بهترین گوشی نوکیا؛ کدام مدل اقتصادی تر است؟

دوربینهای چندگانه به کار رفته در این گوشیها به همراه سنسورهای مختلف، تجربه متفاوتی از عکاسی را برای کاربر رقم میزند. مجموعهای از دوربینهای پشتی قدرتمند را هم داریم که در کنار سایر ویژگیها و مشخصات میتوانید از آن لذت ببرید. گوشی موبایل Nokia 9 PureView: این مدل از محصولات خوش ساخت و پرچمدار شرکت مطرح نوکیا است.نوکیا با قابلیت و امکانات بسیاری نظیر دوربینهای شش گانه با ست آپی جدید و فریم آلومینیومی این گوشی را در سال 2019 به بازار معرفی کرد. اسنپدراگون با چیپست جدید اش در مقایسه با نسل قبل این پردازنده ادعای افزایش ده درصدی عملکرد GPU و 30 درصدی عملکرد CPU را کرده است. شرکت نوکیا برای این نمایشگر که از نوع LCD است، نسل سوم از محافظهای گوریلاگلس را در نظر گرفته که به افزایش استقامت این محصول در برابر برخورد با سطوح مختلف کمک شایانی میکند.

از آنجایی که سامسونگ سری S20 خود را به تازگی رونمایی کرده و گوشی تاشوی جدید آن یعنی Z Flip نیز وارد بازار شده است، دست بازی برای خرید گوشی سامسونگ دارید، با این حال باید ببینید که کدام گوشی برای کار شما خوب است. شیائومی برای این گوشی هوشمند از تراشه دایمنسیتی ۸۰۰U 5G استفاده کرده که تراشهای مناسب برای انجام بسیاری از کارهای روز و حتی بازیهای جدید خواهد بود. اگر بخواهیم به زبان ساده و در یک جمله دلیل محبوبیت گوشیهای شیائومی را بگوییم، باید گفت که کیفیت استثنایی و قیمت بسیار مناسب آنها، باعث محبوبیت این گوشی در سطح جهان شده است. شایعه ای حاکی از آن است که گوشی هواوی P50 ممکن است دارای یک سنسور تصویربرداری 1 اینچی سونی IMX800 باشد که ممکن است دلیل بزرگ بودن محفظه دوربین در پشت این گوشی را توضیح دهد. دلیل محبوبیت گوشی شیائومی چیست؟ صفحه نمایش این گوشی هوشمند ۶.۵ اینچی بوده و از نوع PLS طراحی شده است. محصولی که از یک صفحه نمایش ۶٫۴۳ اینچی AMOLED بهره میبرد و باتری ۵۰۰۰ میلیآمپر ساعتی روی ان دیده میشود. خرید بی واسطه و سود کم باعث ایجاد قیمتهای رقابتی و بسیار پایین برای مصرف کننده گردیده که این کار باعث افزایش فروش و کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان گردیده است.

نکنه منفی قضیه این است که در بیشتر مواقع امکان حذف آنها وجود ندارد. باتری گوشی شیائومی آنقدر معروف است که اگر برایتان این گزینه مهم باشد، باید حتما گوشی این برند را بخرید. هر چند با ایجاد این تغییرات، قیمت روز خرید گوشی موبایل هواوی Y9a تقریبا یک چهارم Huawei Mate 40 Pro است. سخت افزار آسیب دیده است – اگر اخیراً دچار ترک خوردگی صفحه شده اید ، این می تواند بر روی گوشی هواوی شما تأثیر بگذارد. این گوشی که از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 Plus بهره میبرد و دارای ۱۲ گیگابایت رم است و میتواند سختترین و سنگینترین برنامهها را اجرا کند.

گوشی موبایل یکی از انواع محصولاتی است که این شرکت به تولید آنها میپردازد. وقتی تلفنهای هوشمند کم قیمت را میبینم، متوجه میشویم که در اکثر آنها از پردازندههای با کیفیت پایین استفاده شده است. و اگر قیمت آن را با سایر پرچمدارها مقایسه کنید متوجه قیمت پایین آن خواهیم شد. به صورت یکروزه و سایر استان های ایران مانند کرمانشاه و شیراز و اصفهان و … در ادامه سایر مشخصات و قیمت گوشی سونی اکسپریا 8 را بررسی میکنیم. در این مقاله بهترین مدل های سامسونگ سری A را به شما معرفی میکنیم. سری ردمی (Redmi) در دسته بندی گوشی شیائومی به تلفنهای اقتصادی و میانرده اختصاص دارد. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9T دو سیم کارته با ظرفیت 128 گیگابایت از سری گوشیهای باکیفیت این برند است که به فناوری 5G مجهز شده است. سری ردمی از گوشی شیائومی به محصولات اقتصادی و میانرده اختصاص دارد، در حالیکه سری اصلی موبایل شیائومی شامل قاتلین پرچمدار و پرچمداران میشود. در ضمن، پردازنده قدرتمند کرین 980 و وجود 8 گیگابایت حافظه رم نیز باعث میشود تا از لحاظ قدرت سخت افزاری حتی در برابر سنگینترین بازیها هم کم نیاورد. پردازنده کرین تولید شده توسط کمپانی هواوی که در محصولات جدید این برند چینی به کار رفته اند از نظر قدرت پردازش و بهینه بودن در مصرف باتری با پردازندههای اگزینوس و اسنپدراگون رقابت میکند.

همانند نسل قبلی، اکسپریا زد ۱ نیز از صفحه نمایش ۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ برخوردار بود. یک دوربین ۱۳.۱ مگاپیکسلی در پشت این گوشی قرار داشت و صفحه نمایش LCD پنج اینچی این دستگاه نیز دارای رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل بود. فرقی نمیکند که بودجه شما چقدر است و به دنبال کدام دسته بندی از گوشیهای هوشمند هستید، مطمئناً در بین انتخابهایتان یک گزینه از کمپانی سامسونگ حضور خواهد داشت. قیمت گذاری های کمپانی شیائومی بسیاری از کاربران را برای انتخاب محصولات این برند وسوسه میکند، تنوع بسیار بالا در محصولات باعث دشه است کاربران به راحتی بتوانند مطابق سلیقه خود و با قیمتی بسیار مقرون بصرفه خرید خودشون رو از بین محصولات شیائومی انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که این سری پیش از این با نام می شناخته میشد. نکته دیگر این است که شیائومی حتی برای دستگاههای قدیمی خود بروزرسانیهای MIUI را ارائه میدهد. با اینکه این گوشی مانند برندهای دیگر به وفور در فروشگاهای آنلاین عرضه نمیشود، ولی ما در فروشگاه فونر به صورت انحصاری گوشیها را با قیمتی مناسب عرضه میکنیم. این گوشی از یک باتری ۶۰۰۰ میلیآمپر ساعتی بهره میبرد که با یک شارژر ۱۸ وات در اختیار کاربران قرار میگیرد. گوشی شیائومی یکی از تازه واردان بازار موبایل است که طی مدت کوتاهی توانست موفقیتهای بزرگی کسب کند. هواوی میت ایکس اس بهترین گوشی انعطافپذیر حال حاضر هواوی و یکی از بهترینها در دنیاست.

از طرفی سامسونگ رقیب این گوشی یعنی گلکسی زد فولد ۳ را هنوز به بازار معرفی نکرده و باید منتظر باشیم و ببینیم که شرکت کرهای چه سوپرایزی برای ما سایت funmobile در ذهن دارد. یکی از مهم ترین موضوعاتی که پس از خراب شدن ال سی دی در ذهن ایجاد می شود این است که تعویض آن را به کدام مرکز بسپاریم. شاید در خط تولید معروف S دنبال گرانترین گوشی سامسونگ باشید یا فکر کنید خط تولید Note که مدتیست فعالیت خود را متوقف کرده، نماینده اصلی لیست ماست. یک گزینه اقتصادی با امکاناتی خوب که به واسطه ارزش خرید بالایش، تصمیم گرفتیم آن را در لیست بهترین مدل گوشی سامسونگ قرار دهیم. طی سالهای اخیر، شیائومی صدرنشین لیست برترینها بوده و جایگاه ممتاز خود را در قلب کاربرانش، چه در کشورمان ایران و چه در کشورهای خارجی، بهخوبی حفظ کرده است. این بیانیه بعد از جنجال اخیر رسانهها مبنی بر مسدود شدن گوشیهای شیائومی در کشورهای مورد تحریم آمریکا منتشر شد. حالا شرکت شیائومی اعلام کرده است که رسما در کشورهای مورد تحریم حضور ندارد اما این روزها به دلیل گسترش شبکه قاچاق ممکن است این گوشیهای هوشمند از طریق کشورهای مورد تحریم به دلیل عدم رجیستری موبایلها مسدود شده باشد.

در این فروشگاه اینترنتی انواع مختلفی از گوشی موبایل شیائومی در اختیار شما قرار دارند و مشتریان قادر به بررسی قیمت گوشی شیائومی و انتخاب بهترین گزینه خواهند بود. فروشگاه اینترنتی رادمان کالا متعلق به شرکت رادمان پاژ ارتباطات یکی از معتبرترین مراکز فروش گوشی موبایل در مشهد و استان خراسان می باشد. فروشگاه رادمان کالا با هدف آسان کردن خرید گوشی و لوازم دیجیتال و لوازم جانبی موبایل فعالیت می کند و در همین راستا ارسال سفارشات به شهر های مشهد و تهران و استان های همجوار خراسان و … در مشهد و استان خراسان و همچنین در سراسر کشور آغاز به کار کرد. همچنین امکان بررسی و مقایسه گوشی های پرفروش بازار در وبسایت رادمان کالا فراهم است. علاوه بر این در ایران با نصب بازار برای گوشی هواوی امکان دانلود و نصب بسیاری از نرم افزارها و اپلیکشن ها مانند گوگل کروم، یوتیوب، گوگل مپ و غیره به راحتی محیا می شود.

در پی محبوبیتی که این برند نوپا پیدا کرد، شرکت بر آن شد تا طیف گستردهتری از لوازم الکترونیکی مصرفی را برای جلب توجه بیشتر مشتریان خود، روانه بازار فروش کند. داشتن چهار دوربین پشت و باتری ۶۰۰۰ میلیآمپر ساعتی از مشخصات جالب توجه این گوشی است. هرکدام از مدلهای موبایل شیائومی با توجه به قیمت تعیین شده، برای کاربری خاصی مناسب هستند و با توجه به قیمت گوشی شیائومی و تطبیق نیازمندیهای خود میتوانید نسبت به انتخاب بهترین گزینه اقدام کنید. سری پوکو نیز برای آن دسته از مشتریانی مناسب است که با خرید گوشی موبایل شیائومی به دنبال تمایز هستند. این مدل را شاید بتوانیم بهترین گوشی سری a سامسونگ با قیمت مناسب به حساب بیاوریم. این گوشی یک محصول کاملا میانرده به حساب می آید و نباید از آن انتظار پردازشهای سنگین را داشت. علاوه بر این، شما یک ضد بدافزار نیز روی این سیستمعامل و اسمارتفون خواهید داشت.

سامسونگ بدون شک بزرگترین نام در دنیای اندروید است و اگر قصد خرید یک گوشی جدید را دارید، مطمئنا به سراغ گوشیهای این برند میروید. شیائومی در سال 2010 با ارائه نسخه سفارشی از اندروید (MIUI) و عنوان یک شرکت نرم افزاری تاسیس شد. هدف فروشگاه اینترنتی رادمان کالا ارائه گوشی با بهترین قیمت بازار و ارسال سریع محصولات در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان می باشد. و همچنین ارائه خدمات گارانتی مناسب نظرات کاربران را جلب کند و تبدیل به یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی گوشی موبایل در ایران شود. اگر به دنبال بهترین گوشی هواوی از نظر باتری و یا بهترین گوشی هواوی از نظر دوربین هستید و با خود میگویید کدام گوشی هوآوی را بخرم ، این مطلب و همچنین مطلب بهترین گوشی های هواوی ۲۰۲۲ میتواند برای شما بسیار مفید باشد. مدلی که در حال معرفی آن برای خرید گوشی به شما هستیم، به تراشه اسنپدراگون ۶۷۸ مجهز شده و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم دارد. علاوه برآن هر گوشی موبایل شیائومی از اصول طراحی منحصر به فردی بهره میبرد که سبب میشود هر مدل از موبایل شیائومی ظاهر متمایزی نسبت به دیگر مدلها داشته باشد. بروزرسانی خط تولید در بازههای زمانی کوتاه نیز از دیگر ویژگیهای گوشی شیائومی است، مسالهای که باعث میشود خریداران همواره به دنبال جدیدترین گوشی شیائومی موجود در بازار باشند.

علاوه برآن تنوع مدلهای گوشی موبایل شیائومی نیز به افزایش گزینههای موجود خریداران کمک میکند. خرید قسطی گوشی گلکسی A32 از سایت قسطی کلاب میتواند تجربه یک خرید ایدهآل را برای شما فراهم کند. اگر قصد خرید گوشیهای پرچمدار را نداشته باشید، این محصول که در دسته میانرده سامسونگ قرار میگیرد گزینه مناسب و جذابی برای خرید خواهد بود. Galaxy M51: این گوشی یکی از جدیدترین مدلهای سری M بوده که با قابلیتهای فوقالعادهای به بازار عرضه شده و جزو بهترین گوشی های سامسونگ با باتری قوی است. حالا آیا این قابلیت در این سری از گوشی ها وجود دارد تا بتوانند از این رقابت سربلند بیرون بیایند، در جواب باید بگوییم که برای مثال گوشی s20 پلاس که از محبوب ترین گوشی های این رده است رقیب گوشی هایی مانند ایسوسROG Phone 3 و شیائومی Mi 10 5G و ایسوس ZenFone 7 می باشد. باید بدانید این نوع گلس که از آن با عنوان گلس ال سی دی نیز یاد می شود، توسط شرکت سازنده روی نمایشگر پرس می شود. به جز دو سری یاد شده، برندهای پوکو و بلک شارک نیز جزو دستهبندیهای موبایل شیائومی به شمار میآیند.

هیچ گوشی در کشورهای تحریم شده از جمله ایران، سوریه، کوبا، کره شمالی و سودان مسدود نمیشود، بلکه این شرکت از امنیت دادههای کاربران محافظت میکند. یعنی تصور میکنند آمریکا به شرکتهای چینی فشار آورده تا تلفنهای مورد استفاده در کشورهای ایران، سوریه، کوبا، کره شمالی و سودان مسدود کند. نه تنها این خبر مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت بلکه سوریه، کوبا، کره شمالی و سودان هم از انتشار این خبر و قطع دسترسی خود نگران بودند. با توجه به ویژگیهای خوب این برند، قیمت گوشی هواوی متفاوت است و همچنین معیارهای زیادی در تعیین قیمت گوشی هواوی تاثیر دارند. همچنین میتوان امپراتوری رسانهای سونی را هم مدنظر قرار داد. شاید همین امکانات خوب باعث شده گوشی هواوی پی ۸ لایت هنوز هم طرفداران خودش را داشته باشد. با مبلغی نزدیک به ۵ میلیون تومان میتوان یک گوشی ۵G شیائومی خریداری کرد که امکانات بسیار خوبی هم دارد. محصولی که در سال ۲۰۲۱ راهی بازار شد و از شبکه ۵G هم پشتیبانی میکند. این گوشی را میتوانیم به یکی از ارزانترین گوشی های ۵G بازار بنامیم. تراشه قدرتمند Snapdragon 778G 5G تکمیل کننده مشخصات خوب این گوشیست. یکی از زمینههایی که بهترین گوشی نوکیا در آن خوب عمل کرده است، عمر باتری است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری