدین.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری