آموزش ریستفکتوری گوشیهای سونی

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید گوشی شیائومی مورد توجه قرار میگیرد، دوربین موبایل میباشد. تا آخر مقاله بهترین گوشی شیائومی با رایااستور همراه باشید. به همین دلیل ما در این مقاله به بررسی طراحی و ظاهر گوشی هواوی p50، نرم افزار گوشی Huawei P50، سخت افزار گوشی هواوی p50، صفحه نمایش گوشی p50، دوربین گوشی Huawei P50، باتری گوشی هواوی p50، مزایا و معایب خرید گوشی هواوی p50 و ارزش خرید گوشی Huawei P50، می پردازیم. به این نتیجه رسیده ایم که در این زمینه بیشتر مقاله در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی و درایت گوشی همراه خود را خریداری نموده و با خیال راحت و اطمینان از گوشی سامسونگ خود استفاده نمایید. پس منطقی است به این نتیجه برسیم که خرید Huawei Band 7 یا Xiaomi Smart Band 7 در نهایت به خوب یا بد بودن محصول مرتبط نمیشود و تنها سلیقه شخصی تاثیر بر انتخاب یکی از این دو مچ بند هوشمند دارد.

گوشی موبایل نوکیا ۷ در اکتبر ۲۰۱۷ معرفی شد. نسخههای مختلفی از سیمبین مانند سیمبین ۸۰، سیمبین سری ۶۰، سیمبین ۲، سیمبین آنا و سیمبین بل به روی گوشیهای نوکیا از جمله N95، N96، N72، C6 و C7 ارائه شد. نوکیا تا سال 2014 ،21 گوشی با سیستمعامل ویندوز و اندروید ارائه داد و در مقابل سامسونگ 49 گوشی با این دو سیستمعامل ارائه کرد. گوشیهای سری لومیا نوکیا، از این سیستم عامل پشتیبانی میکردند و از گوشیهای این سری میتوان به لومیا ۱۵۲۰، لومیا ۸۳۰، لومیا ۵۳۰ و لومیا ۷۳۵ اشاره کرد.با معرفی سیستم عامل ویندوزفون اولین گوشیهای دو سیم کارته نوکیا عرضه شدند. سامسونگ در ابتدای کار مسیر سختی برای کنار زدن رقیبان سنتی خود مانند گوشی نوکیا و نیز رقبای تازه وارد مانند گوشی آیفون داشت اما پس از گذشت چندین سال و صحیح و خطا های فراوان و نیز شناخت نیاز مشتریان و معرفی محصولات جدید با ویژگی های جذاب توانست بالاخره در فصل دوم سال 2021 میلادی رکورد دار فروش در بازار جهانی با فروش 59 میلیون دستگاه شود. این گوشی میان رده ی قدرتمند در سال 2019 با 128 گیگ حافظه ی داخلی و 6 گیگ رم به بازار عرضه شد و قابلیت های منحصر به فرد آن توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

A03 از یک پردازنده 8 هسته ای که متشکل از چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز بهره میبرد. این چیپست در معماری خود از 2هستهای Cortex-A75 بافرکانس 2گیگا هرتز و 6هستهای Cortex-A55 باسرعت 1.8گیگا هرتز بهرهگرفته است. هواوی در طی این سالها توسعه و گسترش یافت و از سایر رقبای خود نیز پیشی گرفت. این گوشی دارای قیمت بسیار مناسبی نیز است. شما میتوانید این گوشی را با حافظه داخلی 64 گیگابایت 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت 6 گیگابایت رم تهیه و استفاده کنید. در سال ۲۰۱۹ خانواده دیگری با نام نوکیا C وارد بازار شد این گوشیها عموما تراشهها و قطعات داخلی سادهای دارند که برای کارهای روزمره کافی به نظر میرسد. نوکیا 7.2 از NFC (وابسته به بازار) و رادیو اف ام پشتیبانی میکند و دارای 2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل، OTG است. نوکیا ۷.۲ سعی میکند با دوربین خود خاص باشد. بعد از آن نوکیا ۷.۲ که دارای دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر لیتیوم پلیمر، حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از اندروید ۱۰ است، باعث شد در بازار فروش خوبی داشته باشد. این گوشی باقیمت 332 یورو به بازار عرضهشده است.

به همین دلیل در بین کاربران کم سن و سال که دوربین اهمیت بسیار بیشتری دارد، داشتن یک گوشی هواوی سری Nova بسیار کاربردی و مناسب خواهد بود. بهطورکلی سامسونگ دارای محصولات بیشتری (که از سیستمعامل اندروید استفاده میکنند) میباشد. بنابراین اگر به قابلیتهای خیلی بالا و خاص نیاز ندارید و طراحی گوشی برای شما اهمیت بیشتری دارد، پیشنهاد میکنیم Y9a را بررسی کنید. در طراحی و ساخت این گوشی از یک ماژول دوربین در قسمت عقب استفاده می گردد؛ که در نمونه P50 Pro شاهد منحنی زیبایی در طراحی ماژول هستیم. به طور کلی تنوع لنزهای گوشی a03s به شما بیشتر از حدی که از یک گوشی اقتصادی انتظار میرود در عکاسی کمک کرده و دوربین سلفی آن نیز کیفیت لازم برای گرفتن فیلم و عکسهای سلفی مناسب شبکههای اجتماعی و همینطور برقراری تماس تصویری را داراست. در بازاری که شرکتهای دیگر به فکر گرفتن پول برند خود هستند، شرکت شیائومی به فکر عرضه محصولات ارزان و با کیفیت است. حال این شرکت شروع به طراحی گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید کرده که البته هنوز سفارشی سازی اختصاصی روی آن انجام نداده و از اندروید خام استفاده میکند. همان طور که در قسمت قبل اشاره کردیم، نمایشگر گلکسی a03s برای میزبانی دوربین سلفی از طراحی Infinity-V یا همان ناچ قطرهای استفاده میکند که البته دور از انتظار نیست که در این کلاس قیمتی طراحی دوربین سلفی به صورت پانچ-هول نباشد.

به سلیقه شما برمیگردد، شما کدام برند را انتخاب میکنید و دلیل انتخاب شما چیست؟ موبایلهای سامسونگ سری A در مدلهای مختلف در بازار عرضه میشوند که هر کدام از آنها دارای ویژگیهای منحصر به فرد خود هستند که آنها را حتی از یکدیگر نیز متمایز کرده است. این گوشی با دوربین 64 مگاپیکسلی و باتری 6000 میلی آمپری توانست در بازار محبوبیت زیادی به دست آورد. همین موضوع باعث شده این گوشی در میان دانشآموزان دارای محبوبیت بالایی باشد. برخی از گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل Symbian هستند که باعث محبوبیت بیشتر نوکیا شد .و دلیل آن رابط کاربری ساده حجم پایین برنامهها و امکان استفاده از آن در مدلهای متنوعی از گوشی موبایل است . Nokia 9 PureView: نوکیا تمرکز خود را روی اکثریت جامعه گذاشته و زیاد در این کلاس فعالیت ندارد و آخرین گوشی نوکیا در رده پرچمدار یا همان فلگ شیپ به سال ۲۰۱۹ برمیگردد. در سال ۱۹۷۰، نوکیا با ساختن نوکیا دیایکس۲۰۰ که یک سوئیچ دیجیتال تلفن بود، بیشتر در زمینه مخابرات درگیر شد. نوکیا با همکاری هلدینگ HMD که تجربه های مختلفی در تولید گوشی های اندروید داشت . گوشیهای تولید شده از سخت افزار با کیفیت برخوردار هستند که بر اساس تجربه برخی کاربران دوربین آن قابلیت رقابت با بهترین دوربینهای گوشی سامسونگ را هم دارد.

در گوشی طرح وقتی این گزینه فعال شود هر اثر انگشتی را تایید می کند در صورتیکه در اصل گوشی سامسونگ این اندازه کوچکتر و سایت funmobile بسیار دقیقتر است. فراموش نکنید که اپلیکیشن واسط کالا مناسبترین گزینه برای خریدوفروش گوشی هوشمند و سایر کالاهای دستدوم شما با نازلترین قیمتها است. از اینکه با واسط کالا همراه بودید سپاسگزاریم. دکتر باتری علاوه بر امر خرده فروشی، آمادگی کامل خود را برای ارسال کالا در تعداد بالا و قیمت همکاری برای همکاران در سرتاسر کشور اعلام میکند. این سیستم عامل در واقع نسخه توسعه یافته و کامل سیمبین نوکیا است. شرکت نوکیا تصمیم گرفت تا تمام گوشی های هوشمند خود، تا دو سال آینده به روز رسانی سیستم عامل را دریافت کنند شرکت نوکیا برای پایین نگه داشتن قیمت گوشیهای خود، از پردازنده ارزان استفاده کرده است، اما این پردازنده ها از پس کارهای روزمره بر میآیند و کاربران در استفاده از نرم افزارها مشکلی ندارند. محصولات و خدمات شرکت هواوی در بیش از ۱۷۰ کشور دنیا عرضه میشوند.

قیمت گوشی موبایل نوکیا ۷ پلاس که از قابلیتهایی مانند شارژ سریع، باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر، حسگر اثر انگشت، دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی با کیفیت 4K، رم ۴ یا ۶ گیگابایت، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و پردازنده ۸ هستهای اسنپدراگون پشتیبانی میکرد، مناسب بود. اما قیمت بالای گوشی باعث شد که فقط مشتریان وفادار نوکیا این گوشی را خریداری کنند. این گوشی مناسب افرادی است که دنبال گوشی ارزان هستند و کار آنچنانی با گوشی انجام نمی دهند. آیا به دنبال خرید گوشی سونی هستید اما نمیدانید کدام مدل آن مناسب شماست؟ کدام یک از گوشیها دراین مقایسه ارزش خرید بالاتری دارند؟

طراحی که این گوشی ردمی کا40 داره یه طراحی در حد گوشیهای پرچمدار سری می شیائومیه. به عنوان مثال بدنه از جنس پلاستیک ساخته شده و پردازندهای هم که برای ردمی نوت 9 در نظر گرفته شده به هیچ وجه توان رقابت با مدلهای پرچمدار را ندارد. گلکسی A72 هم اکنون چیزی حدود 10 میلیون و 500 هزار تومان تا 11 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد. نکات جالبی در باب ویژگیهای اندروید 10 وجود دارد که خواندن آن ها را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر شما از گوشیهای هوشمند ویندوزی لذت میبرید و با کمبود هزینه مواجه هستید ما گوشی نوکیا را به شما پیشنهاد میدهیم. نوکیا برای کاربرانی که با محدودیت بودجه مواجه هستند یک گوشی خوب و بهصرفه است. در بحث دوربین سامسونگ A51 نسبت به نوکیا 7.2 برتری دارد و برای سامسونگ یک نکته مثبت بهحساب میآید. نوکیا 7.2 باقیمت 270 یورو به بازار عرضهشده است. صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی از نوع TFT می باشد این صفحه نمایش جزوه صفحه نمایش معمولی و با قیمت پایین بازار است. این گوشی از تراشه CPU()Exynos 9611 (ده نانومتری) استفاده میکند. این گوشی از تراشه (CPU) Qualcomm SDM660 Snapdragon 660 (چهارده نانومتری) بهره میبرد.

نوکیا 7.2 از پردازنده گرافیکی Adreno 512 بهره میبرد. این گوشی همچنین دارای پردازنده مرکزی 8 هستهای (چهار هستهی 2.3 گیگاهرتز Cortex-A73 و چهار هستهی 1.7 گیگاهرتز Cortex-A53) بهره میبرد. این گوشی همچنین از پردازنده مرکزی 8 هستهای (چهار هستهی 2.2 گیگاهرتز Kryo 260 و چهار هستهی 1.8 گیگاهرتز Kryo 260) استفاده میکند. باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر، رم ۶ گیگابایت، پردازنده ۸ هستهای اسنپدراگون، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، حسگر اثر انگشت و قابلیت شارژ سریع از جمله ویژگیهای نوکیا ۹ است. این گوشی از پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 استفاده میکند. درنهایت پاسخ به سؤال گوشی نوکیا بهتر است یا سامسونگ؟ نوکیا در سال 2003 میلادی گوشی نوکیا 1100 را معرفی کرد که انقلابی در تلفنهای هوشمند بود. گوشی ها 1100 و 1200 گوشی های نوکیا بدون سیستم عامل است که فقط نرم افزارهای که توسط سازنده دارند را ساپورت میکند و نوکیا 6020 که به گوشی های جاوا معروف هستند.

پردازنده ۸ هستهای Kyro اسنپدراگون در کنار 3 یا ۶ گیگ رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت است.حسگر اثر انگشت و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری از ویژگیهای این گوشی است. شما میتوانید این گوشی را با حافظه داخلی 64 گیگابایت 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت 6 یا 8 گیگابایت رم تهیه و استفاده کنید. تامین انرژی همه چیز با یک تراشه Dimensity 1200 و 12 گیگابایت رم انجام می شود. همچنین پردازنده چهار هستهای و رم ۳ یا ۴ گیگ، در کنار باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر میتوانست استفاده عادی یک روزه را تامین کند .معرفی گوشی موبایل نوکیا ۶.۱ ، که دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و قابلیت شارژ سریع از امکاناتی بود که کاربرِ سال ۲۰۱۸ به آن نیاز داشت. در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ دو نسخه از گوشی موبایل نوکیا ۸ وارد بازار شد. کلمه نوا که در زبان لاتین معنی ستاره جدید را میدهد، نام یکی دیگر از سری گوشی های میان رده هواوی است که با بهره گیری از طراحی نوآورانه و شیک، قدرت پردازشی مناسب، امکانات و ویژگیهای مختلف توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش گوشی های هواوی را به خود اختصاصی بدهد. سابقه طولانی تولید گوشیهای باکیفیت و عرضه این دستگاهها در گروههای مختلف قیمتی به نوکیا کمک میکند تا سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند.

اولین گوشی های نوکیا اندروید خود را در سال 2017 وارد بازار کرد .گوشیهای نوکیا تولید شده ، در کشور چین و زیر نظر فنلاند وارد بازار میشوند . در مقابل نوکیا 7.2 سپتامبر 2019 معرفی و در همان ماه به بازار عرضه شد. پس از آن گوشی موبایل نوکیا ۸.۳ 5G و نوکیا 8 V 5G در سال ۲۰۲۰ توجه خریداران را به این برند جلب کرد. پس از 3 سال پشتیبانی آشا به پایان رسید و به روز رسانی آن متوقف شد. این لباسشویی ها از طریق اپلیکیشنی که روی تلفن همراه و یا تبلت شما نصب می شود، شروع و پایان فرآیند شستشو را اطلاع خواهد داد. این شرکت در حال الگو برداری از روند شرکتهای چینی مانند هواوی و شیائومی در تولید گوشی تلفن همراه است. حدودا 200 میلیون واحد از آن فروش رفت اما این شرکت بازی را به سامسونگ و دیگر برندها باخت و عاقبت در سال 2013 توسط ماکروسافت خریداری شد.

استفاده میکند و در رنگهای ترکیبی سفید/قرمز و مشکی/قرمز روانه بازار خواهد شد. در این پست قصد داریم به بررسی بهترین گوشی نوکیا با قیمت مناسب پرداخته و برخی از بهترین گوشیهای لمسی نوکیا که دو سالی است روانه بازار شده و هر ساله در حال بهتر شدن است بپردازیم. حال گوشیهای نوکیا بهخوبی در بازار پذیرفتهشدهاند و در عرض چند ماه اخیر رشد سریعی داشته اند. سامسونگ A51 و نوکیا 7.2 از جک 3.5 میلیمتری پشتیبانی میکنند. نوکیا 7.2 دارای بدنهای با ابعاد 159.9 در 71.2 در 8 میلیمتر است که مقدار کمی از A51 بزرگتر است. گوشی موبایل نوکیا ۵ دو سیمکارت را همزمان پشتیبانی میکند و حسگر اثر انگشت دارد،سال بعد نسخه ۵.۱ با قابلیتهای بهبود یافته نسخه ۵ وارد بازار شد.دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی، در کنار رم ۳ یا ۶ گیگابایت و وجود ۸ هستهای قدرتمند کورتکس باعث شد که نسخه ۵.۱ پلاس به عنوان پرچمدار در میان تمامی گوشیهای سال ۲۰۱۸ نوکیا معرفی شود. این گوشی حرفهای و پرقدرت یکی از بهترین گوشی های هواوی و همچنین از بهترین اسمارتفون های هواوی بوده که در بازار موجود است و میتوان آن را خریداری کرد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری