گوشی اپل, خرید، مشخصات و قیمت انواع گوشی آیفون ️ نیکسل | funmobile

قیمت این گوشی آیفون اپل کمی کمتر از آیفون ۱۲ است و اگر ارزان‌ترین گوشی سری ۱۲ اپل یا یک گوشی سبک‌تر و کوچک‌تر از گوشی‌های ۱۲ پرو مکس، ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ می‌خواهید، خرید گوشی آیفون اپل ۱۲ مینی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین در صورتی که بودجه بیشتری را در دست دارید می توانید روی گوشی آیفون 13 مینی نیز حساب کنید. تعداد رده‌های گوشی آیفون اپل هر چند سال یکبار در حال افزایش است و گاهی اوقات کمی گیج کننده می‌شود. قیمت گوشی آیفون اپل و مشخصات آن در سری‌های مختلف تفاوت‌های زیادی با هم دیگر دارند و بعضی از مدل‌های این گوشی تنها به صورت دست دوم موجود هستند.

با این وجود این کار یک وجه منفی بسیار بزرگ دارد و آن تولید حجم انبوهی از زباله تجزیه ناپذیر و مضر در محیط زیست است. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت. شماره سریال و اطلاعات داخلی گوشی مثل تاریخ تولید، پایان گارانتی و فعال سازی را چک کنید.

http://businesset.ir

مجله خبری موبایل فان یک شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم افزار و ارائه دهنده خدمات آنلاین فعالیت می کند که ایفون یکی از محصولات ارائه شده توسط این کمپانی می باشد. اپل گوشی های هوشمند خود را با نام تجاری iPhone ارائه می دهد که هر ساله مدل جدیدی از آن را در چندین نسخه تولید و عرضه می کند. تمام این موارد ذکر شده و موارد مشابه آن‌ها همگی نمایان گر قدرت بی نظیر برند آیفون در اذهان عمومی کاربران سراسر جهان است، موضوعی که سبب می شود بسیاری از کاربران، صرف نظر قیمت گوشی آیفون (که هیچ گاه ارزان نبوده است)، اقدام به خرید آن کنند. این موبایل با تغییراتی اساسی، بار دیگر توجه مخاطبان بسیاری را در سرتاسر جهان به خود جلب کرد. همچنین موبایل اپل در این مدل از دوربین جلوی این گوشی رونمایی کرد که به واسطه آن برنامه‌ی تماس تصویری FaceTime روی کارآمد، که به نوع خود یک انقلاب در صنعت فناوری محسوب می‌شد.

  • اولین گوشی آیفون دارای صفحه‌نمایشی ۳.۵ اینچی لمسی بود که کیبورد فیزیکی نداشت و کاربران برای ورود متن به موبایل آیفون باید از کیبورد مجازی استفاده می‌کردند.
  • با اینکه دوربین دو لنزی پشتی این سری در میان گوشی‌های میان‌رده‌ی امروزی، یک سیستم معمولی به نظر می‌رسد، قابلیت اسنپر XS به شما امکان گرفتن عکس‌هایی با کیفیت حرفه‌ای می‌دهد.
  • همیشه میان طرفداران ios و طرفداران اندروید جنگ سختی است و هر کدام دوست دارند سیستم عامل خود را برتر بدانند.
  • با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.
  • ناگفته نماند به دلیل بالا بودن قیمت گوشی های آیفون بازار دست دوم اپل نیز به شدت داغ است و بسیاری از کاربران گوشی دست دوم اپل را به مدل‌های تازه معرفی شده اندرویدی ترجیح می‌دهند که همین امر نشانگر محبوبیت و کیفیت بالای گوشی آیفون است.
  • آیفون ۶ پلاس به جز اندازه صفحه نمایش و وزن یک تفاوت با آیفون ۶ دارد و آن ثابت‌کننده تصویر در هنگام تصویربرداری است.
این تراشه از نوع ۶۴ بیتی است، با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری تولید شده و دارای ۲ هسته پردازشی با معماری ARMv8 است. علاوه بر این پیشرفت‌ها، استفاده از ۲ گیگابایت رم کمک می‌کند تا کاربران تجربهٔ کاربری بهتری در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها داشته باشند. نسل جدید حس‌گر اثر انگشت در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته‌است که به ادعای اپل سرعت و دقت بیشتری نسبت به نسل قبل دارد. تولید کننده آیفون در پایان سه ماهه اول ۲۰۲۱ حدود ۱۶ درصد از سهم بازار را در اختیار گرفت.

فروش گوشی اپل

شرکت اپل از جمله برندهایی است که در ایران سابقه بسیار طولانی دارد علاوه بر این برند برندهای دیگر مانند سامسونگ،نوکیا و حتی شیائومی ( که چند سالی است پا به این عرصه گذاشته) را میتوان نام برد. فقط کافیست تا اسم برند اپل روی یک کالا باشد تا روی اعتبار و قیمت کالا تاثیر مستقیم بگذارد. گوشی های هوشمند اپل نسبت به سایر گوشی های دیگر گران تر می باشند البته نباید از مشخصات فنی بسیار خوب و همچنین دوربین فوق العاده گوشی های آیفون دور شد. البته خیلی ها برای خرید گوشی های آیفون کمی به مشکل میخورند اما سیستم عامل به خصوص این برند علاقه مندان زیادی را به سمت خود کشیده است. آیفون دارای سیستم عامل ios است که مهم ترین ویژگی آن وجود دستیار صوتی شخصی به نام سیری می باشد. البته نکته منفی درباره این قابلیت گوشی های آیفون این است که دستیار شخصی siri از زبان فارسی بهره مند نیست و شما باید به انگلیسی با آن صحبت کنید.

گوشی اپل iPhone 12 Pro max (Not Active) | حافظه 256 گیگابایت ا Apple iPhone 12 Pro max (Not Active) 256 GB

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری