گوشی آیفون اپل قیمت خرید انواع گوشی آیفون 24 بهمن | funmobile

این گوشی در مقایسه با جدیدترین آیفون‌ها، ابعادی کوچکتر دارد و بزرگ‌ترین آیفون SE یک گوشی ۷/۴ اینچی است. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

http://businesset.irاگر در مرکز فروشی با قیمت به شدت متفاوت مواجه شدید، به اورجینال نبودن گوشی موبایل شک کنید. این اصطلاح به گوشی هایی تعلق می گیرد که یک بار به شرکت اپل مرجوع شده و مجدد روانه بازار شده اند. به همین دلیل ممکن است برخی فروشندگان آن را به جای موبایل اصلی به شما بفروشند و دلیل پایین بودن قیمت برخی مراکز همین است. این اطمینان را به شما می دهیم که خرید بهترین گوشی های اپل با قیمت مناسب، از کسرا پارسه برایتان مقدور خواهد بود. کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد. در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید.

  • ظرفیت 512 از روی آیفون 11 حذف شده و اپل این محصول رو با 3 ظرفیت64،128و256گیگابایت معرفی کرده.
  • اگر به‌صورت حرفه‌ای با موبایل عکاسی و فیلم‌برداری می‌کنید، آیفون 13 پرو توانایی بیش‌تری برای پوشش نیازهای شما دارد.
  • در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آیفون 13 پرو 128، 256، 512 و 1 ترابایت بوده که میزان آن در محدوده قیمتی تاثیرگذار است. IPhone 13 Pro دارای سه لنز 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی است که از زوم اپتیکال نیز بهره‌مند است. این گوشی دارای درجه IP68 است و در برابر آب و گرد و غبار (6 متر تا 30 دقیقه) مقاوم است. همچنین بدون شک در این سال ها شما نیز با انواع قاب های گوشی آیفون برخورد کرده اید که همگی دارای حفره ای هستند تا نماد اپل یعنی سیب گاز زده، در پشت قاب گوشی پنهان نشده و سایرین متوجه آیفون بودن گوشی شوند.

Apple iPhone 8 256GB Mobile Phone

آیفون از صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل آی‌اواس، را اجرا کرد. همان طور که در توضیحات بالا به آن اشاره شد، گوشی های اپل یا آیفون ها انواع ومدل های مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به بودجه و علاقه خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید. البته باید این موضع را در نظر بگیرید که پایین ترین قیمت آیفون ها از قیمت سایر قیمت های گوشی هم رده آن بالاتر است. مدل های قدیمی تر سری مینی یا همان آیفون SE، گوشی میان رده اپل محسوب می شوند که قیمت مناسب تری نسبت به سایر سری ها را دارند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 Plus دو سیم کارت ظرفیت 6/512 گیگابایت (Not Active)

البته مجله خبری موبایل فان 12 هم زمانی که وارد بازار شد، به عنوان جدیدترین گوشی اپل، جایگاه ویژه ای داشت و هنوز هم می توان آن را یکی از بهترین ها در این حوزه دانست. شرکت اپل سالی یک بار مدل جدید گوشی های خود را رونمایی می کند و آیفون تازه وارد سال 2021 توانسته با قابلیت های مدرن و رفع ایرادات آیفون 12 از جمله نقص های موجود در باتری، به سرعت در بین کاربران محبوب شود. همانطور که گفتیم، این گوشی در مقایسه با اکثر آیفون‌های موجود در بازار کوچک‌تر است و اگر به صفحه نمایش بزرگ علاقه دارید، خرید گوشی آیفون اپل مدل SE را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. اگر می‌خواهید به صورت حرفه ای با موبایل عکاسی و فیلم برداری کنید، گوشی های آیفون بهترین انتخاب می باشند. شرکت اپل از سری گوشی های ۷ به بالا بسیار روی دوربین گوشی مانور داده است و زمان سری ۱۱ که گوشی های آیفون به دوربین سه گانه مجهز شدند این کیفیت بسیار افزایش یافت.

گوشی آیفون 11 اپل ظرفیت 128 گیگابایت ( نات اکتیو )

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری