معرفی گوشی های سری A سامسونگ + مشخصات فنی و قیمت روز بازار

به عبارتی دیگر، تلفن جدید ژاپنیها در مقابل آبهای جاری سایت funmobile نیز مقاوم است. همچنین، یک گوشی نسبتا مقاوم میبینیم که به نظر میرسد میتواند بدون مشکل، ضربات مختلف را تحمل کند. در این مقاله سعی کردیم که مروری بر تولیدات مختلف از خانواده سریهای مختلف گوشیهای سامسونگ داشته باشیم تا به یک اشراف کلی نسبت به این برند برسید. بر این اساس به نظر میرسد که ایران در لیست مسدود شدن گوشی های شیائومی نباشد و میتوان امیدوار بود که این اتفاق برای بازار کشورمان نخواهد افتاد. در سال 2017 اولین گوشی هوشمند نوکیا وارد بازار شد. حتی در لیست شرایط و ضوابط منتشر شده در وبسایت شیائومی چین، هند یا مناطق دیگر این محدودیتها ذکر نشده است و احتمالا گوشیهای محدودی که در کوبا غیرفعال شدهاند توسط مسافران یا یک شرکت از مبدا اروپا وارد کوبا شدهاند. ما در تستها متوجه شدیم که با پخش مداوم ویدیو در این گوشی، باتری میتواند ۲۲ ساعت و ۳۰ دقیقه بدون نیاز به شارژ مجدد ماندگاری داشته باشد.

خدمات این مرکز تنها به کاربران تهرانی اختصاص ندارد، ما سعی داشته ایم سریوس های جامع و کاربردی خود را به کمک تکنسین های کاربد و تجهیزات پیشرفته و قابل اعتماد پاسخگوی نیاز تمامی کاربران ایرانی موبایل نوکیا از طریق شعب مختلف در شهرستان ها باشیم. البته این قیمت ارزان برای دهک کم درآمد و متوسط بی دلیل نبوده و قطعا در کیفیت مدل های گوشی شیائومی موثر است. ردمی گوشیهای میانرده و سطح متوسط را تولید میکند در حالی که خود شیائومی گوشیهای پرچمدار سری Mi را تولید میکند. اگرچه مشخصات اصلی این گوشی متوسط به نظر میرسد؛ شیائومی روی ظاهر و طراحی گوشی کار کرده است که شامل حاشیههای نازک و کنارههای خمیده و نیز دوربین جلویی کوچک در پانچ هول است. رابط کاربری زیبا و ساده: شیائومی، علاوه بر اینکه به عنوان یک شرکت الکترونیکی بینالمللی شناخته میشود، در اصل یک شرکت بزرگ ارائه دهنده خدمات نرم افزاری است که برای تلفنهای هوشمند خود یک رابطه کاربری منحصربهفرد، ساده و جذاب طراحی کرده است. انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی در رابطه با موضوع مسدود شدن گوشی های شیائومی توضیحاتی ارایه کرده است که در ادامه میخوانید.

در همین راستا با توجه به نگرانیهایی که در این زمینه وجود دارد، انجمن واردکنندگان موبایل اعلام کرد که ایران جزو کشورهای درج شده در لیست مسدود شدن گوشی های شیائومی نیست. البته باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی میافتد اما تا این لحظه خبری مبنی بر مسدود شدن گوشی های شیائومی در ایران از سوی کاربران گزارش نشده است. در این قسمت میتوانید لیست تمامی گوشی های نوکیای موجود در برتر دیجیتال به همراه قیمت روز آنها را ملاحظه فرمایید. و اگر تممام این ویژگیها از نظر شما برای ورود این گوشی به لیست بهترین گوشی های سونی کافی نیست، باتری قدرتمند و با دوام این گوشی که مشکل باتری نسلهای پیش از خود را حل میکند را نیز به این مجموعه اضافه کنید. حال برای پاسخ به این پرسش که آیا خرید گوشی شیائومی در ایران ارزش دارد یا خیر، در ادامه این مقاله با “موبایل کمک” همراه باشید تا به بررسی مزایا و معایب خرید گوشی شیائومی بپردازیم و در انتها با معرفی بهترین مدلهای تلفن همراه هوشمند این برند، یک جمع بندی کلی در رابطه با این موضوع داشته باشیم. نمایشگر پرچمدار جدید شیائومی نیز بسیار خوب به نظر میرسد و صفحهنمایش 6.73 اینچی E5 Super AMOLED با رزولوشن 1440×3200 رابطه تصویری کاربر برای ارتباط و بهرهبردن از قابلیتهای گوشی خواهد بود که با پشتیبانی از Adaptive Sync Pro و رفرش ریت 1 تا 120 هرتز عرضه میشود.

Huawei P30 صفحه نمایش کوچکتری نسبت به P30 Pro دارد و فقط با سه دوربین پشتی و حداکثر زوم 30 برابری کار می کند، اما هنوز هم یکی از بهترین گوشی های هواوی در جهان است. Redmi Note 9 Pro: برای بودجههای بالای 7 میلیون که قصد خرید یک گوشی میانرده را دارند، پیشنهاد میکنیم تا گوشی Redmi Note 9 Pro را حتماً در نظر بگیرند. Redmi 9C: اگر بودجه محدود و کمی دارید، پیشنهاد ما خرید گوشی Redmi 9c است که در میان گوشیهای هوشمند سایر برندها، قیمت بسیار پایین و امکانات خوبی دارد. پیشنهاد میکنیم اگر قصد خرید یک تلفن همراه از برند شیائومی را دارید، از محصولات سری Mi این برند غافل نشوید. این قابلیت اگر روشن باشد شما میتوانید صدای تماسها و یا آلارمهای گوشی را با برگرداندن گوشی به صفحه و یا نگه داشتن دست به روی صفحه قطع کنید. خیلی از اوقات افراد سالمند صدای گوشی در حال زنگ خوردن را به سختی میشنوند. اکسپریا 1 مارک 2 سونی نمره خوبی را در بخش بلندی صدای خروجی دریافت کرد.

در بخش راهنمای خرید آریوسازان شما میتوانید بهترین گوشیهای هر رده از برند هواوی را مشاهده کنید. حال میخواهیم چند مدل از بهترین گوشی شیائومی در ایران را در سه دسته اقتصادی، میانرده و بالارده به شما معرفی کنیم. اما این شرکت برای افرادی که به این رابط کاربری علاقه ندارند، سری A را آماده کرده تا بهجای MIUI از پلتفرم ساده Android One لذت ببرند. در دنیای امروزی ما، گوشیهای همراه هوشمند یکی از اعضای خانوادههای ما شده و بسیاری از کارهایی که در روزمره انجام میدهیم، الزام به وجود آنها دارد. چنانچه به دنبال بهترین گوشی هوآوی هستید باید آن را در خانوادههای پرچمدار Mate و P جستجو کنید. برای دریافت مشاوره و انتخاب بهترین محصول کافی است که به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و با کارشناسان فروش آن تماس برقرار نمایید تا بتوانید به راحتی پاسخ سولات ذهن خود را بیابید و خریدی سریع و خاطره انگیز را تجربه کنید و در دنیای دیجیتال همواره بروز باشید. همانطور که در تصویر میبینید این قوانین مربوط به فروشنده یعنی شیائومی فرانسه (که نمایندگی کل شیائومی اروپا را برعهده دارد) و مشتریست و مربوط به سایر مناطق نمیشود. این برندها را ندارند. قیمت گوشی شیائومی در ایران در کنار مشخصات و امکانات عالی: اگر بودجه خود را برای تهیه یک موبایل در نظر گرفتهاید و یک جستجوی اجمالی در میان گوشیهای هوشمند برندهای مختلف داشته باشید، حتماً متوجه تفاوت قیمتی فاحش محصولات شیائومی با سایر برندها خواهید شد.

به همین خاطر اگر گوشی خریداری کردید که بوتلودر آن آنلاک شده بود، شک نداشته باشید که قبلا فردی در سیستمعامل آن تغییراتی ایجاد کرده است. این بیانیه پس از آن منتشر میشود که برخی رسانهها گزارش دادهاند که این گوشی ساز چینی گوشیهای هوشمندش را در کشورها و مناطقی که قبلا ذکر شد، مسدود کرده است؛ جایی که این شرکت حضور رسمی در آنها ندارد. گوش را خاموش کرده و هنگام روشن شدن، پس از مشاهده لوگو، با نگهداشتن دکمه کاهش صدا، وارد حالت safe mode شوید. برای انجام اینکار شما ابتدا باید با گوشی وارد حساب Mi خود شوید و یک سیمکارت فعال هم در گوشی داشته باشید. گوشی نوکیا 6.1 پلاس (Nokia 6.1 Plus) عنوان مدل جدید گوشی موبایل نوکیاست که به دو سیم کارت ارائه شده و با بدنهای شیشه ای و قاب فلزی، حافظهی 64 گیگابایت و 4 گیگابایت رم تولید و عرضه شده است.

در کنار دو مورد قبل، فاکتور قیمت نیز عامل مهمی است که باید بین برندها مقایسه شود (که معمولا شیائومی در این مورد، به خوبی عمل کرده است). و یک خبر خوب در مورد این گوشی که جک 3.5 میلی متری هدفون حفظ شده است و دیگر نیازی به خریداری مبدل های هدفون نیست، این خود یکی از مزایای این دستگاه محصوب می شود. این مدل گوشی های سامسونگ جزوه گوشی های پرچمدار می باشد . چند ساعتی است که برخی خبرگزاریها و سایتها خبر از مسدود شدن گوشی های شیائومی در چند کشور خاص میدهند اما ببینیم این خبر چقدر منطبق با واقعیت است. از سوی دیگر بسیاری از منابع خبری اعلام کردهاند که مسدود شدن گوشی های شیائومی برای ایران تکذیب شده و مدیران شیائومی تاکید کردهاند که ایران جزو این لیست نیست، حتی به نام کشورهای سوریه و کوبا اشاره شده است. سونی اکسپریا تولید کننده تلفن های هوشمند ژاپنی است که به دلیل کیفیت بالای دوربین و تلفن های همراه با دوام شناخته شده است. بنظر شما آیا گوشی های این برند ارزش خرید دارند یا با وجود غول هایی مانند اپل دیگر جایی برای این کمپانی نیست؟ اما آیا خرید گوشی شیائومی به خصوص در بازار ایران مناسب است؟

بر اساس گزارش وبسایت XDA-Developers ظاهرا شیائومی نیز تحت فشار قوانین و تحریمهای آمریکا قرار گرفته و حالا که سهم بزرگی از بازار گوشیهای موبایل را در سراسر دنیا به دست آورده و نمیخواهد به سرنوشت هواوی دچار شده و سهمش را از بازار دنیا از دست بدهد، تصمیم گرفته که از قوانین آمریکا تبعیت کرده و قصد دارد از تحریمهای آمریکا پیروی کرده و گوشیهایش را در بازار کشورهایی که تحت تحریمهای ایالات متحده قرار دارند، مسدود کند. او ادعا کرده که از بیش از بیست مورد از چنین مشکلی که برای کاربران دیگر اتفاق افتاده آگاه است اما توضیحات بیشتری نداده است. با آنلاک کردن آن، شما میتوانید سیستمعامل اولیه را با یک نسخه دیگر جایگزین کنید. خرید با گارانتی و خدمات پس از فروش به معنای خرج کردن پول بیشتر است.

پس از مدتی، یقینا به آن عادت خواهید کرد. در این مقاله با ما باشید تا بیشتر راجع به خرید گوشی شیائومی در ایران، مزایا و معایب آن صحبت کنیم. برای دانستن بیشتر گوشی های گیمینگ به مقاله بهترین گوشی گیمینگ برای بازی چیست مراجعه کنید. اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند را دارید، یکی از مهمترین دغدغههایی که ممکن است برای شما هم پیش آید، تعیین بهترین برند برای خرید گوشی است. اما اگر گوشی شما رام چینی دارد و میخواهید رام جهانی رویش نصب کنید، باید حتما بوتلودر را از قبل آنلاک کرده باشید. برای نصب رام رسمی و گلوبال روی گوشی شیائومی که از قبل رام گلوبال روی آن نصب شده است احتیاجی به آنلاککردن بوتلودر ندارید و میتوانید مستقیما به مرحله دوم بروید. این یکی از پرسشهای متداولی است که کاربران ایرانی در هنگام خرید گوشیهای هوشمند از خود میپرسند. در هنگام بازی کردن احساس کندی در گوشی خواهید داشت و ضعف گوشی نمایان می شود. دلیل اضافه کردن نام ایران ،کره شمالی، سوریه، سودان و کریمه به این لیست، بند 14.2 شرایط و ضوابط فروش شیائومی اروپا که در وبسایت شیائومی و همچنین هنگام روشن کردن و فعالسازی اولیه گوشی های شیائومی ذکرشده، است.

گوشی های آن از اندروید خام استفاده میکنند که نرم افزار و رابط کاربری بسیار سریع را در اختیار شما قرار میدهد از طرفی نرم افزارهای پیش فرض کمتری نیز دارد. است که خود به 5 دسته کلی تقسیمبندی میشوند. اسمارتواچهایی که توسط شیائومی تولید میشوند دارای قابلیتهای بینظیری مانند قابلیت مکالمه، پاسخ و ردکردن تماس، برنامههای ورزشی، ضد آب، ضد عرق، ظاهری شیک و زیبا هستند. همانطور که میدانید، شیائومی یکی از مشهورترین برندها در زمینه فروش تلفنهای همراه هوشمند است که توانسته است رتبه سومین برند پرفروش در جهان را در سال 2020 به خود اختصاص دهد. بنابراین اگر زیاد بااین کار آشنا نیستید یا اینکه میترسید به گوشی آسیب وارد کنید بهتر است آن را به افراد متخصص بسپارید.

اما اگر میخواهید خودتان این کار را انجام دهید با این اموزش فلش كردن گوشي شیائومی همراه پلازا باشید. فلش كردن گوشي شیائومی ؛ چگونه گوشی Xiaomi را فلش کنیم؟ گزارشها حاکی است که به تازگی شیائومی غیرفعال کردن گوشیهای خود در کشورهای کوبا، سوریه، کره شمالی، سودان و منطقه کریمه را در دستور کار خود قرار داده که نام ایران نیز در این لیست مشاهده میشود و ظاهرا با هدف پیروی از قوانین صادرات و جلوگیری از فروش آنها در این کشورها این قوانین تصویب شده است. از طرف دیگر، مشخصات جذاب گوشیهای شیائومی، عامل دیگری است که شما را به خرید این محصولات متمایل میکند. گوشی هوشمند شیائومی با ظرفیت های حافظه و حافظه رم های مختلفی ارائه میشد تا خریداران برای خرید گزینه های بیشتری را در اختیار داشته باشند و به نسب بودجه خود بتوانند انتخاب مناسبی را برای خرید داشته باشند. آسیب های فیزیکی نظیر سوراخ شدگی، ضربه شدید و تماس با رطوبت تمامی تعهدات گارانتی باتری گوشی نوکیا Nokia Express Music 5130 را لغو میکنند. این وبسایت و فروشگاه اینترنتی معتبر و با سابقه تمامی محصولات برند شیائومی را با قیمت مناسب و گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه میدهد. Huawei Band 7 پس از تجزیه و تحلیل به شما در مورد الگوی خواب و اقداماتی که در صورت بروز مشکل میتوانید در مورد آن انجام دهید، اطلاع میدهد.

در واقع، شیائومی یک برند نوظهور نسبت به اپل و سامسونگ در جهان و همچنین بازار داخلی ایران است که کمتر شناخته شدن آن سبب شده است تا کاربران نسبت به خرید گوشیهای این برند تردید داشته باشند. مانند بسیاری از کمپانیهای سازنده گوشی موبایل، سامسونگ هم گوشیهای خود را در رده بندیهای مختلف از نظر مشخصات و قیمت معرفی و روانه بازار میکند. باید در نظر داشته باشید که گوشی Nova 9 SE فاقد سرویسهای گوگل است؛ بنابراین به محدودیتهایی برخواهید خورد که میتوان به عدم دسترسی به پلی استور اشاره کرد. گوشی های هوشمند این شرکت از پردازنده های میداتک و اسنپدراگون استفاده میکنند، که بسته به نوع تلفن همراه و عملکرد آن ها استفاده میشود. نمایش تصاویر واقعی تر، بزرگنمایی و جزئیات بیشتر در نور کم، به لطف وجود سنسور Leica optics در دوربین های گوشی هواوی p50 فراهم شده است. بیشتر بخوانید: بهترین گوشی هواوی؛ از انتظارات تلخ تا واقعیتهای شیرین!

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری