خرید آیفون خرید گوشی آیفون با بهترین قیمت قیمت روز آیفون | funmobile

تراکم پیکسلی صفحه‌نمایش این مدل برابر با 326 ppi است و رزولوشن آن بسیار کمتر از این مدل‌های جدیدتر مانند آیفون 13 و آیفون 12 است. عملکرد دوربین آیفون 11 نیز از نسل جدیدتر خود ضعیف‌تر است و از نسخه HDR هوشمند در آن استفاده شده است که برخی از ویژگی‌های جذاب دوربین‌های جدیدتر مانند سبک‌های عکاسی، حالت شب و… را از دست خواهید داد. مهم‌ترین ویژگی گوشی iphone مدل 12، نسل 5G است که به شما سرعت بالای اینترنت در هر مکانی را هدیه می‌کند. تراشه به کار رفته در ساخت این مدل A14 Bionic بوده و حافظه‌های 64، 128 و 256 از آن در بازار موجود است.

گوشی اپل iPhone 13 (Not Active) | حافظه 256 گیگابایت ا Apple iPhone 13 (Not Active) 256 GB

محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های اپل، کیفیت بالای قطعات و لنزهای دوربین آنست. در واقع کارشناسان اپل هیچ ابایی از بالابردن قیمت گوشی آیفون ندارند و کیفیت را فدای قیمت نمی‌کنند. بدون شک همه‌ی شما نام گوشی اپل را بارها از زبان دیگران یا هنگام تماشای تلویزیون یا حتی در هنگام گشت‌‎و‌گذار در مراکز خرید دیده یا شنیده‌اید و کم و بیش با این برند معروف آشنا هستید. گرچه همانطور که می‌دانید اپل یکی از گران‌ترین برندهاست و تنها با نگاه به لیست قیمت گوشی آیفون متوجه می‌شوید که برای داشتن یک گوشی پیشرفته از این کمپانی آمریکایی باید هزینه نسبتاً زیادی کنید.

  • با اینکه صفحه‌نمایش بزرگ این گوشی برای دیدن فیلم و بازی کردن بسیار مناسب است اما بعضی‌ها گوشی‌هایی با این ابعاد دوست ندارند و اگر دستان کوچکی دارید، خرید گوشی آیفون اپل XS را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.
  • قیمت گوشی اپل در نسخه معمولی سری 13 که در سال 2021 عرضه شد معادل 700 دلار می باشد..
  • گوشی آیفونی را بخرید که در طرح رجیستری ثبت شده باشد، در این صورت باید هزینه سنگینی برای رجیستری بدهید.
  • با این حال قیمت گوشی اپل و به ویژه سری های جدید آن، یعنی آیفون 13 پرومکس به طور محسوسی از برندهای دیگر بالاتر است.
  • در سال 2012 سری جدیدی از گوشی های آیفون وارد بازار شد که امکان اتصال Lightning و LTE برای آن ها میسر بود.
شاید زمانی که شما برای خرید گوشی آیفون اقدام می کنید با قیمت‌های کمی بالای این گوشی مواجه شوید ولی فرقی ندارد ارزانترین آیفون یا گرانترین آیفون اپل را بخرید،چون انواع گوشی اپل صرف نظر از قیمت گوشی از کیفیت فوق العاده نیز برخوردار می باشند. اما برای خرید گوشی اپل و مخصوصا آیفون های جدید که این شرکت راهی بازار می کند،بد نیست اطلاعات مناسبی داشته باشید،که ما در سایت موبایل استقلال این اطلاعات را برای شما قرار دادیم. این جمله نشان می‌دهد که اپل برای طرفداران و مشتریانش بهترین را میخواهد و محصولات خود را به صورتی طراحی می‌کند که کاربران پس از خرید گوشی آیفون لذت واقعی را از ببرد. فرقی نداردارزان ترین گوشی آیفون اپل یا حتی گران ترین را بخرید، چون انواع گوشی اپل صرف نظر از قیمت گوشی از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند. این برند تنها گوشی آیفونتولید نمی‌کند بلکه محصولاتی چون مک‌بوک، آی‌مک ، ایرپاد، اپل واچ، آی‌پد و اخیرا اپل تی‌وی هم تولید می‌کند.

گوشی اپل (استوک) iPhone XS | حافظه 256 گیگابایت ا Apple iPhone XS (Stock) 256 GB

شما می توانید برای اطلاع از مجله خبری موبایل فان روز گوشی آیفون علاوه بر سایت به اینستاگرام موبایل استقلال سربزنید. زیرا بعضی از فروشندگان به جای محصول اصلی به شما یک گوشی رفرش یا ریپک تحویل می‌دهند و یا لوازم جعبه این گوشی را با جنس تقلبی عوض می کنند. موبایل استقلال به شما این اطمینان را می دهد که بهترین ها را به شما معرفی می کند تا بتوانید یک خرید مطمئن داشته باشید. قابلیت True Tone هم به صفحه نمایش این گوشی ویژگی رو اضافه میکنه که واقعا از تماشای طولانی مدت اون خسته نشید و به چشم هاتون آسیب نرسه. بنابراین در ابتدا مشخص کنید که برای خرید گوشی iphone جدید خود چه میزان می‌توانید هزینه کنید. یکی از موارد مهمی که در قیمت تاثیرگذار است میزان حافظه داخلی است که به آن نیاز دارید، بنابراین آن را بررسی کرده و انتخاب کنید.

علاوه بر این از روی طراحی و شکل ظاهری نیز می توانید از اصل و یا فیک بودن گوشی خود با خبر شوید. لوگو گوشی اپل نیز در پشت گوشی آیفون اصلی برآمدگی و یا تورفتگی ندارد اما در نسخه های فیک دارای فرو رفتگی می باشند. از نظر نرم افزاری نیز گوشی های فیک دارای سیستم عامل اندروید هستند در صورتی که آیفون اصلی به سیستم عامل انحصاری خود یعنی IOS مجهز می باشد. آیفون 6 و 6پلاس، با صفحه نمایشگری ۴٫۷ و۵٫۵ اینچی به سایزهای بزرگ‌تری، ارتقا یافت.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری