گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ؛ همه مواردی که تاکنون میدانیم و آنچه میخواهیم ببینیم

در سال های اخیر خرید یک گوشی با کیفیت که بتواند تمام نیازهای یک کاربر تلفن های هوشمند را پاسخگو باشد، کمی سخت و پیچیده شده است، گوشی هواوی یکی از انتخاب های به صرفه و با قابلیت های اصلی و مهم هر کاربر است که می توانید به راحتی آن را خریداری نمایید، در خرید گوشی هواوی باید نکاتی از قبیل مقدار شارژدهی باتری، میزان اندازه ی صفحه نمایش، دوربین های سلفی و اصلی را مورد بررسی قرار دهید و بست به نیاز خود یا از میان رده های گوشی هواوی بهره ببرید و یا از پرچمداران سایت funmobile قدرتمند این برند. شما می توانید به راحتی و با به صرفه ترین قیمت به نسبت بازار آزاد این وسیله را از نمایندگی هواوی خریداری نمائید. اول اینکه با استفاده از گلس های محافظ روی تاچ ال سی دی خود را بپوشانید. در صورتی که از تاچ ال سی دی فیک برای گوشی شما استفاده شود، ممکن است به هیچ وجه از تعمر راضی نباشید و علاوه بر صرف هزینه های گزاف و همچنین هدر دادن وقت گرانبهایتان به نتیجه ی مطلوب دست پیدا نکنید. نام گلکسی a اولین بار بر روی گوشی Samsung SHW-M100S قرار گرفت که در سال 2010 به طور انحصاری برای بازار کره جنوبی تولید شده بود.

به طوری که الان بیشتر تولید ناخالص داخلی کشور کره جنوبی را همین کمپانی سامسونگ ایجاد می کند و بیشترین صادرات را دارد. همواره بهره گیری از حسگرهای بزرگ، زوم نوآورانه پریسکوپی و دیگر فناوری های هواوی در سری Mate و P، گوشی های بالارده این کمپانی را همواره در بین بهترین گوشیها برای کاربران علاقه مند به عکاسی قرار داده است. با این حال، برخی از گوشی های عالی از این شرکت وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. صبر کنید تا گوشی هواوی شما با پاک کردن پارتیشن حافظه نهان به پایان برسد و پس از اتمام کار ، گزینه Reboot system now برجسته می شود.

ممکن است گوشی پس از برخورد با اینگونه ابزار آلات دچار آسیب از ناحیه ی صفحه نمایش یا تاچ ال سی دی شود. چراکه تعمیر گوشی هواوی در خارج از این مراکز مخصوصا تعمیر تاچ ال سی از ریسک بالایی برخوردار است. نمایندگی موبایل نوکیا در مجموعه مهر که دارای تخصصی ترین کارگاه های تعمیر است، مشکلات ایجاد شده در موبایل شما عزیزان را به خوبی شناسایی کرده و برطرف میکند. با این حال، در حال حاضر، میتوانیم لیستی از بهترین گوشیهای نوکیا موجود در بازار را معرفی کنیم. به همین دلیل، تلفن ها نیز معمولاً در ایالات متحده موجود نیستند. به محض اتمام به روزرسانی همه برنامه ها ، تلفن خود را دوباره راه اندازی کنید.

برنامه Play Store یا Google Play را باز کنید. اگر می خواهید از طراحی سخت افزاری و دوربین های سری P40 استفاده کنید، اما همچنان محتاط هستید که از خدمات Google Mobile پشتیبانی نمی کنند، ممکن است بخواهید به سراغ این P40 معمولی بروید. از زمان ممنوعیت تجارت از سوی دولت ایالات متحده، جدیدترین تلفنهای هوآوی نمیتوانند خدمات Google Mobile را اجرا کنند و حتی فروشگاه Google Play را ندارند. زیرا مانند سایر گوشیهای اخیر هواوی فاقد خدمات Google Mobile است، به این معنی که برنامههای Google (مانند نقشهها) و مهمتر از آن دسترسی به فروشگاه Google Play را ندارد. به این ترتیب، Huawei P40 Pro عالی نیست و وضیعت بهتری نسبت به گوشی قبلی ندارد اما از نظر سختافزاری عالی است، بنابراین اگر میتوانید بدون Google در تلفن خود زندگی کنید، هنوز هم ارزش را بررسی دارد. پردازنده Snapdragon 855 در کنار رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی سریعتر که از نوع UFS 3.0 است قرار گرفته و همین دلیل این گوشی را در فهرست گوشیهای خوب سامسونگ قرار میدهد.

گوشیهای اقتصادی، میانرده، بالارده و حتی پرچمدار هر دو شرکت از نظر شارژدهی عملکرد بسیار خوبی دارند و به طور کلی نمیتوان یکی را برتر از دیگر معرفی کرد مگر صحبت از محصول خاصی در میان باشد. سامسونگ چند ماه پس از انتشار نسل میانی سری 2019 (مدل های Ax0s)، سری Galaxy A 2020 را معرفی کرد. طراحی و مشخصات فاششده نشان میدهد گلکسی زد فلیپ ۴ نسبت به نسل قبل ارتقای جزئی را تجربه خواهد کرد. ضمن اینکه امکان ارتقای حافظه نیز در این گوشی وجود دارد که کاربر میتواند تا 400 گیگابایت حافظه را به وسیله کارت میکرو اس دی به حافظه گوشی اضافه کند.

ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین گوش های هواوی را با مشخصات و ویژگی های جذاب به شما معرفی کردیم. سونی همچنین درسال ۲۰۱۵ برترین گوشی هوشمند جهان را با نام z5 premium معرفی کرد که بسیار زبانزد گردید. شما با اطمینان خاطر می توانید ال سی دی گوشی خود را در این مراکز به راحتی خریداری نمائید و با اطمینان خاطر کامل آن را توسط بهترین تعمیرکاران در نمایندگی موبایل هواوی تعویض نمائید. برای رفع مشکل ، برنامه ای را که احتمال می دهید باعث ایجاد این علامت شده است حذف یا حذف نصب کنید. در ابتدا کمی سخت به نظر میرسید، اما باتوجهبه قابلیتهای به کار گرفته شده جدید و یا تقلیدی از برندهای موجود در بازار بهسرعت خود را به رقبا رساند و امروزه بهعنوان یکی از برندهای پرطرفدار در دنیا شناخته شده است. ما فکر میکنیم که بهترین سیستم دوربین را در هر گوشی هوشمندی در سال 2020 دارد، با برخی از قابلیتهای منحصر به فرد که آن را از بسیاری از دوربینهای موجود در بازار برتری میدهد. در مقایسه با سایر گوشیهای هوشمند اندرویدی، این موضوع برای بسیاری از کاربران ساکن در بازارهای غربی مشکل بزرگی است. این شرکت فقط بهترین گوشیهای سطح بالا را تولید نمیکند بلکه گوشیهای اندرویدی با قیمت مناسب هم تولید کرده است.

P30 Pro نه تنها استاندارد جدیدی را برای Huawei تعیین می کند، بلکه استاندارد جدیدی را برای کل صنعت تلفن همراه تعیین می کند. اما بهتر است بدانید تغییر سیستم امکانات جدیدی برای شما به ارمغان میآورد که از آنچه دارید بسیار جذابتر است. نوکیا در سالیان دور قادر به تولید چنین محصولاتی بود، اما اکنون با روی کار آمدن برندهای بزرگ، نوکیا تقریبا محو شده است. راه اندازی مجدد تصادفی نیز باید اکنون از بین برود ، مگر اینکه یک خطای پیچیده تر سیستم یا آسیب سخت افزاری باعث آن شده باشد. در این بین مدلهایی چون Mate 40 Pro و P50 Pro که در این مطلب نیز مورد بررسی قرار گرفتهاند میتوانند بهترین انتخاب برای شما باشند. ایمالز با بهوجودآوردن یک فضای رقابتی بین فروشندگان به خریداران کمک میکند به ارزانترین قیمت دسترسی داشته باشند. آمار فروش تلفنهای هوشمند سونی در سهماهه گذشته به کمتر از نیم میلیون واحد کاهش یافته است و ما انتظار نداشتیم که سونی تلفن جدید خود را با قیمت 1200 دلار معرفی کند. در این مطلب سلام دنیا، به معرفی بهترین گوشی های هواوی سال 2022 همراه با مشخصات فنی، مزایا، معایب از نظر دوربین، سخت افزار و قیمت پرداختیم.

کمپانی سامسونگ، یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تولید پنلهای نمایشی است و صفحه نمایشی اختصاصی خود با نام AMOLED را در سال 2010 به جهان معرفی کرد و پس از آن بر روی گوشیهای هوشمند سامسونگ نیز مورد استفاده قرار گرفت. این کمپانی در سال 2016 اعلام کرد که قصد دارد بهعنوان بزرگترین تولید کننده گوشیهای هوشمند فعالیت کند و در سال 2020 به این هدف خود دست پیدا کرد. عملکرد بالاتری را از خود به نمایش گذاشت و در طی چند سال گذشته بزرگترین گام در عکاسی با تلفن همراه را برداشت. اشباع بیش از حد سبب میشود که عکسهای گرفته شده با دوربین هم نتوانند کیفیت واقعی خودشان را نشان دهند. در سال ۲۰۰۰ هوآوی سرعت گسترش خود به بازارهای جهانی افزایش داد که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار را بدست آورد و یک مرکز R&D را در استکهلم سوئد تأسیس کرد. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد تعمیر گوشی آیفون و تعمیر گوشی سامسونگ و تعمیر گوشی شیائومی یا خدمات تعمیر سخت افزار گوشی مانند تعویض ال سی دی گوشی کافی است بر روی لینک مربوطه کلیک کرده و درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری ثبت نمایید.

اگر می خواهید در امدادکاران صورت گیرد، پیک امدادکاران به آدرس شما اعزام و گوشی را از شما دریافت میکند. بنابراین، اگر بهترین گوشی هواوی را می خواهید، ممکن است لازم باشد صبور باشید. حتی نرمافزار ایمیل سونی هم بسیار خوب کار میکند و اگر به دنبال جایگزینی برای جیمیل هستید، به خوبی جواب کارتان را میدهد. اگر به روزرسانی در دسترس باشد ، جزئیات کامل را در صفحه زیر مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید باید HDB و USB debugging در دستگاه شما فعال باشد در غیر این صورت جهت فعال سازی می توانید از طرق زیر عمل نمایید. ما همه آنها را در زیر رتبه بندی کرده ایم. مدل های متنوع و زیادی از گوشی های هواوی وجود دارد اما آیا ارزش خریدن و ریسک کردن را دارند؟ اما بدون دسترسی به فروشگاه Google Play و برنامهها و سرویسهای Google، استفاده روزانه برای همه افراد بهجز متخصصترین یا صبورترین افراد بهطور قابل توجهی با مشکل مواجه میشود.

هواوی میت 30 پرو یکی از اولین قربانیان ممنوعیت هواوی بود، بنابراین هیچ برنامه Google در این گوشی وجود ندارد و دسترسی به فروشگاه Google Play نیز ندارد. با برنامههای شخص ثالث مانند Uber که از Google Maps استفاده میکنند کار میکنند و به هیچیک از ابزارهای Wear OS مرتبط نمیشوند. قیمت گوشی وابستگی زیادی به قیمت ارز دارد.قیمت گوشی به صورت تک و عمده متفاوت است و این روزها قیمت گوشی با کاهش اندکی همراه بوده است . این گوشی هوشمند پرچمدار واقعی است. تمامیدستگاههای هوشمند هوآوی که ازاین پس وارد بازار شوند، سیستم عامل هارمونی او اس را به همراه خواهند داشت. اگر مشکل حل نشد، گوشی را به حالت safe mode بوت کنید و ببینید آیا چرخش خودکار عمل میکند یا خیر. چرا چرخش خودکار فعال نمیشود؟

به قسمت برنامههای تمام صفحه رفته و همه برنامههایی که فعال نشدهاند را روشن کنید. P20 و P20 Pro عالی ساخته شده اند که صفحه نمایش بیشتری را ارائه می دهند، دوربین های سه گانه عقب بهبود یافته و یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش به آن اضافه شده است. هر یک از این سری ها به روزسانی های گسترده ای را انجام می دهند و در هر دوره تولید ویژگی های جدیدی را به دستگاه اضافه می نمایند. به روزرسانی های نرم افزاری به صورت دوره ای اجرا می شوند تا ویژگی های جدید و پیشرفت های امنیتی را به دستگاه های خاص اضافه کنند.

3. وارد پوشه Flashtool شده و تمامی فایلهایی که پسوند .exe دارند را نصب کنید. حافظه پنهان خراب از پوشه های سیستم نیز از جمله متهمان است. مانند برنامه های منفرد ، تلفن همچنین داده های حافظه پنهان یا موقت سیستم را در پوشه های سیستم یا پارتیشن حافظه نهان ذخیره می کند. نمایشگر 5.45 اینچی و LCD آن، لذت تماشای عکس و فیلم را برای کاربرانش، دوچندان خواهد کرد. صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED به این معنی است که برای تماشای فیلم با رفرش 120 هرتز ایده آل است و تضمین می کند که می تواند با صحنه های متحرک سریع سازگار باشد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری